خرید و فروش سرامیک حیاطی در بازار تهران

سنگ سرامیک حیاطی معمولا برای کف و دیوار پاسیو استفاده می شود و چند سالی است که به دلیل افزایش قیمت سنگ جای خود را به سرامیک داده است. کاشی و سرامیک سنگی می تواند انتخاب خوبی برای حیاط شما باشد. سرامیک حیاطی از نظر ضخامت و کیفیت نسبت به محصولات مشابه محبوبیت بیشتری دارد. از این رو خرید و فروش سرامیک حیاطی در بازار تهران با رشد چشمگیری همراه است و با قیمت خوبی به دست مشتری می رسد.

خرید و فروش سرامیک حیاطی در بازار تهران

آشنایی با فرایند تولید سرامیک درجه یک

آشنایی با فرایند تولید سرامیک درجه یک

به طور کلی، ماده اصلی کاشی، سرامیک یا سایر سرامیک ها خاک است. یکی از بهترین خاک های مورد استفاده در این محصول خاک رس است. خاک رس نیز مانند سایر خاک ها طی سالیان متمادی بر اثر فرسایش و هوازدگی سنگ ها به ویژه سنگ های آذرین به وجود آمده است. خاک رس مهم ترین، پرمصرف ترین و قدیمی ترین ماده خام در صنعت سرامیک است و این صنعت سرامیک در درجه اول به خاک رس مربوط می شود.

اما در زمینه صادرات سرامیک ضد اسید تکسرام درجه یک، ممکن است مشکلاتی پیش بیاید که از این موارد می توان به هزینه حمل و جا به جایی شان اشاره می کنیم.

اصطلاح رس به تمام خاک هایی اطلاق می شود که خاصیت کشسانی دارند در نگاه اول بعید است که خاک رس حاوی پلاستیک باشد. پلاستیک همیشه به معنای پلاستیک های مشتق شده از فرآورده های نفتی نیست. این مواد برخلاف گروه اول پلاستیکی نیستند و نقطه ذوب بالایی دارند. این ماده در برابر مواد شیمیایی و محیط های اسیدی نیز بسیار مقاوم است.

مهمترین کار پرکننده ها برای جلوگیری از تغییر شکل بدنه در حین پخت، کنترل انبساط حرارتی صحیح، خشک کردن تا زمان پخت می باشد از این رو فیلر همچنین نقش بسیار مهمی در تعیین تخلخل بدنه، رنگ، اتصال صحیح بدنه با مینا، اصلاح ساختار بدنه خام دارد. مهمترین فیلرها در این صنعت سیلیکون و آلومینیوم می باشد. دو دلیل اصلی برای استفاده از این مواد وجود دارد. اول، آنها به حداقل رساندن تغییر شکل سرامیک ها در حین احتراق کمک می کنند.

دوم اینکه چسبندگی بین بدنه سرامیکی و لعاب را افزایش می دهند. به طور دقیق تر، مهمترین نقش سیلیکون تشکیل فازهای سیلیکات جامد و حتی فلزات مایع در حین پخت است که می تواند باعث چسبیدن سایر قسمت ها به هم شود. علاوه بر طرح های فوق، استفاده از آلومینا امکان تولید محصولات نازک تری را فراهم می کند که باعث کاهش تغییر شکل محصول در هنگام پخت، کاهش ترک خوردگی، بهبود رنگ محصول و افزایش مقاومت شیمیایی آن می شود.

بهنرین نوع سرامیک پرسلانی ایتالیایی، سطح کاملا صاف و یک دستی دارد و اگر با دست روی آن را لمس کنید، هیچ گونه پستی یا بلندی، ناخالصی و زبری و… زیر دست خود احساس نمی کنید.

در این ماده از موادی برای کاهش نقطه ذوب بدن یا مینای استفاده می شود. هنگامی که مواد مذاب در حین پخت ذوب می شوند و سرد می شوند، یک فاز شیشه ای در بدنه ایجاد می کند که تمام کریستال های بدنه پخته شده را می پوشاند و در نتیجه استحکام محصول نهایی را افزایش می دهد. وظیفه اصلی این مواد کاهش نقطه ذوب است. مواد مذاب در حین احتراق ذوب می شوند و با سرد شدن سرامیک کریستال های شیشه ای تشکیل می دهند.

عرضه مستقیم سرامیک حیاطی به تمام نقاط ایران

عرضه مستقیم سرامیک حیاطی به تمام نقاط ایران

برای خرید مطمئن سرامیک حیاطی با کیفیت عالی و قیمت مناسب می توانید سرامیک حیاطی را در سایزها، و طرح های مختلف از فروشگاه عرضه مستقیم این محصول تهیه نماید کافی است برای خرید به سایت رسمی مرکز عرضه مستقیم سرامیک حیاطی به تمام نقاط ایران مراجعه کرده و سرامیک خاکستری مد نظر خود را به صورت آنلاین با قیمت های مقرون به صرفه و کیفیت عالی خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما