قیمت فروش کاشی توالت در فروشگاه های معتبر

کاشی یکی از مهم ترین موادی است که افرادی که مشغول ساختمان سازی هستند باید آن را تهیه کنند. افراد ترجیح می دهند بهترین محصول را با مناسب ترین قیمت تهیه کنند. قیمت فروش کاشی توالت در فروشگاه های معتبر نسبت به سایر فروشگاه ها مناسب تر است و دلیل آن حذف واسطه و خرید مستقیم از تولید کننده است. همچنین فروشگاه های معتبر تنوع محصول و تنوع رنگ بیشتری دارند و افراد می توانند خرید بهتری داشته باشند.

قیمت فروش کاشی توالت در فروشگاه های معتبر

آشنایی با پارامترهای تعیین کیفیت کاشی

آشنایی با پارامترهای تعیین کیفیت کاشی

کاشی ها بسته به نوع استفاده و نوع مواد اولیه به کار رفته در آن انواع مختلفی دارند. کاشی توالت، کاشی های تزیینی، کاشی موزاییکی، کاشی پرسلانی، کاشی های سرامیکی و کاشی های معدنی انواع مختلف کاشی موجود در بازار ایران است که هر کدام برای هدف خاصی استفاده می شود. خریداران همیشه به دنبال خرید یک کاشی با کیفیت هستند اما سوالی که همیشه مطرح است این است که کیفیت یک کاشی با چه پارامترهایی تعیین می شود؟ این پارامترها عبارت است از:

  • جذب آب: جذب آب یکی از مهم ترین پارامترهای تعیین کیفیت کاشی است. کاشی توالت و کاشی حمام باید ضد آب باشد و بعد از برخورد چند ساله با آب کیفیت خود را از دست ندهد. جذب آب و تخلخل کاشی با هم رابطه مستقیم دارند. هرچه تخلخل یک کاشی بیشتر باشد جذب آب آن کاشی نیز بیشتر است.
  • مقاومت نسبت به شکست: کاشی ها هر روزه در معرض اجسام سنگین و ضربه های سبک و سنگین هستند. کاشی های بی کیفیت ممکن است در همان روزهای اول استفاده با کوچکترین ضربه ای شکسته شوند. این کاشی ها برای استفاده مناسب نیستند. هر چه میزان تخلخل یک کاشی بیشتر باشد مقاومت نسبت به شکست (MOR) کاشی نیز کمتر خواهد بود. البته کاشی اگر در کف توالت استفاده شود باید مقاومت نسبت به شکست بالاتری داشته باشد.
  • مقاومت نسبت به دما: یخ زدگی، دمای بسیار پایین، شوک های حرارتی و دمای بسیار بالا عوامل دمایی است که با استفاده از آن ها می توان مقاومت کاشی را سنجید.

خرید مستقیم کاشی توالت با بهترین کیفیت

خرید مستقیم کاشی توالت با بهترین کیفیت

بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند کاشی های مورد نیاز خود را بدون واسطه تهیه کنند. خرید بدون واسطه باعث می شود تا محصول با قیمتی کاملا مناسب تهیه شود. برای خرید مستقیم کاشی توالت با بهترین کیفیت می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید و یا به صورت غیر حضوری محصولات ما را سفارش دهید. خرید مستقیم کاشی توالت با بهترین کیفیت و با تنوع طرح و رنگ بسیار بالا را در فروشگاه ما امتحان کنید. ما همیشه سعی کرده ایم محصولات خود را از بهترین تولید کنندگان تهیه کنیم. بنابراین از قیمت، کیفیت و تنوع محصولات ما اطمینان داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما