سرامیک سه بعدی پذیرایی ترسناک + مشخصات بسته بندی عمده فله

فروش انواع سرامیک ترسناک پذیرایی با مشخصات و به صورت بسته بندی و عمده به قیمت عمده.

احتمالاً قبلاً در فضایی مانند سالن، آشپزخانه و اتاق خواب بوده اید که در آن با چیزی وحشتناک مانند بلعیده شدن توسط نهنگ یا سقوط از ارتفاع بسیار بالا و حتی خیس شدن پاهای خود در نگاه اول مواجه شده اید به وحشت می افتم یا شگفت زده می شوم.

زیرا تصویر سرامیک سه بعدی، مانند کاشی استخر دلفین، به گونه ای است که احساس می کنید منظره در واقع وجود دارد، اما اینطور نیست، زیرا ممکن است ما را گیج کند، اما این فقط یک توهم بصری است.

 

 

سرامیک سه بعدی پذیرایی ترسناک

امروزه در بازار بر تعداد کاشی های سرامیکی ترسناک سه بعدی افزوده شده است و کاربرد اصلی آن در پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه در واقع بسیاری از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد تاریخچه سرامیک ها به سال های قبل می رسد 10 هزار سال قبل از میلاد که ایران نقطه اوج آن است.

می توان گفت در ابتدا از سرامیک به عنوان ماده اولیه استفاده می شد، اما امروزه به عنوان رنگ و مینا استفاده می شود

در واقع، به تدریج مردم در تولید این سرامیک‌ها حرفه‌ای‌تر شدند و شروع به پختن آن‌ها کردند تا اینکه به اندازه کافی بادوام، راحت و پایدار شدند.

در واقع می تواند به ما بگوید که بسیاری از سرامیک های باستانی مانند امروز به نازکی که هستند نیستند و از نظر ظاهری متفاوت بوده اند.

امروزه سرامیک ها دارای طرح های جذابی هستند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند و در مدل های متنوعی تولید می شوند.

در زمان‌های گذشته سرامیک‌ها طرح‌های ساده‌ای داشتند که برای حمام‌های عمومی، خانه‌های شیک و کاخ‌ها استفاده می‌شد، اما امروزه تقریباً در همه خانه‌ها در انواع مختلف این سرامیک‌ها یافت می‌شود.

اگر بخواهیم تاریخ سرامیک ایران را باور کنیم، می‌توان به مسجد جامع آن زمان و کاخ‌ها و بناهای آن نگاه کرد متوجه خواهیم شد که در آن زمان از انواع کاشی های لعابدار سنتی در بناها استفاده می شد و سالانه افراد زیادی به عنوان گردشگر برای بازدید از این سرامیک ها و کاشی ها به این مکان ها می آیند.

امروزه با تولید کاشی و سرامیک بسیار مقاوم و با کیفیت، لایه ای از لعاب بر روی سطح سرامیک ایجاد می کنند به این ترتیب با این لعاب ها طرح های متنوعی به آن می دهند و سفت می کنند و از شکنندگی آن جلوگیری می کنند.

مشخصات سرامیک سه بعدی پذیرایی

اگر بخواهیم ویژگی های سرامیک های سه بعدی را مطرح کنیم باید بگوییم که طرح هایی که برای پذیرایی استفاده می شود با طرح هایی که برای اتاق خواب یا آشپزخانه استفاده می شود متفاوت است و رنگ ها نیز باید متفاوت باشد.

در واقع، بسیاری از کسانی که به اندازه کافی به این موضوع اهمیت می‌دهند، می‌دانند که برای هر قسمت از چه رنگ و طرحی استفاده کنند تا به علت آن کمک کنند.

اتاق ها اغلب با رنگ های ملایم برای خواب استفاده می شوند و آشپزخانه اغلب با رنگ های روشن و اشتها تزئین می شود.

همچنین در سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها از انواع سرامیک‌های روشن استفاده می‌شود تا در صورت آلوده بودن به سرعت تمیز شوند.

کف و محل کار باید به قدری محکم باشد که در برابر شکستن وسایل روی آنها آسیب پذیر نباشد.

 

مشخصات سرامیک سه بعدی پذیرایی

 

بسته بندی سرامیک سه بعدی پذیرایی ترسناک

انواع اشکال ترسناک 3 بعدی سرامیکی برای پذیرایی و اتاق خواب را می توانید مشاهده کنید، این سرامیک ها در بسته بندی های متعدد مانند 12 یا 6 یا 36 عددی در محل کار ثابت بسته بندی می شوند و با احتیاط برچسب حمل و نقل می شوند تا با حمل شکسته نشوند.

می توان آنها را به صورت عمده و یا بسته بندی در اندازه های مختلف کوچک و بزرگ خریداری کرد.

در سایت های مختلف فروش عمده سرامیک سه بعدی مناسب برای پذیرایی و جاهای دیگر را مشاهده می کنید امروزه با توجه به اینکه ایران تمام مراحل ساخت سرامیک را به صورت داخلی انجام می دهد، می توان گفت که قیمت بسیار ارزان تری نسبت به سایر کشورها دارد، ماده اصلی سرامیک در واقع خاک سرامیک است و مواد دیگر را می توان در این امر استفاده کرد لایه برای سطح آن استفاده می شود که از مواد معدنی ساخته شده است.

به عنوان مثال مایع لعابدار به گونه ای روی سرامیک کشیده می شود که سطح آن را مانند شیشه صاف و براق می کند و همچنین در برابر ضربه هایی که بر روی سطوح ظاهر می شود، می توان گفت که سطوح لایه لعاب از آن جلوگیری می کند.

سرامیک سه بعدی پذیرایی عمده

در سایت زیر فروش انواع سرامیک سه بعدی به صورت عمده و بسته بندی را مشاهده می کنید که در رنگ ها و طرح های متنوع و با قیمت بسیار مناسب عرضه می شود.

مجموعه ما با سالها فروش در زمینه انواع سرامیک از جمله سرامیک طرح چوب به تمام نقاط ایران توانسته کارایی کاری شما را به نمایش بگذارد، شما می توانید با پرکردن فرم مربوطه و در هر نقطه از کشور برای سفارش اقدام نمایید مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

ما انواع سرامیک در طرح ها و رنگ های مختلف و در سایزهای مختلف را در سایت شما داریم و می توانید هر کدام را سفارش دهید.

 

سرامیک سه بعدی پذیرایی عمده

ما انواع سرامیک در طرح ها و رنگ های متنوع و در اندازه های مختلف را در سایت خود داریم و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه و انتخاب خود هر تعداد سرامیک در هر سایز که نیاز دارید سفارش دهید.

شما می توانید از سایت ما انواع سرامیک را برای تمام قسمت های منزل خود سفارش دهید و بدانید که در صورت خرید عمده به شما تخفیف داده می شود.

پس لحظه ای درنگ نکنید و اطلاعات خود را در فرم این سایت وارد کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما