سرامیک سه بعدی کف آشپزخانه بین کابینت

امروزه نسل جدیدی از سرامیک ها به نام سرامیک های سه بعدی به بازار عرضه می شود و برای کف آشپزخانه، بین کابینت، سرویس بهداشتی و … مناسب هستند.

سرامیک های سه بعدی یکی از زیباترین انواع سرامیک های موجود در بازار هستند که می توانند فضایی مدرن و جذاب را در خانه شما ایجاد کنند.

اگر می خواهید اطلاعات خود را در مورد این نوع سرامیک ها افزایش دهید تا بتوانید راحت تر آن را ارائه دهید تا پایان این داستان را با ما داشته باشید.

 

 

سرامیک سه بعدی آشپزخانه

سوال بسیاری از افراد این است که آیا سرامیک سه بعدی برای آشپزخانه قابل استفاده است یا خیر؟

برای پاسخ به این سوال، این نوع سرامیک ها به گونه ای طراحی شده اند که می توان از آنها برای قسمت های مختلف آشپزخانه مانند دیوار، کف و بین کابین استفاده کرد و زیبایی خیره کننده ای را در فضای آشپزخانه ایجاد کرد.

تولیدکنندگان سرامیک های سه بعدی معمولاً از طرح هایی استفاده می کنند که شامل مناظر طبیعی مانند جنگل، دریا، آسمان، سواحل است، زیرا این طرح ها می توانند آرامشی را ایجاد کنند که در هنگام حضور در طبیعت احساس می کنیم و استرس های روزمره را کاهش می دهند.

سرامیک سه بعدی کف اشپزخانه

امروزه از سرامیک گرانیتی بهسرام برای پوشش کف آشپزخانه استفاده می کنند تا علاوه بر کیفیت، زیبایی ساختمان را نیز افزایش دهند. مدل های سه بعدی به دلیل داشتن طرح های مدرن و متنوع طرفداران بیشتری دارند.

به طور کلی سرامیک های سه بعدی به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

سه بعدی معمولی: این مدل شبیه سرامیک های معمولی است با این تفاوت که به جای طرح های ساده، طرح های سه بعدی روی آن اجرا می شود.
پوشش سه بعدی اپوکسی: در این نوع سرامیک ها از لیبل های اپوکسی به روشی به نام آنیل سه بعدی برای اجرای طرح های سه بعدی استفاده می شود.
پوشش شیشه ای سه بعدی: برای ایجاد خطای دید در این نوع سرامیک ها از روتاری شیشه استفاده می شود که باعث افزایش کیفیت و ماندگاری سرامیک ها و افزایش اثرگذاری می شود، این مدل نسبت به مدل های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است.

 

سرامیک سه بعدی کف اشپزخانه

 

سرامیک سه بعدی آشپزخانه بین کابینت

یکی از فضاهای آشپزخانه که برای نصب سه بعدی سرامیک مناسب است، فضای بین کابینت های ام دی اف است که زیبایی آشپزخانه منزل شما را بیشتر می کند.

از مزایای سرامیک های سه بعدی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سطح علاقه را افزایش می دهد.
ظاهری شیک و مجلل دارد.
طراحی متفاوتی در ساختمان ایجاد می کند.
کیفیت و عمر طولانی
در طرح و رنگ تنوع زیادی دارند.
دیوار آشپزخانه سرامیکی سه بعدی
اگر قصد دارید تغییر بزرگی در ظاهر آشپزخانه خانه خود ایجاد کنید، می توانید با نصب سرامیک سه بعدی روی دیوار فضا را از ساده و خسته کننده به جذاب تبدیل کنید.

سرامیک های دیواری معمولاً به گونه ای طراحی می شوند که چالش عمیقی را برای سرامیک های دیواری ایجاد کنند که به زیباتر شدن محیط آشپزخانه کمک می کند.

سرامیک سه بعدی سرویس بهداشتی

محل دیگری که می توانید از سرامیک سه بعدی استفاده کنید سرویس بهداشتی است.

سرامیک های موجود در بازار داخلی برای دیوار و کف مناسب بوده و در طرح های مختلف تولید می شدند.

سرامیک قیمت سرویس بهداشتی سه بعدی
عوامل مختلفی در تعیین قیمت سرامیک سه بعدی تاثیر دارند که در این قسمت از متن به تحلیل آنها می پردازیم.

اولی نوع کاربرد آنهاست که برای کدام مکان تولید می کنند، مثلاً سرامیک های مورد استفاده در حمام، آشپزخانه، نشیمن و پذیرایی متفاوت است.

دوم جنس و کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت آنهاست.

سومین طرح و رنگ سرامیک بسته به قطعه ای که روی آن ساخته شده است و هر چه ظریفتر و رنگ های استفاده شده بیشتر باشد قیمت سرامیک بالاتر است.

 

قیمت سرامیک سه بعدی سرویس بهداشتی

زیبایی بی نظیری که سرامیک های سه بعدی ایجاد می کند باعث می شود افراد برای کف سرویس بهداشتی نیز از آن استفاده کنند.

طراحی این نوع سرامیک ها به گونه ای است که مانند کاشی لعابدار در برابر تغییرات دما مقاوم بوده و به راحتی دچار شکستگی نمی شوند، بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای کف سرویس بهداشتی هستند.

سرامیک سه بعدی کف سرویس بهداشتی

یکی از مزایایی که سرامیک های سه بعدی مانند کاشی های گرانیتی را برای استفاده در توالت فرنگی مناسب می کند، مقاومت بالای آن در برابر رطوبت و آب است.

از جالب ترین طرح های این قسمت می توان به موجودات دریایی و دریایی مانند ماهی و کوسه اشاره کرد.

این نوع سرامیک ها می توانند عایق خوبی در برابر گرما و سرما باشند و در دماهای بین 20 تا 100 درجه مقاومت خوبی داشته باشند.

 

سرامیک سه بعدی کف سرویس بهداشتی

 

سرامیک سه بعدی توالت

گاهی برای ایجاد تحولی اساسی در فضای داخلی خانه نیازی به هزینه های بالا نیست و می توان با ایده های هوشمندانه با هزینه های معقول تغییرات بزرگی را ایجاد کرد، نصب سرامیک های سه بعدی بین کابینت ها در آشپزخانه می تواند یکی از مواردی باشد که بسیار جذاب باشد.

با توجه به اینکه پیشرفت تکنولوژی در تمام قسمت های زندگی ما دیده می شود، در نتیجه بسیاری از افراد به استفاده از سرامیک های سه بعدی روی آورده اند تا بتوانند دکوراسیون منزل خود را به صورت مدرن طراحی کنند، اگر شما نیز قصد خرید این محصول را دارید. اطلاعات می توانید در مورد قیمت، طرح، رنگ و نحوه ارسال سرامیک سه بعدی از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید تا پس از انتخاب طرح و مدل سرامیکی مورد نظر، مشاوران ما به راحتی سفارش خرید اینترنتی شما را انجام دهند. ثبت نام کنید و به شما تحویل دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما