قیمت سرامیک کف پذیرایی سفید براق ضد سایش

برای زیباتر شدن دکوراسیون داخلی منازل مسکونی، علاوه بر هماهنگی با رنگ پرده، فرش و مبلمان، انتخاب سرامیک براق، مات، سفید ضد سایش یا رنگی برای کف پذیرایی مهم است که بیشتر مردم نادیده می گیرند

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تنوع سرامیک های تولید شده بر اساس معیارهای مختلف از جمله رنگ، ابعاد، طرح، کیفیت و قیمت به قدری زیاد است که خریداران همواره برای انتخاب آن ها با چالش ها و محدودیت هایی مواجه هستند. گرایش ها چیست؟ برای معرفی آنها و تحلیل نحوه خرید و سفارش عمده سرامیک با برندهای معتبر با ما همراه باشید.

 

سرامیک کف پذیرایی سفید

در دکوراسیون مدرن، فرش کردن کامل تالار پذیرایی و استفاده از طرح های گلدار یا رنگی سرامیک چندان مورد توجه نیست، به همین دلیل کسانی که قصد خرید سرامیک برای کف پذیرایی را دارند باید بتوانند مدل های جدیدی را انتخاب کنند.

یکی از پرطرفدارترین این محصولات سرامیک سفید می باشد که به دلیل رنگ خنثی می توان آن را با انواع تزیینات ست کرد و همین امر باعث شده تا از آن به عنوان کفپوش انواع سالن های کوچک و بزرگ استفاده شود. انواع کفپوش های پذیرایی سرامیکی بر اساس نوع طراحی به سه گروه کلی تقسیم می شوند. آنها به عنوان مدرن، کلاسیک و ترکیبی طبقه بندی می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. سرامیک های مدرن معمولا سطحی ساده و رنگ خنثی مانند سفید، خاکستری و زغالی دارند و بهترین انتخاب برای دکوراسیون های مینیمال، مدرن و ساده محسوب می شوند.

سایز سرامیک های مدرن معمولا بزرگ است و برای نصب آنها به جای تسمه بندی سنتی از چسب های مخصوص کف استفاده می شود که محیط را ساده و بزرگتر نشان می دهد برای دکوراسیون کلاسیک یعنی سالن هایی که جزئیات بیشتری مانند کاغذ دیواری رنگی دارند و مبلمان کلاسیک استفاده از انواع سرامیک ها در اندازه های کوچک و با رنگ های نسبتا روشن و براق توصیه می شود.

انواع سرامیک با سطوح مات که دارای رگه های رنگی یا خطوط ریز هستند برای این نوع دکوراسیون مناسب هستند که به زیباتر شدن محیط کمک می کنند برخی از افراد ترجیح می دهند دکوراسیون سنتی و مدرن را برای تزئین اتاق نشیمن خود ترکیب کنند در این صورت انتخاب رنگ و ابعاد سرامیک باید مطابق با سلیقه شخصی باشد.

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب سرامیک برای کف پذیرایی، توجه به اندازه و ابعاد آن است، برای این منظور باید مواردی مانند اندازه کلی ساختمان و سالن پذیرایی، تعداد اتاق ها و نوع آشپزخانه را در نظر گرفت. طرح. نماها به اشکال هندسی مانند مربع، مستطیل و شش ضلعی طراحی می شوند که هر کدام برای قسمت های مختلف ساختمان مناسب هستند.

 

سرامیک کف پذیرایی سفید

 

معمولاً انواع سرامیک های کف با اشکال مربع و ابعاد ۱۲۰*۱۲۰ و ۸۰*۸۰ سانتی متر برای تالارهای بزرگ پذیرایی مناسب است، اما سرامیک های مستطیلی با ابعاد ۶۰*۱۲۰ سانتی متر نیز برای این منظور رایج است.

نکته مهم این است که هر چه اندازه سالن پذیرایی کوچکتر باشد، برای کف آن باید به سراغ سرامیک های سایز کوچک با طرح های ساده و رنگ های روشن بروید تا در بزرگتر نشان دادن خانه موثرتر باشند سرامیک سفید بهترین انتخاب برای این منظور است علاوه بر اینکه می تواند با رنگ های متنوع مبلمان و کاغذ دیواری هماهنگ شود، از تاریکی محیط به دلیل انعکاس نور در طول روز جلوگیری می کند.

سرامیک کف سفید براق

وقتی برای خرید کاشی و سرامیک کف به فروشگاه های عرضه کننده این محصولات مراجعه می کنید با طرح ها و رنگ های متنوعی مواجه می شوید که انتخاب را برای شما کمی سخت می کند.

امروزه انتخاب سرامیک های سفید براق یا مات دو نمونه از پرطرفدارترین طرح های ساده برای کف سالن پذیرایی هستند که هر کدام ویژگی ها و کارایی خاص خود را دارند، اما برای انتخاب آن ها چه معیارهایی باید در نظر گرفته شود؟

انواع سرامیک ها بر اساس میزان زبری سطح به مدل های مات و براق دسته بندی می شوند که هر کدام برای قسمت های مختلف خانه مناسب هستند. سرامیک های کف مات برای خانه هایی که از فرش استفاده نمی کنند به دلیل چسبندگی سطحی بیشتر، انتخاب مناسبی هستند. خانه های آنها نیز نسبتا بزرگ است.

این نوع سرامیک کمتر لکه و هر نوع کثیفی را نشان می دهد، بنابراین کسانی که وسواس زیادی به تمیز نگه داشتن خانه خود دارند می توانند به سراغ این مدل سرامیک بروند، همچنین سطح این نوع سرامیک ها لیز نیست که می توانید از بین گزینه های Prevent carpeting و انتخاب کنید.

 

سرامیک کف سفید براق

از سوی دیگر، بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای کف سالن پذیرایی به سراغ سرامیک های براق با رنگ روشن مانند سفید بروند که اغلب گزینه بهتری برای روشن تر نشان دادن محیط خانه و کنتراست بهتر رنگ ها است، هرچند سرامیک مات، لکه می کند. و کثیفی ها را به راحتی نشان می دهد اما تمیز کردن آن ها نیز بسیار راحت است و به همین دلیل برای خانه های شلوغ و شلوغ گزینه خوبی است اگر علاقه زیادی به رنگ روشن سرامیک براق ندارید، به شما توصیه می کنیم که بروید.

طی چند سال اخیر فروشندگان این مرکز با هدف کاهش هزینه های جانبی برای خریداران عمده اقدام به توزیع و فروش حضوری جدیدترین مدل های کف سرامیک نموده اند. برای استعلام قیمت و تهیه کاتالوگ طرح های تولیدی به صورت آنلاین می توانید با مشاوران فروش تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما