سرامیک سه بعدی کف اتاق خواب به همراه ویژگی ها و مشخصات خرید آن

امروزه برای دکوراسیون منزل می توان از سرامیک سه بعدی برای کف اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، نشیمن استفاده کرد تا زیبایی خاصی به محیط ببخشد.

این سرامیک از استحکام بالایی برخوردار بوده و در کنار ویژگی ها و مشخصات خرید از مواد اولیه بسیار مرغوب ساخته شده است. به راحتی تمیز می شود و همچنین می توان به راحتی می توان آن را نصب کرد همچنین بسیار مفید و کاربردی است.

سرامیک سه بعدی با طرح های پیشرو تولید می شود که نسبت به سرامیک معمولی جذابیت و قیمت بالاتری دارد و برای خرید در سایزهای مختلف و کاملا استاندارد تولید شده و کاملا ضد آب و ضد حریق می باشد.

 

 

این کفپوش با رنگ های آرامش بخش قابل استفاده برای اتاق خواب است که در یک خواب راحت و آرام تاثیر بسزایی دارد و همچنین از طرح های کارتونی آن برای اتاق خواب بچه ها استفاده می شود که زیبایی و شکوه خاصی به اتاق می بخشد وبچه ها از آن لذت می برند.

در واقع سرامیک سه بعدی انقلابی در صنعت سرامیک است که تولید آن مستلزم هزینه و سرمایه زیادی است که گاه مواد اولیه آن مانند خاک رس، تنگستن، کائولیت و … در داخل کشور و گاه مواد وارداتی موجود است باید از کشورهای دیگر خریداری شود که در این زمان گران خواهد بود، زیرا ترخیص کالا از گمرک هزینه دارد.

این سرامیک در حجم بالا و عمدتاً توسط دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می شود و برای تولید آن تمامی مواد اولیه به مقدار مناسب مخلوط می شود و سپس وارد کباب می شود و در آنجا پخته می شود و سپس طرح ها طراحی و متنوع می شود و سپس رنگ آمیزی انجام می شود. و در نهایت در ابعاد استاندارد برش خورده و با بسته بندی مرغوب به فروش می رسد که بعضاً به کشورهای دیگر صادر می شود.

سرامیک سه بعدی کف به همراه ویژگی ها

یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی سرامیک کف می باشد که به صورت سه بعدی ساده تولید می شود که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد و با توجه به سلیقه و بودجه خود می توان آن را خریداری کرد.

 

 

سرامیک سه بعدی کف به همراه ویژگی ها

سرامیک سه بعدی به گونه ای طراحی شده است که بیرون زده و عمیق به نظر می رسد و برای سطوح و مکان های مختلف قابل استفاده است.

این محصول قابلیت شستشوی بالایی دارد، بنابراین برای خدمات بهداشتی بهترین انتخاب و انتخاب است و با انواع شوینده های موجود به راحتی تمیز می شود، کاملا ضد آب است و نصب آن آسان نیست و برای مشتریان انجام شده و نیاز به ملات خاصی ندارد و در مدت زمان کوتاهی می توان سطح وسیعی را با این کفپوش پوشاند.

این سرامیک در ابعاد کوچک و بزرگ به صورت چهار گوش تولید می شود که با توجه به موقعیت و فضا می توان آن را در رنگ و طرح دلخواه خریداری کرد. علاوه بر منازل در اماکن عمومی مانند ادارات، مراکز بهداشتی درمانی، سازمان ها و غیره، محصول را می توان به صورت کلی و جزئی خریداری کرد. در ساخت و ساز معمولا به صورت کلی خریداری می شود و برای خریداران مقرون به صرفه است.

به دلیل مقاومت بسیار زیاد این سرامیک در برابر برف و باران و تشعشعات خورشید، حیاط نیز بهترین انتخاب برای کفپوش است و می توان آن را در طرح های متنوع و رنگ های تیره و روشن خریداری کرد، طول عمر بالایی دارد و می توان از آن استفاده کرد. چندین سال با حفظ کیفیت اولیه خود یکی دیگر از مکان هایی که از این کفپوش بسیار استفاده می شود یک سالن بزرگ و مجلل است احتمال افتادن روی این سرامیک وجود ندارد از این رو برای سالن ها و هتل ها انتخاب خوبی است.

 

 

سرامیک سه بعدی کف به همراه ویژگی ها

این محصول در طرح های متنوعی از جمله گل، طبیعت، حیوانات و … تولید می شود که می توان آن را متناسب با محل مورد نظر تهیه کرد و با چسب مخصوص به راحتی روی سطوح مختلف چسب آن چسبندگی بالایی داشت و با استفاده از آن سرامیک محکم به سطح چسبانده شده است به طوری که جدا کردن آن با دقت در حین نصب غیرممکن خواهد بود زیرا قابل تعویض نیست نصب آن سخت نیست اما در صورت نداشتن تجربه کافی در اختیار متخصصان و افراد با تجربه قرار می گیرد.

سرامیک کف اتاق خواب و مشخصات خرید

دکوراسیون و دیزاین خانه ها امروزه بدیهی است و بسیار پرطرفدار است، از جمله موادی که در این زمینه بسیار کاربردی هستند سرامیک کف اتاق خواب در زیبایی اتاق خواب بسیار موثر است و با مدل های مختلف و متنوع تولید می شود.

طرفداران زیادی دارد و هرکسی می تواند بنا به سلیقه خود آن را انتخاب کند اگر اتاق خواب شما کوچک است، بهترین انتخاب برای شما سرامیک روشن خواهد بود زیرا فضای اتاق را بزرگتر نشان می دهد، اما اگر اتاق خواب بزرگ است، سرامیک های روشن و تیره هر دو مناسب هستند.

 

سرامیک کف اتاق خواب و مشخصات خرید

 

کارخانه های تولیدی مختلفی در سراسر کشور اقدام به تولید این سرامیک کرده اند که می توانید برای خرید و سفارش سرامیک مورد نظر به آنها مراجعه کنید اما امکان مراجعه به این مراکز تولیدی برای همه وجود ندارد. بنابراین به جای این خرید مستقیم که بسیار زمان بر است، خرید اینترنتی بهترین انتخاب برای همه افراد است. برای بررسی سرامیک و مقایسه قیمت سرامیک سه بعدی با تی می توانید به این سایت مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما