قیمت انواع کاشی و سرامیک ارزان

احتمالاً به این دلیل است که در نگاه اول، قیمت پایین یک کالا دلیل بر کیفیت پایین آن است، اما در برخی موارد به دلیل ارزان بودن آن بسیار خوب است. در مورد کاشی و سرامیک ارزان قیمت، این عبارت بالاست.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در این مقاله در مورد اینکه چرا برخی از کاشی ها ارزان هستند یا به اصطلاح آکنوم هستند یا کجا می توانید از آنها استفاده کنید صحبت خواهیم کرد. در این مقاله همچنین به بررسی دلایلی که منجر به قیمت پایین سرامیک و کاشی شده است می پردازیم.

 

انواع کاشی و سرامیک ارزان

1- پروژه های کم هزینه سرامیک و کاشی میبید

زمانی وجود دارد که هزینه پروژه نباید بیش از یک عدد باشد، یعنی باید متناسب باشد. در این پروژه ها یکی از کارهایی که می توان برای کاهش هزینه ها انجام داد، خرید و نصب کاشی و سرامیک ارزان قیمت است.

2- پشت کابینت

یکی از رایج ترین قسمت های یک واحد مسکونی یا اداری که در آن از کاشی های ارزان قیمت استفاده می شود فضای پشت کابینت است. زیرا همه کاشی ها به جز محدوده بین کابینت ها نصب می شوند و هرگز دیده نمی شوند و در اینجا می توانید از کاشی های ارزان قیمت و حتی رنگ های مختلف استفاده کنید.

3- زیر پارکت

زمانی که کارفرما یا معمار تصمیم می گیرد به جای تراز کردن کف با ملات یا صاف کردن آن با سیمان سفید از سرامیک ارزان قیمت استفاده کند که علاوه بر کاهش هزینه و شاید صرفه جویی در زمان، کار و تمیزی پروژه را محکم می کند.

قابل ذکر است، در این مورد، قطعا عظمت و
مهم نیست که فقط به سرامیک نگاه کنید. نباید بیش از حد قوس دار باشد.

 

انواع کاشی و سرامیک ارزان

 

4- جاهایی که طراحی و زیبایی اهمیتی ندارد

اکثر ما مکان هایی مانند انبار، موتور خانه، محفظه پمپ آب یا به اصطلاح مکان آشنای کثیف داریم که هدف از کاشی کاری فقط جلوگیری از رطوبت یا سلامت آن و شستشوی آسان آن است و زیبایی برای ما اینطور نیست. خیلی در اولویت است در آنجا می توانید از کاشی یا سرامیک ارزان قیمت نیز استفاده کنید.

کاشی و سرامیک گرانیتی ارزان با کیفیت خوب و قابل قبول!!!

1- سیاست های کلی تولید کننده کاشی و سرامیک ارزان

شاید دلیل اصلی پایین بودن قیمت کاشی، سیاست فروش آن شرکت باشد که قیمت آن را پایین نگه می دارد و سعی می کند مقدار قابل توجهی از محصول را به دست آورد. یعنی با وجود استاندارد بودن سرامیک ها و کاشی ها با حاشیه سود کم عرضه می شوند.

یا چون برند جدید و ناشناخته است، می توان محصول را با قیمت های بسیار ارزان تری در چند ماه یا چند سال اول به فروش رساند.

2- کم هزینه اضافی یک واحد تولیدی

کاملاً مشخص است که با پیش خرید به موقع مواد اولیه توسط کارخانه یا شکستن هزینه ثابت برای محصولات بیشتر، می توان از برخی هزینه های اضافی که در نهایت با افزایش راندمان تولید قابل تعیین است جلوگیری کرد.

 

3- خروج از خط تولید

گاهی قرار نیست طرح یا اندازه ای به خط تولید برگردد و به اصطلاح بار محافظ ندارد و سرامیک یا کاشی آشپزخانه را با تخفیف به فروش می رساند تا به اصطلاح فروشگاه را صفر کند.

4- ناقص بودن برخی رنگ ها یا اکسید کننده ها

 

انواع کاشی و سرامیک ارزان

 

این اغلب در مورد کاشی های دیوار اتفاق می افتد، به عنوان مثال، طرح کاشی به عنوان ترکیبی از رنگ های تیره با نور فروخته می شود. حال به دلیل برخی خطاها در تولید یا فروش مقدار باقیمانده هر رنگ، واحد تولیدی یا فروشنده تصمیم به فروش با قیمت کمتری دارد.

5- برخی از عملیات تولیدی را حذف کنید

کالیبراسیون کاشی یا صیقل دادن سطح محصول یا قرار دادن حفاظ گوشه ای در زمان بسته بندی قطعا مفید است اما در عین حال هزینه نهایی تولید تا حدی افزایش می یابد که حذف هر یک از آنها می تواند به کاهش قیمت کمک کند. از محصول در حالی که وجود آنها در کیفیت آن چندان موثر نخواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما