فروش مستقیم سرامیک طرح سنگ با نازلترین قیمت

سرامیک طرح سنگ، مناسب برای پوشش کف و یا دیوار ساختمان های مسکونی و یا اداری است. فروش مستقیم سرامیک طرح سنگ با نازلترین قیمت، موجب شده تا طیف گسترده تری از مصرف کنندگان به آن دسترسی داشته و توان خرید چنین پوشش تزئینی را داشته باشند. سرامیک کف، در مدل و فرم های متنوع تولید می شوند که علاوه بر مدل چهارگوش، امروزه استقبال از مدل های شش ضلعی هم گسترش یافته است.

فروش مستقیم سرامیک طرح سنگ با نازلترین قیمت

اطلاعاتی مفید درباره انواع سرامیک

اطلاعاتی مفید درباره انواع سرامیک

سرامیک، نوعی پوشش تزئینی در ساختمان است که قابلیت استفاده در کف و یا دیوار را دارد. این محصول از مواد اولیه ای مانند خاک رس، دوغاب و برخی مواد معدنی غیر فلزی تولید می شود و در چند مرحله، داخل کوره حرارت می بیند. برای افزایش مقاومت سرامیک، آن را لعاب دار می کنند که در این حالت، بار دیگر حرارت دیده و بر مقاومت آن، افزوده خواهد شد.

اما در زمینه صادرات سرامیک ضد اسید تکسرام درجه یک، ممکن است مشکلاتی پیش بیاید که از این موارد می توان به هزینه حمل و جا به جایی شان اشاره می کنیم.

سرامیک در دو نوع دیواری و کف، تولید می شود که هر یک در طرح و رنگ، بسیار متنوع هستند. می توان بر حسب سلیقه و یا نوع دکوراسیون غالب در ساختمان، از سرامیک مات و یا براق استفاده کرد. برخی دارای طرح چوب بوده و برخی دیگر در طرح های طبیعی سنگی، تولید می شوند. امروزه برای افزایش مقاومت سرامیک، آن را در حرارت بالاتری قرار داده که نتیجه نهایی، سرامیک پرسلان، نام دارد.

دمای بالاتر کوره موجب می شود، سرامیک ماهیت شیشه ای پیدا کرده و در مقایسه با نمونه های معمولی، از تخلخل پایین تری برخوردار شود. سرامیک درجه یک پرسلان، کمی از مدل های معمولی ضخیم تر است و در برابر جذب آب، ایستادگی بهتری دارد. سرامیک محصولی با مزایای فراوان است. به طوریکه گذشت زمان هم موجب تغییر رنگ آن نشده، در برابر تابش نور خورشید مقاوم بوده و ضد حریق می باشد.

سرامیک ها کاملا ضد حساسیت بوده و بهداشت بالایی دارند. این محصول با توجه به جلوه زیبا و قیمت مناسبی که دارد، می تواند بهترین گزینه برای پوشش بخش های مختلف ساختمان، باشد.

خرید بی واسطه سرامیک طرح سنگ از معتبرترین فروشگاه

خرید بی واسطه سرامیک طرح سنگ از معتبرترین فروشگاه

خرید بی واسطه سرامیک طرح سنگ از معتبرترین فروشگاه های سطح شهر، بهترین راهکار برای تهیه مطمئن محصولی مرغوب است. فروشندگان باتجربه و متعهد در این حوزه، می توانند مشتری را در انتخاب بهترین مدل، یاری برسانند. همواره جدیدترین و به روزترین مدل ها در طرح و رنگ های متنوع، در فروشگاه های معتبر وجود داشته و خریدار، برای انتخاب محصول مورد نظر، حق انتخاب بالایی خواهد داشت.

بهنرین نوع سرامیک پرسلانی ایتالیایی، سطح کاملا صاف و یک دستی دارد و اگر با دست روی آن را لمس کنید، هیچ گونه پستی یا بلندی، ناخالصی و زبری و… زیر دست خود احساس نمی کنید.

فروش مستقیم سرامیک طرح سنگ کمک می کند تا این محصول با نازلترین قیمت در شهرهای مختلف، به مشتریان عرضه شود. با این کار، دلالان فرصت ایجاد اختلال در قیمت گذاری محصول را پیدا نمی کنند. امروزه امکان سفارشات اینترنتی برای خرید سرامیک در طرح های متنوع، فراهم شده است و مشتری برای خرید محصول، وقت و انرژی کمتری صرف می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما