سرامیک کف سه بعدی شطرنجی

یکی از پرفروش ترین مصالح در صنعت ساختمان، سرامیک کف و سنگ گرانیت است که مدل سه بعدی و شطرنجی از نمونه های پرطرفدار می باشد. از مزایای آن می توان به نظافت زیباتر و راحت تر نسبت به سایر طبقات اشاره کرد که استفاده از آن را در صنعت ساختمان بسیار افزایش داده و آن را به یکی از پرفروش ترین محصولات در بازار تجاری تبدیل کرده است.

 

 

سرامیک کف سه بعدی

همانطور که گفته شد یکی از انواع سرامیک ها و کاشی ها در مدل های سه بعدی این است که در کف، نما و دیوار کاربرد دارند و این سرامیک ها به دلیل طرح های بسیار جالب و خاص خود طرفداران زیادی دارند.

همانطور که از نام آنها پیداست طراحی این نمونه ها دارای فرم سه بعدی و دارای عمق بصری است و می تواند جلوه خاصی به محیط ساختمان بدهد. و از آنجایی که نسبت به مدل های دیگر به روزتر است، امروزه بیشتر در فضاهای بزرگ مانند سالن ها، سینما و استخرها و فضاهای تفریحی برای زیبایی دکوراسیون فضا استفاده می شود.

سرامیک کف شطرنجی

دسته دیگر از این سرامیک های شطرنجی و کف پوش است که از قدیم الایام برای دکوراسیون فضای منزل و فضاهایی مانند سرامیک آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی و اتاق خواب و پذیرایی استفاده می شده است.

از مزایای این مدل ها می توان به دوام بالای آنها در برابر گرما و گرما و آفتاب اشاره کرد. همچنین تمیز کردن این مدل ها بسیار آسان است و سازگاری با محیط بسیار مهم است و می توانند بسیار خوب باشند و ظاهری بسیار زیبا به کف و دیوارهای خانه بدهند و در دکوراسیون داخلی کاربرد زیادی داشته باشند. .

طراحی این نوع سرامیک نسبت به مدل های دیگر از جذابیت کمتری برخوردار است و به همین دلیل در محیط های سرگرمی استفاده نمی شود.

 

سرامیک کف شطرنجی

 

سرامیک کف شش ضلعی

سرامیک های کف با استفاده از اشکال مختلف مانند شش ضلعی یا پاستیلی و غیره ساخته می شوند تا ظاهری بهتر و منحصر به فرد داشته باشند.

یکی از این مدل ها سرامیک کف شش ضلعی است که معمولا برای فضاهای بزرگ استفاده می شود و در فواصل مختلف تولید و ارائه می شوند تا در فضاهای مختلف قابل استفاده باشند.

سرامیک کف لوزی

یکی دیگر از انواع کاشی و کفپوش، مدل الماس است که بیشتر در فضاهای راهروها و در ورودی اتاق ها استفاده می شود که طرفداران زیادی دارد و امروزه جایگاه ویژه ای در صنعت ساختمان پیدا کرده است.

در واقع این سرامیک ها نیز همان سنگ و سرامیک های تراورتن مربعی هستند که با تغییر اندکی زاویه به الماس تبدیل می شوند. البته بسیاری از افراد بر این باورند که سرامیک مربعی می تواند بهتر از مدل های الماسی باشد و می توان آن را بهتر انجام داد، اما این موضوع سلیقه ای است و هر دو مدل طرفداران خود را دارند که بهتر است این محصول را معامله کنید تا بازار هدف را به خوبی بشناسید و متوجه شوید سلیقه مشتری

 

 

سرامیک کف لوزی

حاشیه سرامیک کف

قسمت‌های کناری محیطی که قرار است سرامیک شود یا گوشه‌های کف سرامیک کار می‌کند، می‌گوید طرح‌های متفاوتی دارد، اما برای خیلی‌ها مهم نیست که فکر کنند حاشیه آن‌ها با قسمت‌های مرکزی متفاوت است، اما در بیشتر موارد کارشناسان دکوراسیون باید با فضای داخلی دکوراسیون متفاوت باشند تا زیباتر به نظر برسد.

یکی از معروف ترین این طرح ها گل فروشی سنگ ورساچ و مرمر است که در بین صدها مدل محبوبیت دارد.

سرامیک کف گلدار

از جمله سرامیک های مورد استفاده در دکوراسیون کف، دیوار حمام یا سرویس بهداشتی و همچنین در میز آشپزخانه، سرامیک های گلدار هستند که به دلیل طرح های گل و گیاه بسیار محبوب هستند.

استفاده از کاشی لعابدار در حمام و سرویس بهداشتی محیطی خنک و زیبا را فراهم می کند و می تواند با ساختار رنگی به کار رفته در آن محیطی چشم نواز ایجاد کند که هارمونی سرد و گرم دارد. همچنین در انتخاب این طرح ها گل های پرطرفدار و یا خصوصی وجود دارد که می توان آنها را به سلیقه مشتری انتخاب کرد.

سرامیک کف گل وسط

یکی دیگر از طرح های سرامیک های لعاب دار گل، سرامیک های کف با گل وسط است که بسیار پرطرفدار است، این نوع سرامیک ها به گونه ای هستند که با کنار هم قرار گرفتن کامل در وسط آن ها یک گل رز هلندی بزرگ ایجاد می شود و نمای بسیار زیبایی در قسمت زیرین آن ایجاد می شود. استخر و با استخر و یکی از نمونه های جدید و بسیار پرطرفدار در بازار می باشد.

 

 

سرامیک کف گل وسط

سرامیک کف نقش دار

اکثر مدل هایی که امروزه در بازار کاشی و سرامیک دیده می شود، مدل طرح هستند، زیرا دیگر سرامیک های ساده به اندازه خریداران محبوبیت ندارند و از این رو تولیدکنندگان در صدد تولید کاشی های طرح دار هستند، از سوی دیگر، زیرا امروزه بسیاری از افراد از فرش استفاده می کنند. برای راحتی کاشی و سرامیک های سه بعدی و همچنین کاشی با طرح ها و جلوه های فرش بسیار آراسته شده است و نقش های مختلفی در این زمینه وجود دارد.

امروزه از سرامیک های همراه در لابی هتل ها، سالن های تئاتر و سینما، اماکن تفریحی و سالن های کنفرانس و حتی منازل استفاده می شود و هر دو مورد توجه است.

مفتخریم که طی این سالها توانسته ایم با همکاری قوی با بیشتر برندهای معتبر در این حوزه و ارائه بهترین قیمت، کیفیت و خدمات تجاری بخش گسترده ای از بازار کاشی و سرامیک ایران را از آن خود کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما