قیمت سرامیک سه بعدی دیوار در مدل های مدرن و زیبا برای منزل

ایجاد نمایی خلاقانه در دکوراسیون داخلی خانه با دیوار سرامیکی سه بعدی دیوار نشیمن ایجاد آن آسان شده است و با توجه به طرح های متنوع آن می توان آن را با هر سبک معماری ست کرد تا جلوه ای زیباتر به خانه ببخشد. .

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مصالح ساختمانی زیادی برای نمای داخلی و خارجی خانه یا محل کار وجود دارد استفاده از کاشی و سرامیک بیشتر در تمام نقاط دنیا رواج دارد و تولیدکنندگان مختلفی روی طراحی و ساخت کاشی و سرامیک کار می کنند.

سرامیک های جدید مطابق با سلیقه روز مصرف کننده و جدیدترین مد روز در زمینه دکوراسیون داخلی ساخته می شوند به طوری که امروزه استفاده از سرامیک های سه بعدی برای پوشش دیوار نشیمن بسیار رایج شده است.

 

 

در واقع سرامیک ها به شکل کاشی مدرن و مرغوب می گویند که مواد اولیه هر دو یکسان است اما در مورد سرامیک ها از لعاب باکیفیت بیشتری استفاده می شود و دو بار در داخل کوره حرارت داده می شود تا شفافیت بیشتری پیدا کند. و درخشان

این نوع سرامیک را می توان نسل جدیدی از این گونه مواد دانست که زیباتر و طرح های روی آن زنده و باورپذیرتر است. مهمتر اینکه در این نمونه ها می توان از مواد اولیه ضد بو با قابلیت ضد میکروبی برای حفظ سلامت افراد در بالاترین سطح استفاده کرد.

البته کاربرد سه بعدی سرامیک تنها به دیوار منزل محدود نمی شود و علاوه بر کاربرد وسیع آن در مراکز تجاری و اداری در سایر قسمت ها مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی نیز استفاده می شود.

خط تولید سرامیک سه بعدی تمام اتوماتیک و مواد اولیه آن رزین، شیشه کریستال و کاشی و سرامیک با کیفیت است و طرح های چاپ شده روی سرامیک به گونه ای است که اگر کمی از آن فاصله بگیرید متوجه خواهید شد. حجم و سپس طرح و تصویر بی اهمیت است.

استفاده از سرامیک های سه بعدی مانند سایر انواع سرامیک های با عیار بالا دارای چندین مزیت است:

این مدل سرامیک ها را ضد خش می کند تا مبل به آن ها یا هر چیز دیگری که ممکن است باعث خراشیدگی سطحی روی سرامیک شود، نخورد.
سطح سرامیکی سه بعدی بدون مواد شوینده قابل شستشو و کشیدن بوده و به راحتی از هرگونه کثیفی و هر نوع لکه پاک می شود.

 

 


نصب سرامیک های سه بعدی کار سختی نیست و در مدت زمان کوتاهی موثر خواهد بود.
اگر ساختمان دیوار بتنی، سیمانی، کاشی قدیمی، سنگ یا هر نوع مصالح دیگری باشد، می توان سرامیک سه بعدی را به صورت کاملاً توپر روی آنها نصب کرد.
اگر کار نصب را یک متخصص انجام دهد، بین دو سرامیک فاصله ای وجود ندارد و سطح کار کاملا یکدست است و یک دست خواهد بود.
طراحی و عملکرد سرامیک‌های سه‌بعدی کاملاً ثابت می‌ماند و سال‌های طولانی نمی‌تواند به محو یا محو شدن آنها ادامه دهد.
با توجه به اینکه طرح و نقش به کار رفته بر روی انواع سرامیک سه بعدی بسیار متنوع است، با هر سبک چیدمان منزل کاملا هماهنگ بوده و انتخاب بالایی برای مشتری خواهد داشت.

سرامیک سه بعدی دیوار

اما برای برخی ممکن است تعجب کند که دیوار سرامیکی سه بعدی چه تفاوتی با کاشی سه بعدی یک خانواده دارد فقط چند تفاوت در میزان حرارت و ساخت بیسکویت به عنوان ماده اصلی وجود دارد.

به طور کلی سرامیک ها در دمای بالاتر پخته می شوند و چگالی بیشتری دارند، بنابراین مقاومت سرامیکی بهتر از کاشی است و پایداری مطلوب تری در برابر ضربه، رطوبت، گرما و غیره دارد. برای طراحی سرامیک های سه بعدی اغلب از طبیعت استفاده می شود از نقوش و در برخی موارد از طرح های انتزاعی استفاده می شود که هم زیبا هستند و هم مطابق با سلیقه مشتری انتخاب می شوند.

اگر قرار است از سرامیک سه بعدی برای پوشش دیوار استفاده شود، توصیه می شود که فقط یکی از دیوارها با چنین سرامیکی تزئین شود، زیرا سطح کار را گسترش می دهد و تمام دیوارها را با جلوه زیبایی خود می پوشاند.

نمونه هایی از سرامیک های سه بعدی در بازار وجود دارد که برجسته و فرورفته هستند و به خوبی نمایانگر پرسپکتیو هستند و فقط برای پوشش دیوار مناسب هستند زیرا در صورت استفاده در کف باعث زمین خوردن افراد می شود.

 

سرامیک سه بعدی دیوار

 

سرامیک های سه بعدی را می توان در سه مدل معمولی با روکش اپوکسی یا روکش کریستالی تولید کرد و با توجه به کیفیت دسترسی مورد نظر ممکن است دو بار یا حتی سه بار وارد شود.

مرحله اول پخت مانند روش مرسوم برای تولید انواع سرامیک و کاشی است که بیسکویت (قالب سرامیکی خام) ابتدا در فر پخته می شود و در مرحله بعد که طرح اصلی به آن اضافه می شود. سرامیک با لایه اپوکسی یا کریستالی برای بار دوم وارد کوره می شود.

فقط برخی از سرامیک های معروف به چینی آنها را برای سومین بار در کوره قرار می دهند که با کیفیت ترین سرامیک ها را تشکیل می دهند و بالاترین سطح مقاومت در برابر شکستگی، خط و زنگ زدگی و نفوذ رطوبت را دارند.

 

سرامیک سه بعدی پذیرایی

اگر می خواهید دکوراسیون را تغییر دهید و به روز رسانی داخلی خانه، شما می توانید سرامیک سه بعدی را امتحان کنید زیرا علاوه بر یک محصول جدید و به روز، ان را با قیمت خوبی خریداری می کنید و کار پیاده سازی نیاز به تعمیر و بازسازی معمولی ندارد.

 

سرامیک سه بعدی پذیرایی

 

هنگام انتخاب یک سرامیک سه بعدی، اندازه، طراحی و رنگ ان را در نظر بگیرید زیرا ان را باید با سایر بخش های اتاق بهتر هماهنگ شود، و خانه را بدون دردسر و بدون کلاچ پس از مدتی، اغلب با طرح های شلوغ ترک نکنید.

نصب دیوار سه بعدی سرامیک فقط نیاز به یک سطح صاف و یک چسب سرامیکی خاص دارد و همانطور که قبلا گفته شد، باید توسط کارشناسان انجام شود تا یک جایگذاری دقیق انجام شود و هیچ شکاف بین دو سرامیک وجود نداشته باشد.

امروزه، اکثر خریداران عمده ترجیح می دهند پذیرش دیوار سرامیکی سه بعدی را از طریق کوره های انلاین ارائه دهند تا انها نیاز به جستجوهای زمان بر در بازار نداشته باشند برای سفارش و کار ثبت خرید برای شما عزیزان با خرید از لینک زیر شما می توانید مطمئن شوید که سرامیک سه بعدی با کیفیت کامل و قیمت مناسب دریافت می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما