سرامیک کف لعاب دار نانو پولیش لیزری

روکشی که شبیه شیشه است روی سطح بالایی یا پایینی سرامیک رنگ می شود و سرامیک کف لعابدار می تواند نانو پولیش و لیزر باشد.

سرامیک واژه ای یونانی دارد که در فارسی به معنای سفال است و ملزومات تهیه سرامیک عبارتند از: اکسید آلومینیوم، خاک رس، سیلیکون، کائولینیت و کاربید تنگستن.

در فرآیند پخت سرامیک، لعاب را به لایه های بالایی خاک رس چسبانده می شود که به آن سرامیک لعاب دار می گویند و اگر قبل از پخت کپسوله نشود به آن سرامیک لعاب دار می گویند.

برخی ادعا می کنند که قدمت این سرامیک به 7000 سال پیش می رسد و برخی دیگر به قدمت آن به 15000 سال می رسد. اما اکثر مورخان و مورخان در 10000 سال قبل از میلاد در این مورد اتفاق نظر دارند.

 

 

سرامیک کف لعاب دار

همانطور که گفته می شود اگر لعاب روی سرامیک قرار گیرد سرامیک لعابدار می شود و اگر لعاب زیر سرامیک قرار گیرد به آن سرامیک لعابدار می گویند.

اکثر سرامیک ها دارای لعاب براق، ضد آب و تزئینی هستند که برای ساخت آن باید انجام شود: ابتدا معادن سرامیک را شناسایی و خاک را استخراج می کنند، سپس در سیلوهای خاک نگهداری می کنند، پس از آسیاب و کاهش ذرات خاک، آن را سرد می کنند. و سپس به فرمول برش دهید که در نهایت وارد خشک کن و فر می شود و سرامیک صاف حاصل می شود.

سرامیک کف نانو پولیش

به سرامیک های دارای کفپوش های نانو پولیش، سرامیک لاکی نانو پولیش می گویند و در واقع کلمه نانو در نانو کاشی های نانوتکنولوژی شیمیایی گرفته شده است که باعث می شود کاشی ها حاوی نانوذرات خاصی باشند و ذرات لایه ای روی کاشی ها تشکیل دهند. بنابراین به آنها خاصیت آب و غبار می دهد.

این نوع پوشش ها به دلایل زیر روی سرامیک ها پوشیده می شوند:

تشکیل خاصیت غیر محلول در اسید و آب
نفوذ ناپذیری سرامیکی
مقاومت در برابر خراش
زیبایی سطوح در سرامیک
مقاومت در برابر ترک و ترک
توجه داشته باشید که برای نصب سرامیک روی کف باید به دقت پایین آورده شود و سطح آن تراز شود، شیب به درستی انجام شود و ملات یا نانو چسبندگی باشد.

 

سرامیک کف نانو پولیش

 

سرامیک کف نانو

سرامیک ها برای کاربردهای زیادی لعاب می شوند و یکی از این لعاب ها لعاب سرامیکی کف نانو است که مزایای زیادی دارد از جمله:

دافع آب: هیچ مقدار آب نمی تواند از طریق کاشی های نانو نفوذ کند، سرامیک درخشندگی و صیقلی بودن خود را حفظ می کند و تا زمانی که بخواهید دوام خواهد داشت.
مقاوم در برابر لکه: با ورود فناوری نانو، دیگر نیازی به بخار دادن سر خود برای ترفندهای حذف سفید کننده ندارید، بله، شنیده اید که نانو پولیش نامرئی روی کاشی ها از نفوذ مایع به برنامه های شما جلوگیری می کند و به نوبه خود از ایجاد لکه جلوگیری می کند.
آنتی باکتریال: فناوری نانو با خواص ضد باکتریایی بالا میکروب ها را از کف بدن شما پاک می کند.

سرامیک کف لیزری

گاهی هم کف سرامیک ها را با لیزر و به اصطلاح سرامیک کف لیزری می برند و می چسبانند.

لیزرهای کاشی با اطمینان از اینکه کاشی اول را دقیقاً قرار می دهید، دید و دقت کاشی ها را بهبود می بخشد و همچنین یک خط لیزر شفاف ایجاد می کند که بلافاصله روی سطح و جلوی خود سطح لیزر قابل مشاهده است.

یک ابزار چیدمان لیزری به شما کمک می‌کند تا خطوط گچی را که می‌توانند به طور کامل جدا شوند یا خطوط شبکه را هنگام نصب کف، از بین ببرید.

تراز لیزری برای سرامیک و کاشی از طریق نمایش خطوط قرمز یا سبز روی زمین، دیوار یا سقف، سریع‌تر، آسان‌تر و دقیق‌تر عمل می‌کند.

سرامیک کف ژکو

از زیباترین سرامیک های دنیا می توان به سرامیک های کف Jko اشاره کرد.

سرامیک های کف باید مجلل و شیک باشند زیرا وقتی مهمان می خواهد وارد خانه شود، نما و سرامیک های استفاده شده را می بیند اما معمولاً سرامیک های لوکس کمتری تولید می کند.

 

سرامیک کف رگه دار

سرامیک نیز باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد زیرا کیفیت یکی از مهمترین مولفه های انتخابی در خرید است، بهتر است برای کف از سرامیک لعابدار استفاده شود زیرا جلوه و زیبایی خاصی به خانه می بخشد.

سطح صیقلی کاشی های کف چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

کف و دیوار خانه‌ها در گذشته فاقد نما بوده، اما با سرامیک کاری، به‌ویژه کف و دیوارهای رگه‌های سرامیکی، جلوه‌ای بی‌نظیر داشته‌اند.

انواع سرامیک های موجود در بازار عبارتند از:

سنگ مرمر سرامیکی
سرامیک گرانیت
سرامیک آنتیک
طراحی فرش سرامیکی
سرامیک ساده
سرامیک گل
طراحی سرامیک

هر چه کف ها و دیوارها از سرامیک های طرح جدید بیشتر نصب شود، جذابیت بیشتری دارد و مهم ترین مسئله در نمای ساختمان این است که در کنار تغییر اقلیم، مقاومت و ظاهر سرامیک ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

از این محصول می توان در دیوارهای پارکینگ، پیاده روها، کف ساختمان ها و آشپزخانه ها استفاده کرد که بسته به نوع مصرف در کاربردهای مختلفی قابل استفاده است.

 

سرامیک کف رگه دار

 

سرامیک کف شیاردار

سرامیک های شیاردار را سرامیک های کف شیاردار می نامند و معمولاً سرامیک ها نسبت به سایر پوشش های مورد استفاده برای کف عمر طولانی تری دارند.

این سرامیک ها به روش های مختلفی تولید می شوند که با هر تی تقسیم بندی و توصیف می شوند.

در حال حاضر سرامیک ها دنیایی از رنگ و تنوع دارند مانند سرامیک های طرح چوب که تصمیم گیری و خرید را سخت کرده است. کمک بی نظیر و باکیفیت و اگر قصد خرید سرامیک مرغوب را دارید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با مشاورین ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما