سرامیک و کاشی آشپزخانه جدید شیک

یکی از صنایع غنی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ساختمان سازی است که سرامیک و کاشی یا سرامیک رنگی از محصولات معمول آشپزخانه است و همیشه جدید و شیک در بازار موجود است.

در ساخت و سازهای مدرن زیبایی مبتنی بر سادگی است و دلیل استفاده از این محصولات سادگی و زیبایی آنهاست.

با ما همراه باشید تا شما را با بهترین محصولات کاشی و سرامیک ایرانی آشنا کنیم تا در هنگام خرید انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

 

سرامیک آشپزخانه جدید

یکی از پرطرفدارترین و کارآمدترین متریال های مورد استفاده در آشپزخانه ها سنگ سرامیک و تراورتن است که با بهترین دستگاه ها و طرح های جدید امروزه تولید می شود.

محصولات ساخته شده از خاک رس و آب توسط کوره های دستی پخته می شوند و با استخراج اتوماتیک تهیه می شوند.

تنوع این محصولات به قدری زیاد است که می توان از برخی محصولات علاوه بر خدمات در نمای ساختمان نیز استفاده کرد.

کاشی و سرامیک آشپزخانه

از کارخانه هایی که محصولات درجه یک در ایران دارند، می توان به کاشی و سرامیک و سنگ مرمر اشاره کرد. بسیاری از این کارخانه ها در رقابت با یکدیگر، همیشه بهترین مصالح ساختمانی و آشپزخانه را تولید می کنند.

محصولات هر کارخانه محصولات درجه یک تا سه را تولید می کند که قیمت ها بر اساس درجه تعیین می شود.

همچنین در ایران محصولاتی که از این نمونه در مکان های خاص استفاده می شود.

سرامیک آشپزخانه شیک

با وجود انواع سرامیک آشپزخانه و سنگ سیلیس، انتخاب بهترین و شیک ترین محصولات بسیار سخت شده است.

بهترین راه برای انتخاب، مشاهده کاتالوگ یا نمونه های در حال اجرا این است که به راحتی سرامیک سازگار با موقعیت مکانی خود را انتخاب کنید.

کاشی و سرامیک آشپزخانه و سرویس بهداشتی

یکی از زیباترین محصولات ساخته شده به دست انسان کاشی و سرامیک و سنگ مرمر پرتاوسی می باشد که بهترین محصول برای استفاده در آشپزخانه و سرویس بهداشتی می باشد.

این متریال ها در انواع سایزها و به صورت مستطیل، مربع و … ساخته می شوند که نمونه های تزئینی آن با سایر محصولات متفاوت است.

برای اینکه بتوانید بهترین و جدیدترین انواع مدل کاشی و سرامیک و سنگ سفید را برای آشپزخانه خود تهیه کنید، بهتر است برای اطمینان از اصالت تمامی محصولات به نمایندگی های معتبر این محصولات مراجعه کنید.

امروزه از این محصولات مرغوب در نمای ساختمان و کف اکثر اتاق ها استفاده می شود.

 

کاشی و سرامیک آشپزخانه و سرویس بهداشتی

 

جدیدترین مدل کاشی و سرامیک آشپزخانه

یکی از قدیمی ترین انواع مصالح ساختمانی که قدمت آن به دوران باستان می رسد، سنگ سرامیک و مرمر جدید است که رویه آشپزخانه محصولات جدید بهترین کارخانه های این محصولات می باشد.

آثار مصری و اهرام سه گانه نمونه های کوچکی از این محصولات مانند آثار سرامیک و کاشی با قدمت 2500 سال را نشان می دهد.

نشانه های زیادی در کشور ما وجود دارد که نشان دهنده قدمت و اهمیت این مواد است.

سرامیک پرسلان آشپزخانه

اولین انبوه تولید شده در آمریکا سرامیک و موزاییک و سنگ مرمر طلایی است که نمونه های چسب آن امروزه در بسیاری از آشپزخانه ها استفاده می شود.

در معماری مدرن، انتخاب بهترین پوشش برای محیط ساختمان از حساسیت بالایی برخوردار است، اما آنچه بیش از همه به چشم می‌آید، استفاده دائمی سرامیک است.

سرامیک اشپزخانه چسبی

در بسیاری از خانه های بزرگ شاهد استفاده از سرامیک آشپزخانه و سنگ چینی هستیم که بسیار زیبا و منحصر به فرد است و شاید نمونه آن را در نمایندگی های محصول ندیده باشیم.

این نمونه ها به صورت سفارشی از کارخانه ساخته شده اند و قیمت بالاتری نسبت به محصولات روز دارند.

برای سفارشی سازی ابتدا باید سفارش بالا باشد و طرح انتخاب شده اجرا شود.

سرامیک آشپزخانه زیبا

برای انتخاب بهترین مصالح ساختمانی، مقاومت مهمترین گزینه است که در این میان سرامیک آشپزخانه و گرانیت سیاه تنها مصالحی هستند که علاوه بر استحکام بالا، نمونه های جدید بسیار شیک و جذاب هستند.

این محصولات دارای مقاومت فشاری برای تولید در درجه تولید بوده و در برابر سرما قادر به یخ زدن نیستند.

برخی از این محصولات به دلیل استفاده در مکان های خاص مانند صنایع دارای نسوز و مقاوم در برابر حرارت هستند.

این محصولات علاوه بر استفاده در خدمات، در محیط های پارکینگ و گلخانه نیز کاربرد فراوانی دارند و در کف حیاط نیز قابل استفاده هستند.

 

سرامیک آشپزخانه زیبا

 

سرامیک آشپزخانه شیک و جدید

اگر در خانه هایی که کف و دیوار آشپزخانه آنها با سرامیک و سنگ مرمر رنگ شده است، توجه کرده اید، دغدغه شست و شو و نظافت ندارند.

شستشو یکی از مهم ترین دغدغه های خانم ها بوده است که با انتخاب سرامیک ها به دلیل قابلیت شستشوی بالای آن در ساختمان ها این موضوع برطرف شده است.

در انتخاب این محصولات باید دقت داشته باشید که نوع اول را برای ساختمان بخرید تا در مقابل مواد شوینده مقاومت بالایی داشته باشد.

برخی از سرامیک ها در برابر حرارت مستقیم خورشید رنگ خود را از دست می دهند و باید توجه داشته باشید که برای مکان هایی که در معرض نور خورشید هستند انتخاب خوبی دارید.

برای خرید یک محصول با کیفیت و متنوع و در عین حال ارزان تر از محصولات دیگر، شما می توانید سفارش خود را از طریق اینترنت و بدون نیاز به حضور ثبت کنید. بنابراین منتظر شما هستیم تا با خرید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما