قیمت سرامیک خاک قرمز جدید گلدار ضد آب با فروش ویژه

وقتی بدنه یا بیسکویت سرامیکی رنگ قرمزی شبیه خاک رس داشته باشد به آن سرامیک خاک قرمز می گویند و قیمت این سرامیک ها بستگی به نوع خاک و مواد به کار رفته در آن و خرید و فروش ویژه این گلدار ضد آب جدید دارد. سرامیک در ایران از گذشته تاکنون انجام شده است.

شاید فرق سرامیک و کاشی را ندانید، سرامیک و کاشی هر دو از سه ماده اولیه ساخته می شوند و این سه ماده اولیه خاک رس، ماسه و فلدسپات هستند و تفاوت اصلی سرامیک و کاشی در نوع آن است. ضخامت و روش تولید آنها هستند.

سرامیک ها ضخیم تر از کاشی هستند و بدنه سرامیک با فشار بیشتری نسبت به کاشی ساخته می شود و به همین دلیل سرامیک ها مقاومت بیشتری نسبت به کاشی دارند.

 

 

سرامیک سفالی قرمز در کف سازی استفاده می شود و از این کاشی ها در دیوارپوش مکان های مختلف نیز استفاده می شود و یکی از محصولاتی است که اکثر مردم در کشور از آن استفاده می کنند و بیشترین تولید و تقاضا را در کشور دارد و این سرامیک با استفاده از خاک هایی مانند خاک رس و کوارتز تهیه می شود.

سرامیک خاک قرمز

اکنون که می دانید سرامیک سفالی قرمز چیست، بیایید به ویژگی های این سرامیک بپردازیم از ویژگی های این سرامیک می توان به این اشاره کرد که برای تولید این سرامیک سه بعدی از خاکی به رنگ قرمز مانند خاک رس استفاده شده است آجر، کوارتز و … این خاک ها مدل هایی از خاک هایی هستند که طبیعتاً قرمز رنگ هستند.

این سرامیک ها برای افزایش مقاومت در کوره با دمای بسیار بالا پخته می شوند و برای افزایش مقاومت از لعاب به عنوان پوشش این کاشی ها استفاده می شود.

مواد اولیه به کار رفته در این سرامیک ها کالون است که این دو ماده خاصیت پلاستیسیته و چسبندگی دارند و به دلیل حرارت زیاد رنگ آن تیره می شود.

از این سرامیک ها برای پوشش انواع سطوح دیوار و نمای ساختمان استفاده می شود و یکی از بهترین مزیت های این سرامیک ها قیمت ارزان آنهاست و به همین دلیل افراد زیادی به دنبال خرید این کاشی ها هستند.

کشور ما بیشتر تولید سرامیک خود را به سرامیک سفالی قرمز اختصاص داده است زیرا عرضه و تقاضای این محصول بالا بوده و قیمت مناسبی نیز دارد.

 

سرامیک خاک قرمز

 

قیمت سرامیک خاک قرمز

همانطور که گفته شد، قیمت سرامیک سفالی قرمز که در بازار عرضه می شود، با توجه به کیفیت مواد به کار رفته در این سرامیک ها قابل تغییر است و هر چه کیفیت مواد استفاده شده بیشتر باشد، قیمت کاشی نیز افزایش می یابد.

این کاشی ها در طرح ها و رنگ های مختلف به فروش می رسند و انواع آن ها را می توان بر روی دیوار نصب کرد تا خانه ها را زیباتر کرده و زیبایی دو چندان به خانه شما ببخشد و نحوه استفاده از آن ها سلیقه شماست.

سرامیک ها در برابر آب بسیار مقاوم هستند و برای سطوحی که نیاز به عایق کاری در برابر رطوبت و رطوبت دارند مانند سطوح دیوار حمام و سرویس بهداشتی و همچنین همانطور که گفته شد از سرامیک های قرمز کف و دیوار برای ساخت عناصر زیبا و تزیینی استفاده می شود.

در گذشته از این کاشی ها در بناهای مجلل ایرانی استفاده زیادی می شد و اکثر معماران قدیمی ایرانی برای ساخت این بناهای مجلل از خاک سرخ و سفید استفاده می کردند.

خرید سرامیک خاک قرمز

با گسترش سایت های اینترنتی در سراسر جهان، خرید سرامیک خاک قرمز بسیار آسان شده است و بسیاری از این فروشگاه های ایرانی محصولات مورد نیاز مردم را از این طریق عرضه می کنند.

یکی از فاکتورهای بسیار مهمی که در خرید سرامیک سفالی قرمز باید به آن توجه کنید قیمت آن است و در کنار قیمت محصول باید به کیفیت محصولی که خریداری می کنید نیز توجه داشته باشید و بهترین محصول را با کیفیت بسیار بالا خریداری کنید.

یکی از راه هایی که می توانید کاشی ارزان بخرید این است که مستقیماً از تولید کننده خرید کنید و هزینه ای را که می خواهید به فروشنده بپردازید و سرامیک های بهتر را با قیمت مناسب تری خریداری کنید و خودتان دلال را حذف کنید.

با خرید اینترنتی این سرامیک ها می توانید در هزینه های اقتصادی خود صرفه جویی زیادی کنید.

از مواد سرامیکی در صنعت ساختمان سازی استفاده می شود و از ماسه، خاک رس و مواد معدنی مختلف استفاده می شود و در انواع مختلف گرد، بیضی، مربع، چند ضلعی و … پخته می شود و بسیاری از مردم دنیا از آن استفاده می کنند در طراحی و پوشش منازل خود از سرامیک استفاده می شود.

 

خرید سرامیک خاک قرمز

 

فروش سرامیک خاک قرمز

اکنون اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد این سرامیک خاک رس قرمز به دست آورده اید و هم اکنون می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و بدون هیچ واسطه ای محصول را خریداری نمایید.

یکی از مزیت های این سرامیک که ذکر شد این بود که این سرامیک های کف لوکس ضد آب هستند و در مکان هایی که نیاز به محافظت در برابر رطوبت و آب دارند استفاده می شود و یکی دیگر از مزایای این سرامیک ها قیمت بسیار خوب آنهاست.

یکی از سرامیک های موجود در بازار سرامیک چینی است که یکی از جدیدترین انواع سرامیک می باشد و از خاک رس، فلدسپات، گرانیت و سیلیس با فشار و حرارت بسیار بالا تولید می شود و این سرامیک ها بدنه سفید رنگ و مقاومی دارند.

شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید سرامیک سفالی قرمز به سایت ما مراجعه کرده و سرامیک مورد نظر خود را در رنگ ها و طرح های مختلف خریداری نمایید و تنها تضمین ما کیفیت بسیار بالای محصولات و تمامی مراحل خرید شما توسط کارشناسان می باشد. فروش ما کنترل خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما