خرید کاشی سرامیک آشپزخانه با مقاومت حرارتی بالا

ما اهمیت کار در آشپزخانه را می دانیم زیرا همه غذاها را آنجا تهیه می کنیم، اما این تمام ماجرا نیست، لکه های مختلف و قرار گرفتن در معرض حرارت ظروف فر می تواند آسیب زا باشد، به همه این دلایل خرید کاشی و سرامیک آشپزخانه ایرانی با مقاومت حرارتی بالا یک راه حل ایده آل برای مقابله با این محدودیت ها و تضمین طول عمر آن است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کاشی سرامیک آشپزخانه

دیوارپوش های لعاب دار یکی از پرمصرف ترین متریال های آشپزخانه هستند که دلیل اصلی محبوبیت کاشی های سرامیکی آشپزخانه مقاومت آن ها در برابر آب و لکه است، برای مقاومت بیشتر در برابر رطوبت از کاشی های سرامیک «آشپزخانه مخصوص» استفاده کنید.

کاشی و سرامیک نیز بسیار بادوام هستند، در آشپزخانه که مسائل مختلف رایج است، بعید است که یک قابلمه، بشقاب یا چیز دیگری به کف سرامیک شما آسیب برساند و اگر به دلایلی غیرقابل پیش بینی، کف کاشی و سرامیک شما آسیب دیده باشد. جایگزینی کاشی های آسیب دیده (به جای کل کف) یک روش نسبتاً بدون دردسر است.

کاشی و سرامیک علاوه بر کارایی، ظاهر زیبایی نیز دارد، گزینه های طراحی زیادی برای ایجاد آشپزخانه ای بی نظیر برای شما در دسترس است و از نظر قیمت نیز محصولی میان رده است.

کاشی و سرامیک شباهت زیادی به محصولات چینی دارد اما دوام و مقاومت آنها در برابر آب چندین درجه بالاتر است. از آن در آشپزخانه های تجاری و سایر محیط های شلوغ استفاده کنید.

کاشی‌ها نه تنها در برابر ضربه‌های سنگین مقاوم هستند، بلکه حتی از سرامیک‌ها نیز در برابر آب مقاوم‌تر هستند، کاشی‌های سرامیکی به نگهداری کمی نیاز دارند، برای تمیز کردن آن معمولاً فقط آن را جارو کنید و شاید با یک پارچه مرطوب آن را پاک کنید. اگر از کاشی های سرامیکی آشپزخانه خود به خوبی مراقبت کنید، به راحتی می توانید انتظار داشته باشید که برای چندین دهه دوام داشته باشند.

کاشی یکی از متریال های پرطرفدار در آشپزخانه است، این محصول جذابیت طبیعی دارد که قطعا ظاهری ساده و نوستالژیک به آن می بخشد، بیشتر در رنگ های خاکی مانند قهوه ای و بژ موجود است، جالب اینجاست که کاشی و سرامیک نیز یکی از مواد مورد توجه است. لوکس بودن سطح بالا و الگوهای منحصر به فرد موجود در آن، هر کاشی را خاص می کند.

کاشی سرامیک آشپزخانه

اگرچه آنها نیاز به مراقبت و نگهداری منظم دارند، اما این پتانسیل را دارند که برای چندین دهه دوام بیاورند، اگر برای نگهداری آن وقت بگذارید، احتمالاً تا آخر عمر باقی خواهد ماند.

این محصول کاملا قابل بازیافت، 100% زیست تخریب پذیر است و به شکل طبیعی استفاده می شود.

همانطور که در بالا ذکر شد، اکثر انواع سرامیک نیاز به تعمیر و نگهداری روزانه دارند، به خصوص زمانی که در آشپزخانه ای استفاده می شود که رطوبت بالا است، از این ماده در آشپزخانه خود برای ظاهری مدرن و شگفتی های دنیای طبیعی استفاده کنید.

کاشی و سرامیک در سایزهای مختلف مستحکم و بادوام بوده و در برابر ترک، خط و خش، تراشه و غیره مقاوم است و اگرچه این محصولات در برابر لکه و آسیب آب مقاوم هستند، اما باید به طور مرتب برای طولانی ترین عمر ممکن آب بندی شوند.

از کاشی های بزرگ برای آشپزخانه خود استفاده کنید، زیرا آنها یک متریال آشپزخانه لوکس به حساب می آیند، می توانند ارزش کلی خانه شما را افزایش دهند، اما مانند بسیاری از مواد دیگر، نصب کاشی و سرامیک فرآیندی پر زحمت است معمولاً بهتر است آن را به متخصصان بسپارید.

کاشی سرامیک ایرانی

اگر به دنبال آشپزخانه ای شیک و مدرن هستید، کاشی و سرامیک ایرانی این کار را انجام می دهد زیرا انواع کاشی ها به سادگی زیبایی خیره کننده ای دارند و از دیرباز یکی از مواد اصلی آشپزخانه های گران قیمت و فوق لوکس بوده اند.

نقاط قوت کاشی و سرامیک در آشپزخانه تنوع رنگ های موجود و همچنین ظاهر صیقلی آن است که باعث می شود رنگ ها واضح تر و چشمگیرتر بدرخشند.

متأسفانه برای چنین ماده گرانبهایی، کاشی و سرامیک معایب زیادی دارد، مخصوصاً هنگام استفاده در آشپزخانه، زیرا با وجود اینکه ضد آب هستند، در صورت خیس شدن بسیار لغزنده می شوند و برخی از انواع کاشی و سرامیک حتی در صورت خشک شدن کامل، لیز هستند، همچنین بسیار مستعد خراش و لکه هستند.

باید به صورت دوره ای آنها را تعمیر کرد تا فرسودگی آنها به حداقل برسد و در نهایت باید گفت که کاشی و سرامیک یکی از گران ترین مصالح آشپزخانه است که برای نصب آن بهتر است با متخصص تماس بگیرید.

کاشی و سرامیک ایرانی به عنوان دیوارپوش لوکس شناخته می شود، این محصولات را در آشپزخانه خود نصب کنید تا فضایی مجلل داشته باشید و با افزودن این محصولات طراحی آشپزخانه را کامل کنید.

کاشی سرامیک ایرانی

این دیوارپوش ها در رنگ های بسیار متنوعی موجود می باشند، این متریال معمولا دارای طرحی طبیعی یا طرح دار می باشد، بنابراین هر فردی می تواند با توجه به نیاز و دکوراسیون خود انتخاب کند.

دوام یکی دیگر از مزیت های سرامیک آشپزخانه است، سرامیک آشپزخانه یکی از سخت ترین موادی است که به طور مرتب برای پوشش دیوارها استفاده می شود، همچنین ضد لک هستند و حتی در برابر شدیدترین ضربه ها نیز مقاومت می کنند و انتخاب خوبی هستند. این برای آشپزخانه های شلوغی است که به طور مرتب در معرض فرسودگی هستند.

یکی از معایب کاشی لغزنده بودن آن است، مخصوصاً در هنگام پرداخت، در استفاده از سرامیک در آشپزخانه بسیار مراقب باشید، در واقع خانه هایی که کودکان یا سالمندان دارند به طور کلی از آن اجتناب کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کاشی سرامیک و نحوه ثبت سفارش آن، از طریق شماره های قرار داده شده در سایت با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما