خرید کاشی و سرامیک ارزان

در این شرایط اقتصادی در ایران که قیمت تمام مصالح رو به افزایش است، قیمت انواع کاشی و سرامیک رو به افزایش است و خرید کاشی ارزان قیمت یک رویا است، اما ما سعی داریم راه هایی را برای خرید ارزان و با کیفیت به شما ارائه دهیم. کاشی سرامیک.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کاشی و سرامیک به عوامل زیادی مانند خرید مواد اولیه و قیمت دلاری نوع طرح و ضخامت کالیبراسیون و لیزر و همچنین اندازه و سایز بستگی دارد. با توجه به این موارد می توان شاهد افزایش قیمت سرامیک و کاشی در بازار فعلی مصالح ساختمانی بود.

البته باید توجه داشته باشیم که برخی از فروشگاه ها یا کارخانه ها در سراسر کشور به دلایلی مانند اتمام فصل فروش و عمده و تخلیه انبار برای تعویض بار جدید و همچنین تخریب یا مخدوش شدن بسته بندی کاشی ها محصولات خود را ارزان تر به فروش می رسانند.

 

 

کاشی و سرامیک ارزان

انواع مختلفی از کاشی و سرامیک ارزان قیمت در بازار فعلی ما وجود دارد، به عنوان مثال کاشی درجه چهار و پنج که البته کیفیت بالایی ندارند اما قیمت های فوق العاده ای دارند. این نوع کاشی ها و سرامیک های ارزان قیمت منحنی هستند، قوام خوبی ندارند، ظاهر و کیفیت بسیار جذابی دارند و در مقابل آب جذب آب می شوند. این کاشی ها اغلب برای استفاده در مترادف های بلندمرتبه استفاده می شوند، اما باید توجه داشته باشیم که این نوع کاشی ها و سرامیک ها قیمت و هزینه بسیار کمی دارند.

دسته دیگری از کاشی و سرامیک که در بازار کنونی به فروش می رسد، فله و دباغی است و عمدتاً به کاشی فله یا کاشی فله یا تاناگی معروف است. این کاشی ها ارزان هستند اما به این معنی نیست که کیفیت خوبی ندارند اما کیفیت خوبی دارند. با این حال، به دلیل تخلیه مخازن، فروشندگان آنها را با قیمت بهتری می فروشند که این دو تفاوت مهم است. یکی اینکه در کارتن یا جعبه مخصوص وجود ندارد و به صورت کیلویی یا عمده در پالت یا حتی بدون پالت به فروش می رسد.

به طور طبیعی احتمال شکستگی و لب پر یا کاشی و سرامیک دست دوم وجود دارد. دیگر اینکه این کاشی ها تنوع رنگ زیادی دارند و دست مشتری را برای خرید رنگ مورد نظر گذاشته اند. بنابراین اگر به کیفیت کاشی و سرامیک اهمیت می دهید مکان آن مهم است و تنوع رنگ یا استفاده از رنگ مورد نظرتان برای شما مهم است، می توانید از این کاشی و سرامیک استفاده کنید.

 

 

کاشی و سرامیک ارزان

کاشی ها و سرامیک های برشی نیز جزو ارزان ترین کاشی ها و سرامیک های موجود در بازار هستند. برخی از فروشندگان یا دلالان بورس، کاشی های شکسته را از کارخانه ها به صورت عمده خریداری می کنند و توسط برخی ماشین آلات آن ها را بریده و به اندازه دلخواه خود می فروشند.

متأسفانه این کاشی ها و سرامیک ها به دلیل اینکه در اندازه های استاندارد برش نمی خورند اندازه غیر معمول و اندازه غیر استاندارد دارند. تنها خوبی این کاشی ها این است که برای استفاده در فضاهای کمتر از 100 متر مربع مناسب هستند و قیمت مناسبی نیز دارند.

اما در خرید محدوده بالای 100 متر مربع برای ساخت همان ابعاد و طرح و رنگ با مشکل مواجه خواهید شد، بنابراین اگر اندازه متراژ مورد استفاده شما کم باشد، اندازه نادرست کاشی ها شما را آزار نمی دهد و قیمت پایین آن شما را آزار نمی دهد. برای شما مهم است، ما خرید این نوع کاشی و سرامیک را به شما پیشنهاد می کنیم.

خرید کاشی و سرامیک

ایران کارخانه های متعددی در سراسر کشور برای تولید این محصول دارد که کیفیت، تنوع و قیمت بسیار متفاوتی دارد، بنابراین قیمت این محصول نسبتاً مناسب است.
در هنگام خرید محصول مورد نظر خود به رنگ های سرامیکی و سفید سرامیکی بیشتر توجه کنید. رنگ ها جزو پرفروش ترین رنگ های بازار هستند که به مراتب قیمت کمتری نسبت به سایر رنگ های موجود در بازار دارند و کاشی هایی که سایز بزرگ تری دارند نسبت به کاشی هایی با اندازه های کوچکتر قیمت بیشتری دارند.
بسیاری از شرکت های فروش و یا حتی کارخانجات در سراسر کشور شرایط فروش ویژه ای را برای خریداران کاشی و سرامیک در تیراژ بالا در نظر گرفته اند که در صورت تمایل به خرید کاشی و سرامیک با حجم بالا می توانید از این شرایط فروش ویژه استفاده کنید.

همچنین برخی از کارخانه ها یا شرکت ها، کاشی و سرامیک هایی را که طرح ها و مدل های قدیمی و غیر به روز دارند، با قیمت های بسیار مناسب و ارزان تر از آنچه شما می توانید استفاده کنید، عرضه می کنند. هنگام خرید باید به کالایی که دارای نشان استاندارد است توجه کنید و عیار کالایی را که می خرید بررسی کنید که درجه پایینی دارد و اگر محصولی هستید باید از فروشنده بپرسید و دلیل آن را بررسی کنید. درجه پایینی دارد تا هنگام نصب مشکلی نداشته باشد.

 

خرید کاشی و سرامیک

 

در نظر داشته باشید که در استان یزد که تولید عمده کاشی و سرامیک در آن انجام می شود. بنابراین در این استان می توانیم بهترین کاشی و سرامیک یزد را با کمترین قیمت ممکن پیدا کنیم.

در نهایت سعی کنید قبل از رفتن به شرکت یا خرید حتما از سایت های اینترنتی بازدید کنید. تعداد زیاد سایت های اینترنتی فروش کاشی و سرامیک و همچنین قیمت ابعاد و کیفیت های مختلف که امروزه این سایت ها به شما ارائه می دهند باعث می شود در هزینه های خود صرفه جویی کنید و دست خود را برای خرید با کیفیت مناسب باز بگذارید و مورد نظر خود را انتخاب کنید. سرامیک تی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما