سرامیک خاک قرمز اردکان قزوین شیراز

یکی از محصولات ساختمانی امروزی سرامیک سفالی قرمز است که در شهرهای اردکان، قزوین و شیراز تولید می شود و انواع مختلفی از این محصول به سراسر کشور ارسال می شود.

این نوع سرامیک یکی از قدیمی ترین انواع سرامیک است و علت نامگذاری آن استفاده از خاک رس قرمز است که در دمای 1000 درجه سانتیگراد قرار می گیرد، به جز خاک رس، مواد دیگری مانند فلدسپات و مقدار شن و ماسه استفاده شده تعیین کننده ضخامت کاشی و سرامیک است.

همچنین نوع جدیدی از سرامیک به نام سرامیک چینی تولید شده است که علاوه بر مواد دیگر برای کاشی، از مواد دیگری مانند سیلیس و گرانیت در ساخت آنها استفاده شده و در معرض دما و فشارهای فوق العاده بالایی نیز قرار دارند.

 

 

جالب است بدانید که کاشی های تولید شده به رنگ سفید هستند و تفاوت رنگ آنها پس از تولید ایجاد می شود و با توجه به سلیقه های مختلف رنگ آمیزی و طراحی می شوند، توجه داشته باشید که کاشی ها مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات دما و حرارت دارند و همچنین برخی از مدل های آن می توانند یخ زدگی را تحمل کنند.

نصب سرامیک با دوغاب و چسب مخصوص آن قابل انجام است که علم مهندسی امروز توصیه می کند از چسب مخصوصی که نقش اساسی و مهمی در افزایش دوام و کیفیت سرامیک دارد استفاده شود.

سرامیک خاک قرمز اردکان

شما می توانید برای خرید انواع کاشی لعابدار و سرامیک سفالی قرمز تولید شهرستان اردکان به فروشگاه های عرضه محصولات ساختمانی مراجعه کرده و با توجه به نیاز خود اقدام به خرید نمایید.

توجه داشته باشید که این محصول دارای تنوع قیمت و کیفیت فوق العاده بالایی است و قبل از خرید لازم است اطلاعات کافی در مورد خرید سرامیک مرغوب داشته باشید.

اولین چیزی که باید به آن توجه کرد نوع سرامیک است سرامیک های لعاب، صیقلی، دولایه و بافت دار کیفیت بالاتری دارند برای شناخت این ویژگی به اطلاعات روی محصول توجه کنید نکته بعدی که باید به آن توجه کرد ضد آب بودن است این است که سرامیک های معمولی در مجاورت رطوبت و آب به زودی خراب می شوند و از هم می پاشند.

موضوع دیگر توجه به رنگ کاشی است که البته بیشتر به سلیقه افراد بستگی دارد موضوع بعدی توجه به ضخامت سرامیک است. نکته دیگر توجه به استحکام و مقاومت کاشی و آخرین موضوع توجه به سلامت سرامیک است که در صورت وجود خط و خش روی محصول از خرید آن خودداری کنید.

اما جدای از موارد ذکر شده، توجه به برند و کارخانه سازنده اهمیت بیشتری دارد و قطعا سازندگان با سابقه کاری برای حفظ مشتریان خود انجام نخواهند داد.

 

سرامیک خاک قرمز اردکان

سرامیک خاک قرمز قزوین

قزوین یکی از شهرهای فعال در زمینه تولید سرامیک سفالی قرمز و انواع دیگر گرانیت و کاشی و سرامیک است و امروزه محصولات متنوعی از این شهر در سراسر کشور موجود است.

شاید باورتان نشود اما بیش از 5000 سال است که مردم با مواد مختلف کاشی می سازند و شاهد آن اکتشافات باستان شناسان در این زمینه است که کاشی ها و سرامیک های خود را از مصالح به کار رفته در آن زمان می ساختند. ، همچنین در ساختار بناهای بزرگ مانند اهرام مصر، بناهای قدیمی یونان و ایران دارای انواع کاشی هستند.

با این حال، شکل مدرن کاشی و سرامیک به اواسط قرن نوزدهم برمی‌گردد و سازندگان محصولات ساختمانی در اروپا از خاک رس، سیلیکات و سیلیس برای ساخت کاشی استفاده می‌کردند و به دلیل کیفیت بالای این کاشی‌ها، مورد استقبال قرار گرفت. عموم. او توانست راه خود را در سراسر جهان پیدا کند.

امروزه در ایران و جهان کارخانجات کوچک و بزرگی وجود دارد که انواع این محصول را تولید و به دست مردم می رساند. هر ساله حجم زیادی از این محصول تولید و صادر می شود. بر اساس آمارهای جهانی در سال 2019 میزان تولید این محصول در جهان به 30 میلیون متر مربع رسیده است و چین و برزیل بزرگترین تولیدکنندگان این محصول هستند.

اما در ایران تولید این محصول با فراز و نشیب هایی همراه است و امیدواریم با رونق اقتصادی و حمایت مصرف کنندگان ایرانی شاهد افزایش تولید این محصول و افزایش صادرات باشیم. این محصول به سایر کشورها در حالی است که ایران منابع طبیعی وسیعی برای تولید دارد. این محصول مستعد تولید انبوه این محصول است و قطعا با کمک دولت و تلاش بیشتر تولیدکنندگان این کار انجام خواهد شد.

 

سرامیک خاک قرمز قزوین

سرامیک خاک قرمز شیراز

همانطور که گفتیم سرامیک سفالی قرمز یکی از قدیمی ترین انواع سرامیک است و امروزه در بسیاری از شهرها مانند شیراز تولید می شود.

توجه به موضوع استاندارد یکی از مهمترین موضوعات در هنگام خرید و پس از آن وجود گارانتی محصول است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره لازم در این زمینه و خرید سرامیک های سه بعدی و محصولات با کیفیت و اقتصادی ما با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و یا فرم موجود در سایت را پر کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. پس از کسب اطلاعات کافی در این زمینه، خرید خود را نهایی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما