خرید بی واسطه سرامیک طرح سنگ با مناسب ترین قیمت

سرامیک طرح سنگ، از زیباترین و شیک‌ترین کف پوش هایی می باشد که به تازگی وارد بازار فروش شده است. این نوع سرامیک، توسط چندین شرکت معتبر، در بالاترین سطح کیفی تولید می‌گردد. تولیدکنندگان سرامیک، به منظور تسهیل در امر خرید و فروش این محصول، نمایندگی‌هایی را در سراسر کشور برگزیده‌اند که عرضه مستقیم و بدون واسطه محصول، بر عهده آنهاست. متقاضیان، با خرید سرامیک طرح سنگ به نرخ تولیدی، از بابت سود تضمین شده خود، نگرانی نخواهند داشت.

خرید بی واسطه سرامیک طرح سنگ با مناسب ترین قیمت

استانداردهای موجود در قیمت گذاری سرامیک

استانداردهای موجود در قیمت گذاری سرامیک

اگر تا به حال به برچسب و لیبل روی کارتن سرامیک دقت کرده باشید، با علائم مختلفی که بر روی آن درج شده است، آشنا هستید. این علائم، در واقع استانداردهای موجود برای قیمت‌گذاری سرامیک هستند و ویژگی‌های خاص آن را برای شما مشخص می‌کنند.

از نظر کیفی، سرامیک را درجه بندی کرده اند و سرامیک درجه یک، بهترین و مرغوب‌ترین نوع محصول است و از قیمت بالاتری نسبت به نمونه‌های دیگر، برخوردار می باشد. یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت سرامیک، میزان جذب آب این محصول است. سرامیک‌هایی که جذب آب بسیار پائینی دارند، قیمت گرانتری نیز خواهند داشت.

میزان اصطکاک سرامیک و لغزندگی آن، از دیگر علائم اختصاری است که شما بر روی کارتن سرامیک مشاهده می‌کنید و این فاکتور نیز بر قیمت سرامیک تاثیرگذار است. میزان سایش سرامیک و مقاومت این محصول در برابر شرایط دمایی خاص نیز نقش مهمی در تعیین قیمت سرامیک دارند. در پایان، لازم به ذکر می دانیم که از انواع سرامیک طرح سنگ، می توان به جای سنگ‌های گران قیمتی همچون تراورتن استفاده نموده و هزینه کمتری را متحمل شد.

فروش مستقیم سرامیک طرح سنگ با بهترین کیفیت

فروش مستقیم سرامیک طرح سنگ با بهترین کیفیت

همانطور که می دانید، ورود واسطه‌ها و سودجویان به حوزه خرید و فروش سرامیک طرح سنگ، موجب اختلال در بازار این محصول شده و افزایش قیمت این نمونه سرامیک ها را به همراه خواهد آورد. بر همین اساس، تولیدکنندگان سرامیک، فروش محصولات خود را به صورت مستقیم انجام می دهند. فروش مستقیم و بدون واسطه سرامیک طرح سنگ توسط این مراکز، موجب حذف برخی هزینه‌های جانبی شده و به کاهش قیمت نهایی این محصول کمک خواهد کرد.

خریداران عمده، اگر می خواهند سرامیک طرح سنگ درجه یک و با کیفیت را با کمترین هزینه خریداری کنند، باید به سراغ مراکزی بروند که این محصول را به صورت مستقیم ارائه می‌دهند. برخی فروشگاه‌های اینترنتی معتبر نیز در زمینه خرید و فروش سرامیک طرح سنگ فعالیت می‌کنند.

در خرید آنلاین سرامیک، هزینه‌های حمل‌ و‌ نقل برای خریداران عمده به حداقل می‌رسد. مشتریان با سفارش آنلاین این محصول، خریدی آسان، بدون‌ دغدغه و مقرون به صرفه را تجربه خواهند کرد.

4

  1. سلام این کاشی ها بسیار زیبا هستند و بنظرم قیمت شون هم خیلی مناسبه بیشتر توضیح بدید درباره کیفیتتون ممنونم

    • سلام خانم کمالی بزرگوار عزیز
      برای اطلاع از کیفیت محصول لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  2. کیفیت محصولات چجوره؟ بعد از ارسال میتونیم محصول رو مرجوع کنیم
    لطفا پاسخ دهید

    • سلام خانم محمدی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما