قیمت کاشی سه بعدی با بهترین جنس و شیک ترین طرح

قیمت کاشی سه بعدی به دلیل مرغوب ترین متریال نسبت به سایر کاشی ها گرانتر است و طرح های بسیار شیکی که روی آن اجرا می شود نسبت به سایر کاشی ها گرانتر است، قیمت کاشی سه بعدی در یزد به صرفه تر است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کاشی سه بعدی با توجه به وجود کارخانه های کاشی و سرامیک بسیار کاربردهای فراوانی دارد از جمله: بین کابینت در آشپزخانه و حمام و غیره.

 

 

کاشی اول از سفال ساخته شده بود که پس از تشکیل آن در آفتاب خشک می شد، سالها پس از اختراع کوره و چرخ خشت و لعاب و دیگری پیشرفت های زیادی در تولید سرامیک و کاشی ایجاد شد که از لعاب برای ضد آب کاشی استفاده می کردند و بیشتر آنها برای ساخت ظرف استفاده می شدند، اما با گسترش تولید کاشی های لعابدار و کاربرد آنها از جمله در مساجد، حمام، استخر و غیره کاشی لعابدار و کاشی لعابدار بیشتر شد لعاب کاری، ساخت زیباترین مواد و مواد شیمیایی، ضد رسوب و … به صورت مایع است و روی سطح سرامیکی مانند لایه شیشه می ریزد.

کاشی کاربردهای زیادی مانند کف سازی و یا تولید لوازم بهداشتی و تزئینی دارد و به دلیل مقاومت در برابر حرارت و برق می توان از آن در تولید استفاده کرد: شمع خودرو، فیوز برق، تراکتور، آجر نسوز و … کاشی در اندازه های مختلف تولید می شود اندازه ها با توجه به کاربرد آن و دارای رنگ ها و طرح های بسیار متنوع و اشکال متنوعی است که به صورت جداگانه یا جمعی استفاده می شود.

قیمت کاشی سه بعدی

قیمت کاشی های سه بعدی با توجه به اندازه، طرح و رنگ متفاوت است، امروزه استفاده از کاشی های سه بعدی بسیار فراگیر شده است و بسیاری از افراد برای جذابیت بیشتر منزل یا محل کار خود از آن استفاده می کنند.

کیفیت کاشی به گونه ای است که در دمای 20 تا 100 درجه تغییر نمی کند و به بدنه آن صدمه نمی زند، کاشی دیوار آشپزخانه، سرویس بهداشتی که هم خانگی و هم صنعتی است و با بهداشت و رطوبت حفظ می شود، کاشی های سه بعدی که در کف استفاده می شوند، ضد سایش و مقاوم در برابر حرارت هستند.

کاشی های تولیدی باید صاف اما در گوشه ها تیز باشند، در ایران تولید کاشی و سرامیک به صورت سنتی آغاز شد، اما امروزه نیز با دستگاه مدرن دیواری که کاشی سه بعدی را در کشور تولید می کند و زیبایی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است.

کاشی‌های سه‌بعدی در تمامی مغازه‌های سرامیک و کاشی عرضه می‌شود، کاشی‌های سه‌بعدی به‌صورت تصاویر زاویه‌دار در کنار بسیاری از لایه‌های نیمه‌شفاف قرار می‌گیرند تا کاشی‌ها را به صورت سه‌بعدی ببینند، یعنی با استفاده از آن یک کاشی سه بعدی به عنوان کفپوش با طرح دریا و ساحل که انگار در ساحل ایستاده ایدمحیط طراحی می شود.

کاشی های سه بعدی در رنگ ها و طرح های بسیار متنوع که با هر سلیقه ای سازگار است و شما فقط چیدمان را انتخاب کرده و در اختیار افراد حرفه ای قرار می دهید و اندازه و ابعاد کاشی های کف را با توجه به اندازه محل مورد نظر تعیین می کنند.

مکان هایی که برای کاشی سه بعدی سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه استفاده می شود و شما می توانید با توجه به مبلمان و دکوراسیون منزل طرح های کاشی سه بعدی را انتخاب کنید، کاشی ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که عایق حرارت و برودت بوده و دمای بالا تغییر نمی کند.

استفاده از کاشی های سه بعدی را برای شما بسیار زیبا و جذاب می کند، کاشی های سه بعدی رنگ رزینی هستند و با توجه به ضخامت روی سطح کاشی در دو دسته استفاده می شوند: لایه ضخیم که در موقعیت بلند و لایه نازک برای حمام.

 

قیمت کاشی سه بعدی

کاشی سه بعدی در یزد

کاشی های سه بعدی در یزد با کیفیت بسیار بالا تولید می شوند، در کارخانه های یزد با ماشین آلات تولیدی بسیار پیشرفته کاشی های سه بعدی بر خلاف کاشی های  سنتی تولید می شوند تا جلوه بهتری داشته باشند و کاشی های سه بعدی بهتر اجرا شوند.

کاشی های سه بعدی عبارتند از: عمر بالا، کیفیت بالا، تنوع بالا، لوکس بودن و قابلیت انتخاب عکس.

امروزه تصاویر کاشی‌های سه‌بعدی چاپ می‌شوند و بر روی کاشی‌ها به راحتی حفظ می‌شوند.

از معایب کاشی های سه بعدی می توان به موارد زیر اشاره کرد: گران بودن نسبت به سایر کاشی ها، مشکل جفت شدن کاشی و غیره.

تولید کاشی های سه بعدی در سایز 80 یا 60 در 60 و طرحی که در انتخاب توسط چاپگر دیجیتال با کیفیت بسیار بالا چاپ می شود، سپس لایه میکرو کریستال و شیشه روی آن گذاشته و داخل فر گذاشته و پس از خروج از کوره ها، کاشی ها را بسته بندی کرده و تحویل می دهند. مشتری، کاشی باید برای سطح نصب شود و سپس چسب نصب مورد استفاده قرار گیرد.

از دوغاب برای تمیزتر شدن کارها، عدم ایجاد فاصله بین کاشی ها استفاده نکنید و این مهمترین مسئله نصب است، زیرا اگر محل اتصال کاشی ها به خوبی نشان داده نشود.

 

 

کاشی سه بعدی در یزد

از دوغاب برای تمیز کردن بیشتر استفاده نکنید، تا جایی بین کاشی ها ایجاد نشود، و این مهمترین موضوع نصب است، زیرا اگر اتصال کاشی ها به خوبی نشان داده نشود، کاشی سه بعدی دارای سه نوع است: معمولی، روکش اپوکسی و روکش شیشه، کاشی سه بعدی مقاوم تر و باکیفیت بهتر است، و به دلیل زمان و راه رفتن و قرار دادن ابزارهای سنگین بر روی ان از دست نخواهد رفت، و گران تر از دیگران است.

برای خرید فر داخل سابت را پر کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما