خرید مستقیم سرامیک طرح پارکت از معتبرترین فروشگاه

سرامیک در انواع طرح و ابعاد مختلف تولید می شود و بدون شک یکی‌ از کاربردی‌ ترین انواع‌ کفپوش به شمار می آید که از فروش بالایی برخوردار بوده و مشتریان بسیاری در سراسر کشور دارد. امروزه امکان خرید سرامیک طرح پارکت به صورت مستقیم از فروشگاه های معتبر در سطح کشور برای مشتری مهیا می باشد که با توجه به کیفیت درجه یک و کارایی مناسب، استقبال خوبی از خرید آن صورت می گیرد.

خرید مستقیم سرامیک طرح پارکت از معتبرترین فروشگاه

آشنایی با مراحل تولید سرامیک

آشنایی با مراحل تولید سرامیک

برای تولید و ساخت سرامیک باید مراحل مختلفی طی شود و نیاز به مواد و متریال متعددی نظیر خاک رس، تقویت کننده و پر کننده ها، سیلیکات سدیم و افزودنی های مختلف می باشد، که ابتدا باید این مواد به خوبی به وسیله دستگاه های سنگ شکن خرد و آسیاب شوند تا این متریال به میزان و اندازه مشخص و معین با هم ترکیب گردند همچنین پودر تولید شده باید به صورت نرم و یکدست باشد که این مرحله از فرایند تولید با استفاده از تجهیزات مربوطه انجام می شود.

بعد از سپری شدن مراحل فوق پرس کردن و فرم دهی این پودر انجام شده و پس از آن نوبت به خشک کردن سرامیک می رسد که در مدرن ترین دستگاه ها این محصولات خشک می شوند؛ بعد از این مرحله عملیات لعاب کاری آن و اصلاح عیوب ظاهری سرامیک انجام می شود، سپس در کوره های پیشرفته به بهترین شکل پخته می شود و در نتیجه نوبت به ‌پولیش کاری آن می رسد که روزنه ها و حفره های موجود در سطح سرامیک با مواد مخصوص پر شده و در بسته های مناسب راهی بازار فروش می گردد.

عرضه بی واسطه سرامیک طرح پارکت در سراسر ایران

عرضه بی واسطه سرامیک طرح پارکت در سراسر ایران

این روزها فروش و عرضه بی واسطه سرامیک طرح پارکت آشپزخانه توسط شرکت های پخش کننده و مراکز معتبر فروش در سراسر ایران با بهترین کیفیت‌ انجام می شود که به دلیل قیمت مناسب و کاربرد گسترده، اغلب مشتریان، انواع سرامیک را به شکل کلی و در تعداد بالا خریداری می کنند. بسیاری از ساختمان سازان و شرکت های صادراتی از خریداران عمده انواع سرامیک رنگی و مشکی به شمار می آیند که این محصول را مستقیما از تولید کنندگان با کمترین هزینه تهیه می کنند.

اگر خواهان خرید سرامیک طرح‌ جدید و با‌کیفیت هستید، به شما پیشنهاد می کنیم به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان و با هزینه ای مقرون به صرفه کالای دلخواه را انتخاب و سفارش دهید و پس از ثبت سفارش، محصول با بسته بندی مناسب به آدرس مورد نظر فرستاده می شود که در وقت و هزینه صرفه جویی خوبی صورت می گیرد، به همین دلیل امروزه خرید اینترنتی بسیار پررونق شده است و طرفداران بی شماری دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما