خرید بی واسطه سرامیک کف با بهترین کیفیت

خرید بی واسطه سرامیک کف را می توان در این محل با بهترین کیفیت انجام داد که به دلیل کیفیت های بالا در محصول، خریدی اطمینان بخش انجام خواهد شد. لذا مشتریان می توانند در این مرکز از هزینه های اولیه خود به میزان قابل توجهی بکاهند و سود نهایی خود را افزایش بدهند.

خرید بی واسطه سرامیک کف با بهترین کیفیت

راهنمای انتخاب بهترین سرامیک برای کف

راهنمای انتخاب بهترین سرامیک برای کف

اندازه سرامیک ها مختلف است و معمولاً در شکل های مربع و در اندازه های بزرگتر تولید می شوند، اما ندرتا در اشکال دیگر مانند مستطیل و چند ضلعی نیز موجود می باشند. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید اندازه سرامیک ها است، زیرا سرامیک های کوچک در پذیرایی بزرگ از نظر بصری زیبا نیستند و فضا کوچکتر از آنچه هست به نظر می رسد. سرامیک های کوچکتر بهتر است در فضاهای کوچکتر برای افزایش ظاهر بصری و بزرگتر نشان دادن محیط استفاده شوند.

از آنجایی که می توانید سرامیک را در هر رنگ و طرحی انتخاب کنید، باید به انتخاب سرامیک بر اساس سایر عناصر فضا توجه کنید. به عنوان مثال، اگر دیوارهای پذیرایی با کاغذ دیواری ساده تزئین شده باشد، می توانید به راحتی از سرامیک های تزئینی برای کف پذیرایی استفاده کنید. اگر کاغذ دیواری ها بافت داشته باشند، نصب سرامیک های رنگی و طرح دار باعث آشفتگی فضا، به هم ریختگی آن و ایجاد اضطراب و وحشت ساکنان می شود.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در خرید کاشی و سرامیک کف باید به آن توجه کنید، سختی سرامیک است. سختی سرامیک میزان مقاومت سرامیک ها در برابر سایش و خراش و همچنین میزان مقاومت در برابر ترافیک است. میزان لغزش سرامیک نیز اهمیت زیادی دارد و نوع پرسلان لعاب دار معمولاً لغزنده تر از نوع بدون لعاب است. اگر قصد دارید از آن برای کف اتاق نشیمن استفاده کنید، سرامیک های لعاب دار انتخاب خوبی است زیرا با انعکاس نور بیشتر فضا را روشن تر و در نتیجه بزرگتر می کنند.

سرامیک لعاب دار در برابر نفوذ دادن رطوبت بسیار مقاوم است و برای سرویس های بهداشتی نیز مناسب می باشد. برای محیط هایی که دوست دارید از لغزندگی به دور باشد مانند: کف حیاط, می توانید از نمونه های بدون لعاب و مات استفاده کنید.

فروش مستقیم سرامیک کف با نازلترین قیمت

فروش مستقیم سرامیک کف با نازلترین قیمت

فروش مستقیم سرامیک کف با نازلترین قیمت ها انجام می شود و قیمت های مناسب آن نظر بسیاری از مشتریان را بر انگیخته است. در ایران تامین کنندگان و کارخانه های زیادی در صنعت کاشی و سرامیک وجود دارند که برخی از آنها به دلیل تولید محصولات درجه یک و بسیار بادوام از اعتبار و شهرت بیشتری نسبت به سایر کارخانه ها برخوردارند و این محصول را عمده و بدون واسطه عرضه می کنند. این سرامیک در رنگ های سفید, صورتی, کرم, قهوه ای و… عرضه می شود که علاوه بر کف در بغل پله ها نیز استفاده می شود.

6

  1. سلام و خسته نباشید. برای منزل پدرم سرامیک کف از شما خریداری کردم. بسیار راضی بودم

  2. سلام قیمت این محصولارو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت
    کلی میدین؟؟

    • سلام جناب قاسم نژاد عزیز
      برای اطلاع از قیمت و سفارش عمده لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  3. خسته نباشید خرید بدون واسطه توسط شما سود خیلی خوبی بهم رسوند خدا قوت و ممنونم

  4. سلام خسته قیمت این وان ها چنده بفرمایید لطفا تا دوتا از این ها رو بخریم ممنونم

    • سلام جناب عزیزی بزرگوار
      برای اطلاع از قیمت لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما