سرامیک رنگی سفید دیوار

تولید کاشی و سرامیک سفید رنگ برای دیوار یکی دیگر از اختراعات بشر از خاک است، اولین هنر تولید کاشی و سرامیک تقریباً ده هزار سال قبل از میلاد مسیح بوده و پس از ورود به 6000 سال پیش، پخت سفال و ساخت سفال آغاز شد. کوره باعث پیشرفت در این صنعت شد. و با گذشت زمان نقاشی و طراحی، لعاب کاری و عایق رطوبتی روی سفال و کاشی را آموختند و به کار بردند.

این دانش از شهر بابل به سراسر ایران سرایت کرد که امروزه کاربردهای گوناگونی دارد و در مکان هایی مانند مساجد، خانه ها، کف اتاق ها و نشیمن ها، کف و دیوار آشپزخانه ها و حمام ها، سرویس های بهداشتی و حیاط، بیمارستان ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. اماکن اداری و تجاری می رود.

خشت یکی از مهم ترین مصالح زندگی بشر است که ابتدا به صورت گلی و نپخته بوده و در آن زمان که تمدن کاشی شکل گرفته است و البته استحکام و زیبایی امروزی را نداشته است. و به مرور زمان با کنده کاری های ظریفی که انجام شده ضد آب شده است. ساخت آنها جلوه های تزئینی نیز پیدا کرده است. شاید ندانید که از سرامیک در ساخت مخازن، تجهیزات الکتریکی و کامپیوتری استفاده می شود.

 

 

سرامیک رنگی دیوار

با شنیدن نام سرامیک دیواری رنگی، انواع سرامیک به ذهن خطور می کند، سرامیک طرح سنگ، سرامیک طرح پارکت، سرامیک کف، سرامیک آشپزخانه، سرامیک حمام.

اما سرامیک ها پیشرفته تر از آن چیزی است که ما فکر می کنیم. سرامیک ها به دو صورت صنعتی یا پیشرفته و سنتی تولید و عرضه می شوند که سرامیک های سنتی شامل شیشه، چینی، آجر و کاشی می باشد.

سرامیک های صنعتی یا پیشرفته عبارتند از الکترو سرامیک، سرامیک خودرو، سرامیک با دمای بالا، سرامیک با ساختار پیشرفته، سرامیک پزشکی، سرامیک هسته ای و هر کدام عملکرد متفاوتی دارند که از نام آنها مشخص است که در کجا استفاده می شود.

اگر از کاشی و سرامیک لعابدار استفاده می کنید، می توانید مطابق سلیقه خود با رنگ های خاص تغییراتی در رنگ کاشی و سرامیک ایجاد کنید و همیشه با رنگ سال به روز باشید.

سرامیک را می توان به عنوان اکسید فلزی که از خاک نسوز معدنی دیگر به همراه چندین نوع اکسید غیرفلزی به دست می آید تعریف کرد و معمولاً شکننده هستند، اما در برابر نور، گرما و گرد و غبار مقاوم هستند.

سرامیک رنگی دیوار

 

سرامیک دیوار سفید

در مورد رنگ سفید در نقاط مختلف دنیا فلسفه های مختلفی وجود دارد، رنگ سفید برخلاف ما ایرانی ها نماد شادی و آرامش است، به همین دلیل در خانه و دیوار خود از سرامیک سفید استفاده می کنیم اما در هند نماد عزاداری است. و مرگ .

رنگ سفید آرامش را القا می کند و اگر به دنبال فضایی آرام هستید، کاشی و سرامیک سفید این امکان را فراهم می کند. علاوه بر این، رنگ سفید باعث می شود که غذا روشن تر و بزرگتر به نظر برسد.

معمولاً سفید است، با همه سلیقه ها سازگار است و از گذشته تا امروز مد بوده و می توان آن را با جواهرات و تزیینات هم ست کرد; سرامیک در سفینه های فضایی و بدنه بسیاری از اتومبیل های گران قیمت استفاده می شود و سرامیک های فروالکترونیک از کریستال های کوچک ساخته می شوند.

صنعت کاشی و سرامیک برنز الماس یکی از صنایعی است که در چند سال اخیر روند رو به رشدی در زمینه صادرات داشته است، به طوری که اگر نگاهی به روند صادرات کاشی در دهه اخیر داشته باشیم، نشان می دهد که نه تنها روند صادرات نسبت به سال های اخیر کاهشی نداشته، بلکه به شدت افزایش یافته است و عمده صادرات به کشورهای همسایه مانند ترکمنستان، عراق، افغانستان و … بوده است.

کاشی و سرامیک یکی از صنایعی است که وابستگی زیادی به هنر دارد و همین ویژگی در کنار فراوانی مواد اولیه و خاک مناسب، تولید کاشی و سرامیک را به صنعت پیشرو با قدمت در ایران تبدیل کرده و جزئی از آن محسوب می شود. هویت صنعتی کشور خواهد بود

صنعت کاشی و سرامیک نیز مانند فرش ایرانی در واقع نمادی از ایران در عرصه جهانی است که پس از گردآوری عناصر اصلی تولید کاشی و سرامیک در ایران باعث شده است که این عنصر به عنوان یکی از مهمترین صنایعی که دارای مزیت نسبی جلب توجه می کند

از طرفی استقبال از سنگ های مصنوعی مانند کاشی های تزیینی در بازارهای جهانی روز به روز در حال افزایش است و بازار مصرف کاشی ایران نیز بر همین اساس در حال گسترش است.

سرامیک طوسی دیوار

رنگ سفید با تمامی رنگ ها مانند آبی، خاکستری، زرد طلایی، قهوه ای، آبی سرمه ای و سبز ترکیبی هنرمندانه و زیبا را نشان می دهد که دیوار خانه را با رنگ سفید سرامیک می کند و معمولا با رنگ های مشکی، طلایی و خاکستری ترکیب می شود. ترکیب رنگ سفید با رنگ های تیره بافت زیبایی را نشان می دهد.

به طور معمول از این رنگ برای کف استفاده می شود که به دو صورت براق و مات قابل استفاده است.

 

سرامیک طوسی دیوار

ساخت کریستال از مواد سرامیکی و سنگ تراورتن ساخته شده است که کاملاً شبیه به کریستال شیشه ای است و حتی گاهی به (Amorov) نیز تغییر می کند.

سرامیک های رنگی با قوانین و اصول خاصی دیده می شوند که کار حرفه ای خاص خود را دارد که با رعایت این قوانین به یک جلوه هنری زیبا و چشمگیر تبدیل می شود.

سازندگان این صنعت توانستند با استفاده از دستگاه های پیشرفته کاشی و سرامیک منحصر به فردی تولید کنند که کاشی های درجه یک را با تاب خوردگی کمتر و مقاومت بیشتر در اختیار شما مشتریان قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما