سرامیک سه بعدی زیبا لوکس

کاشی و کف خانه می تواند دکوراسیون خانه را زیبا کند. سرامیک نوعی کاشی است که در پوشش سطح دیوارهای خانه، استخر و غیره استفاده می شود، سرامیک انواع مختلفی دارد که سرامیک های سه بعدی به دلیل تناسب زیبا و مجلل آن در تزیین و تزیین ساختمان است.

سرامیک ها معمولاً از موادی مانند اکسید آلومینیوم، خاک رس، کاربید سیلیکون و … ساخته می شوند که معمولاً این مواد اولیه را با آب مخلوط کرده و به صورت خمیر در می آورند و از این خمیرها به قالب ها تبدیل می شوند. بعد از قالب زدن خمیر را در دستگاه خشک کن قرار می دهند.

 

 

خمیر را خشک می کنند و به شکل قالب در می آورند و سپس در فر سفالی قرار می دهند تا حرارت ببیند و بپزد و در نهایت انواع مدل های سرامیکی طراحی و روانه بازار شود.

سرامیک سه بعدی زیبا

برای ضد آب بودن و خراب نشدن سرامیک ها یک لایه لعاب دار روی سرامیک ها پوشانده می شود که علاوه بر ضد آب بودن باعث تزئین و زیبایی آن ها، لعاب سرامیکی براق و سه بعدی می شود.

زمانی که تولیدکنندگان سرامیک را به بازار عرضه کردند، در مدت کوتاهی، سرامیک به یکی از محبوب ترین محصولات برای پوشش دیوارها و کف ساختمان ها تبدیل شد.

کاشی و سرامیک را می توان در مکان های مختلف ساختمان ها مانند دیوارها و کف پارکینگ ها، دیوار راهروها، کف ساختمان ها، دیوار بهداشتی و آشپزخانه استفاده کرد.

کاشی و سرامیک نسبت به بقیه کاشی هایی که برای پوشاندن دیوارها و کف ساختمان استفاده می شود عمر بسیار بالایی دارد و زمانی که می خواهید کاشی برای پوشش فضای خود بخرید، مطمئنا دوام و ماندگاری کاشی یک نکته کلیدی است. در خرید شما می توانید از سرامیک های سه بعدی برای زیبایی منزلتان استفاده کنید.

سرامیک سه بعدی لوکس

از جدیدترین و مدرن ترین نمونه های سرامیکی تولید شده در دنیا می توان به سرامیک های لوکس سه بعدی اشاره کرد که دکوراسیون منزل را بسیار مجلل و شیک می کند.

سرامیک های سه بعدی تولید شده در سال های اخیر به محض ورود به بازار به دلیل زیبایی ظاهری طرفداران زیادی پیدا کرد و رکورد بیشترین فروش کاشی و سرامیک دیوار را به خود اختصاص داد سرامیک های سه بعدی به روش های مختلفی تولید می شوند و در طراحی بسیاری از قسمت های خانه مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت این سرامیک ها بسیار بیشتر از سرامیک های معمولی و ساده است، اما با طراحی جذابی که دارند، مشتریان به قیمت آن اهمیتی نمی دهند، مثلا تصور کنید که به سرویس بهداشتی می روید، با پا گذاشتن روی این سرامیک ها به دلیل سرامیک های سه بعدی احساس می کنید که در ساحل دریا راه می روید.

 

سرامیک سه بعدی لوکس

 

سرامیک سه بعدی لاکچری

اتاق خواب مکانی برای خواب و رسیدن به آرامش است و استفاده از سرامیک های سه بعدی لاکچری و طرح های زیبا می تواند تسکین روحی و خستگی فوق العاده ای را به ارمغان آورد، بنابراین در اتاق خواب از سرامیک های سه بعدی با طرح های آرامش بخش استفاده می شود مانند: تصویر یک جنگل، دریاها و ماهی ها و غیره تا با دیدن آنها ذهن را آرام کند و سپس برای خواب عمیق آماده شود.

در انتخاب سرامیک های سه بعدی باید دقت زیادی داشته باشید و سلیقه زیادی به خرج دهید زیرا بعد از انتخاب اشتباه ممکن است رنگ و ترکیب سرامیک از چشم شما بیفتد و خانه شما را زیبا نکند. به اندازه کافی و باعث می شود که طرح و رنگ سرامیک را تغییر دهید که هزینه زیادی برای شما در بر خواهد داشت.

انواع سرامیک های سه بعدی

اگر برای تغییر طراحی منزل و تغییر سرامیک به بازار رفته اید، می توانید انواع سرامیک های سه بعدی مانند سرامیک دیوار آشپزخانه را در بازار مشاهده کنید که به دلیل تفاوت در مواد تشکیل دهنده به سه دسته تقسیم می شوند. وضوح تصویر، مقاومت و قدرت ضربه و غیره:

سرامیک های سه بعدی معمولی که طراحی ضعیف تری نسبت به محصولات دارند و خطای دید زیادی ایجاد نمی کنند، در سرامیک های سه بعدی معمولی قیمت بالایی ندارند.

سرامیک های سه بعدی با روکش اپوکسی همان سرامیک های معمولی هستند تنها تفاوت این است که در انتشار تصویر سه بعدی روی آن از برچسب اپوکسی استفاده می کنند این امر کیفیت و وضوح تصویر و طرح ها را بهبود می بخشد و می تواند باعث خطای دید چشم شود. این سرامیک ها به دلیل اینکه به روش سه کیورینگ ساخته می شوند و برای استحکام و استحکام بالا مناسب هستند برای کف و ساختمان مناسب هستند.

راه دیگری برای ساخت سرامیک های سه بعدی وجود دارد که به این ترتیب از سطوح لعابدار روی سرامیک های سه بعدی استفاده می کنند تا آنها را در مورد چشم ها و ذهن انسان توهم کنند.

این روکش تصویر را بسیار واضح نشان می دهد و زیبایی را منحصر به سرامیک ها می کند و باید بدانید که این سرامیک ها برای پوشش دیوارها مناسب هستند زیرا روکش این سرامیک ها از شیشه است و ممکن است در اثر بالا آسیب جدی ببیند و شکسته شود فشار و ضربه قوی و همچنین باید توجه داشته باشید که این سرامیک ها به دلیل داشتن قیمت بالایی هستند.

 

 

انواع سرامیک های سه بعدی

اگر دکوراسیون منزل، ساختمان و … برایتان مهم است و به دنبال زیبایی هستید، با توجه به استحکام و دوام سرامیک، می توانید از کاشی و سرامیک سه بعدی ایرانی استفاده کنید که محصولی ایده آل با قیمتی مقرون به صرفه از سایت است شما می توانید با تماس با مشاورین ما اطلاعات کافی برای دریافت مشاوره و کمک در انتخاب طرح دلخواه خود را تهیه و دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما