فروش سرامیک با جدیدترین طرح برای پذیرایی با مناسب ترین قیمت

سرامیک جدید پذیرایی را می توان از مراکز معتبر، با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه نمود. در این مراکز، همواره جدیدترین مدل های محصول، در دسترس خریداران بوده و به دلیل انجام خریدی بی واسطه، قیمتی ارزان خواهند داشت. کیفیت بالا، مقاومت مطلوب در برابر شرایط محیطی، نصب آسان که اغلب به شکل چسبی است و تنوع رنگ و طرح محصولات عرضه شده در این مرکز، همگی موجب شده اند که طرفداران زیادی در میان خریداران داخلی و خارجی داشته باشند.

فروش سرامیک با جدیدترین طرح برای پذیرایی با مناسب ترین قیمت

معرفی انواع سرامیک برای پذیرایی

معرفی انواع سرامیک برای پذیرایی

فعالان حاضر در صنعت ساختمان سازی، برای انتخاب مصالح مورد نیاز خود، نیازمند توجه اساسی به دو بخش مهم می باشند که این دو اصل، استحکام و زیبایی هستند. در بخش استحکام، مواردی مانند فنداسیون، بتن ریزی، تیرآهن و … مورد توجه ویژه قرار می گیرند. در بخش زیباسازی هم، نکاتی مانند کفپوش ها، دیوارپوش، استفاده از ابزارهای تزئینی و امثال آن، اهمیت پیدا می کنند. می دانیم که یکی از گزینه های متداول و پرطرفدار برای کفپوش انواع ساختمان، سرامیک است.

این محصول قابلیت استفاده در کف سالن پذیرایی، آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی و حمام را دارد. تنوع طرح، رنگ و سایز سرامیک، به اندازه ای گسترده است که برای هر بخش از ساختمان، محصول مناسبی در نظر گرفته شده است. سرامیک هایی که برای سالن پذیرایی انتخاب می شوند، دارای طرح های جذاب مانند طرح چوب، گرانیت، سه بعدی، مرمر و … هستند. به طور کلی انواع سرامیک برای پذیرایی عبارتند از:

سرامیک های گرانیتی: این محصول شبیه به سنگ گرانیت طراحی شده و دارای رگه های جذابی است تا جلوه زیبا و طبیعی تری به آن ببخشد. در ساخت سرامیک گرانیتی، از کربنات استفاده نمی شود، بلکه رنگدانه هایی به آن اضافه می شود تا ظاهری زیبا و شیک پیدا کند.

سرامیک پرسلان: اگر خاک رس، دوغاب و دیگر مواد اولیه ساخت سرامیک، در دمای بالاتری حرارت ببیند؛ محصول نهایی، سرامیک پرسلان خواهد بود. حالت شیشه ای سرامیک پرسلان، یکی از مهمترین ویژگی های آن است.

سرامیک طرح چوب: این نوع سرامیک جلوه ای همانند پارکت یا لمینت دارد.

خرید بی واسطه سرامیک جدید پذیرایی از معتبرترین فروشگاه

خرید بی واسطه سرامیک جدید پذیرایی از معتبرترین فروشگاه

خرید بی واسطه سرامیک جدید پذیرایی از معتبرترین فروشگاه، با ضمانت نامه معتبر انجام می گیرد. سرامیک تولید شده توسط کارخانه های مطرح، دارای گارانتی قابل قبولی در زمینه کیفیت و طول عمر محصول بوده و مشتری جهت خرید آنها، اطمینان خاطر بیشتری دارد. با خرید مستقیم و بی واسطه از فروشندگان اصلی، علاوه بر دریافت محصول با قیمتی پایینتر، می توان در رابطه با اصالت کالا نیز اطمینان لازم را کسب نمود.

فروش سرامیک با جدیدترین طرح ها و مناسب ترین قیمت ها، کمک می کند تا مشتریان در هر شهری که باشند، با مراجعه به مرکز فروش این محصول، سفارش خود را به آسانی ثبت نمایند. این مجموعه با پذیرش سفارشات عمده متقاضیان از سراسر کشور، تامین کننده باکیفیت ترین انواع سرامیک پذیرایی است.

2

  1. سرامیک های درجه یک تولید داخل، با صادرات موجب ارزآوری گسترده ای به کشور میشن.

  2. سالن های پذیرایی به این دلیل که همیشه اولین نگاه ها رو به خودشون جلب میکنن میبایست از مدل بسیار جذابی برخوردار باشن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما