قیمت سرامیک کف سفید طلایی ضد سایش با کیفیت بالا در طرح های

بدون شک می توان گفت که سرامیک یکی از بهترین مصالحی است که برای پوشش کف و دیوارهای ساختمان استفاده می شود امروزه سرامیک کف با تنوع بسیار بالایی طراحی و تولید می شود که به عنوان مثال به سرامیک کف سفید طلایی اشاره می کنیم که طرفداران زیادی دارد.

به طور خلاصه می توان سرامیک را نوعی کاشی لعاب دار دانست که سطح لعاب آن از مواد سرامیکی ساخته شده است، به طور کلی سرامیک علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و درخشان، در برابر عوامل محیطی جایگاه بالایی از خود نشان می دهد و طول عمر بالایی دارد به همین دلیل است که با وجود افزایش روزافزون کفپوش های جدید، کفپوش های سرامیکی همچنان کاربرد فراوانی دارند و به نظر می رسد که هرگز جایگاه خود را از دست نخواهند داد.

شایان ذکر است که امروزه انواع سرامیک های کف با درجه استحکام بالا و طرح های متنوع تولید می شوند، همانطور که قبلاً گفتیم سرامیک های کف سفید و طلایی بسیار محبوب هستند.

 

 

به طور کلی رنگ سفید یک رنگ خنثی به حساب می آید و به راحتی با رنگ های دیگر هماهنگ می شود، اما ترکیب آن با طلایی که رنگی زیبا و خاص است ظاهر زیبایی را ایجاد می کند. مورد استفاده قرار می گیرد، به همین دلیل در بین انواع سرامیک های کف، سرامیک های سفید و طلایی جلوه خاصی دارد و توجه افراد را به خود جلب می کند.

لازم به ذکر است که سرامیک های سفید و طلایی به نوبه خود متنوع هستند، به عبارت دیگر انواع سرامیک های سفید و طلایی از نظر میزان استفاده از هر یک از رنگ های سفید و طلایی، طرح، اندازه، ضخامت، متفاوت است. و همچنین کیفیت و قدرت آنها متفاوتند.

به عنوان توضیح بیشتر باید اضافه کرد که برخی از انواع کف سرامیک طلای سفید دارای زمینه سفید با رگه های طلایی هستند، اما در برخی دیگر رنگ طلایی غالب به نظر می رسد، علاوه بر این، نقش های طلایی متنوعی در سطح سفید رنگ دیده می شود به عنوان مثال به سرامیک سفید و طلایی با طرح ابر، طرح سنگ و انواع سرامیک با طرح خطوط منظم اشاره می کنیم.

قیمت سرامیک کف سفید طلایی ضد سایش

یکی از مهمترین مصالح ساختمانی سرامیک است، این محصول مورد استفاده در مرحله نجاری ساختمان به زیبایی و استحکام ساختمان کمک می کند.

همانطور که در قسمت اول مقاله اشاره شد، در بین انواع سرامیک، سرامیک کف سفید جایگاه ویژه ای دارد، این محصول ممکن است ساده یا طرح دار باشد.

انواع سرامیک سفید برای کف با ابعاد مختلف تولید می شود شایان ذکر است که به طور کلی سرامیک های سایز بزرگ فضا را بزرگتر و جادارتر نشان می دهند به همین دلیل بیشتر برای مکان های کوچک استفاده می شوند اما سرامیک های با ابعاد کوچک محیط را منظم تر نشان می دهند البته امروزه. سرامیک هایی وجود دارد که پس از نصب روی زمین، هیچ شکاف و درزی بین آنها وجود ندارد.

قیمت سرامیک کف سفید طلایی ضد سایش

 

مهمترین مزیت کف سرامیک سفید این است که رنگ سفید به خوبی با سایر رنگ های محیط همخوانی دارد، به همین دلیل سرامیک سفید با تمام سبک های دکوراسیون سازگار است و محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد.

داشتن سطح براق و نظافت آسان از دیگر مزیت های سرامیک های کف سفید است، این گروه از سرامیک ها را می توان در محیط های باز یا بسته و برای ساختمان های مختلف استفاده کرد، مثلاً کف سالن پذیرایی را با سرامیک های کف ساده یا طرح دار ایجاد می کند. جلوه ای بی نظیر در کنار مبل و صندلی با رنگ متضاد.

بدون شک در خرید سرامیک سفید باید به کیفیت آن توجه کرد، زیرا به خصوص در مورد سرامیک کف، میزان استحکام و مقاومت سرامیک در برابر فشار و ضربه بسیار مهم است. واقعیت این است که هر شرکت تولید کننده سرامیک درجه خاصی را برای محصولات خود در نظر می گیرد به همین دلیل ممکن است سرامیک درجه دو یک برند از نظر کیفیت معادل سرامیک درجه یک برند دیگر باشد.

 

سرامیک کف سفید با کیفیت بالا در طرح های متنوع

رنگ ها نقش مهمی در زندگی ما دارند و بر روحیه انسان تاثیر می گذارند به همین دلیل امروزه بیشتر افراد سعی می کنند از رنگ های شاد و جذاب در محیط زندگی خود استفاده کنند.

سرامیک کف طلایی یکی از کفپوش های خاص، زیبا و مجلل است و ظاهر خانه یا محل کار را به کلی تغییر می دهد، زیرا رنگ طلایی همیشه برای اکثر افراد جذابیت خاصی دارد.

 

سرامیک کف سفید با کیفیت بالا در طرح های متنوع

 

از سرامیک کف طلایی می توان برای کف اتاق نشیمن، هال، آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کرد، البته باید توجه داشت که رنگ طلایی به گونه ای استفاده می شود که چشم نواز و آرامش بخش باشد.

خوشبختانه امروزه سرامیک های طلایی با تنوع قابل قبولی تولید می شوند و اکثر سلیقه ها را پوشش می دهند، بسیاری از این کفپوش ها با رنگ های دیگری طراحی می شوند و به همین دلیل زیبایی خاصی دارند که در قسمت اول مقاله توضیح داده شد. سرامیک های سفید و طلایی فوق العاده جذاب و پرطرفدار هستند، علاوه بر این گاهی رنگ مشکی در کنار طلایی به کار می رود که جلوه خاص خود را دارد.

یکی از بهترین راه ها برای استفاده از سرامیک کف یکنواخت طلایی استفاده از رنگ سفید، مشکی است.

فرم داخل سایت را پر کنید و یک خرید مطمئن داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما