سرامیک کف هال و آشپزخانه صنعتی

در این مقاله قصد داریم شما را با مزیت های این هال و آشپزخانه کف سرامیکی آشنا کنیم. لطفا ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

این نوع سرامیک ها می توانند تولید و سپس در صنعت ساختمان سازی و همچنین روش های میناکاری استفاده شوند که کیفیت این گونه محصولات را بالا ببرد.

این مدل ها به دلیل تنوع بالایی که دارند توانسته اند جایگاه مناسبی را در بین عموم مردم به خود اختصاص دهند و هر فردی بتواند در مکان های مختلف از آنها استفاده کند.

بسیاری از برج‌ها و هتل‌ها از این سقف طبقه استفاده می‌کنند تا جلوه‌ای لوکس به محیط شما ببخشند.

 

 

سرامیک کف آشپزخانه

یکی از مزایایی که اکثر مشتریان این کارخانه سرامیک کف آشپزخانه دارند این است که به راحتی با کمترین هزینه قابل شستشو و جداسازی می باشد زیرا محیط آشپزخانه یکی از مکان هایی است که همیشه در معرض آلودگی قرار دارد.

بهتر است بدانید که بسیاری از رستوران ها برای اینکه بتوانند محیطی بهداشتی داشته باشند باید از سرامیک برای کف و دیوار آشپزخانه استفاده کنند زیرا مناسب ترین و مقاوم ترین نوع در برابر انواع شوینده ها می باشد.

برخی از سرامیک ها به صورت حرارتی ساخته می شوند. این نوع دوام و استحکام بالایی دارد و افرا می تواند با خیال راحت از آن استفاده کند.

سرامیک کف هال و آشپزخانه

جالب است بدانید در حال حاضر تولیدکنندگان سرامیک و آشپزخانه لاک هال را در چند درجه ۱، ۲ و ۳ تولید می کنند که هر فردی با توجه به بودجه مالی که دارد می تواند از این مدل ها استفاده کند.

یکی از بهترین سرامیک های پلاستیکی که تا به امروز شناخته شده است، پرسلن است که نفوذپذیری کمی در آب دارد و دلیل دمای بالایی که برای آن استفاده می کنند، مقاومت بسیار بالایی است. همچنین این مدل لعابدار بوده و در بازار لغزش ندارد.

لازم به ذکر است که سرامیک ها دارای اندازه ها و شکل های مختلفی هستند که برای افراد قابل استفاده می باشد و به همین دلیل اکثر پروژه ها مربع، 6 گوش و مستطیل می باشند که کاربردهای متفاوتی دارند.

 

 

سرامیک کف هال و آشپزخانه

سرامیک های لعاب دار برای مکان هایی که دائماً در تماس با رطوبت هستند مناسب هستند. بنابراین، پس از مدتی هیچ آسیبی نمی بینند.

در حمام ها بهتر است از کاشی هایی که به رنگ آبی ساخته شده اند استفاده کنید.

سرامیک کف آشپزخانه صنعتی

لازم به ذکر است که کف سرامیک 60*60 آشپزخانه صنعتی یزد در فرآیندی خاص و با فروسمان مخصوص تولید می شود و دارای طرح های مختلفی می باشد.

امروزه یکی از پرطرفدارترین طرح ها در ایران، طرح پارکت است که اکثر مردم به دلیل زیبایی و استحکام از این مدل ها استفاده می کنند.

اکثر افراد برای افزایش زیبایی محیط خود از این مدل ها فوم 60*60 استفاده می کنند. بنابراین این مدل دایره واژگانی ندارد و اجزای آن ثابت است.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به دکوراسیون و رنگ آمیزی مبلمان منزل خود اهمیت می دهید، بهتر است این نکته را در نظر بگیرید که انتخاب کفپوش های سرامیکی می تواند در زیبا جلوه دادن این محیط بسیار کمک کننده باشد.

اگر در فضا و چیدمان خود رنگ تیره و قهوه ای دارید، بهتر است از سرامیک های نزدیک به این رنگ استفاده کنید و اگر طیف رنگی سفید دارید از سفید، کرم و خاکستری استفاده کنید.

 

 

سرامیک کف آشپزخانه صنعتی

جدیدترین سرامیک کف آشپزخانه

استان یزد یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سرامیک کف آشپزخانه است و امروزه با بهترین دستگاه ها توانسته جدیدترین مدل ها را طراحی کند.

جاهایی که رفت و آمد زیاد دارند بهتر است از سرامیک های رنگ روشن استفاده کنید زیرا می تواند خاک و گرد و غبار را بهتر بپوشاند اما رنگ های تیره به سرعت به صورت گردویی درشت نمایان می شوند و لازم است مکرر آنها را بشویید.

انتخاب در طراحی این سرامیک ها نقش مهمی ایفا می کند به گونه ای که اگر فضای کوچی دارید بهتر است از سرامیک های الماسی استفاده کنید زیرا این فرم ها فضای داخلی شما را بزرگتر نشان می دهند.

برخی از پاسیوهای کف سرامیکی دارای طرح های زیبایی هستند که به شکل فرش در کنار هم قرار گرفته اند. این نوع می تواند محیط شما را زیباتر و زیباتر جلوه دهد.

 

عکس سرامیک کف آشپزخانه جدید

امروزه فضای اینترنت عکس های سرامیکی کف و دیوار آشپزخانه را جدید جلوه داده است و می توانند در این زمینه نتیجه بهتری بگیرند.

برخی از رستوران ها از این نوع چیدمان استفاده می کنند تا فضای مهاجرت خود را سه بعدی کنند. علاوه بر رستوران های کامل تر، بسیاری از استخرها نیز از این مدل برخوردارند.

 

عکس سرامیک کف آشپزخانه جدید

سرامیک کف و دیوار آشپزخانه

اگر محیط آشپزخانه شما نور کمی دارد بهتر است از سرامیک براق کف لوکس سفید ارزان قیمت استفاده کنید زیرا باعث انعکاس نور می شود و محیط آشپزخانه را روشن تر نشان می دهد.

محیط های با دمای بالا می توانند از این نوع سرامیک ها استفاده کنند زیرا دچار شکستگی یا ترک نمی شوند.

شرکت ما و شرکت ما موفق به تولید بهترین نمونه های طبقه سرامیکی با استفاده از تمام استانداردها به طوری که شما می توانید خرید خود را با تکمیل فرم مشاوره تکمیل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما