قیمت کاشی و سرامیک + خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی و فروش کاشی و سرامیک آشپزخانه

یکی از اجزای اصلی دکوراسیون آشپزخانه و سرویس بهداشتی، کاشی و سرامیک در سراسر ایران موجود است. قیمت خرید این محصول با توجه به طرح، ضخامت کاشی و سرامیک، ابعاد سرامیک، متریال مصرفی، برند کارخانه تولید کاشی و سرامیک و … البته کاشی و سرامیک قیمت بالاتری دارند. تفاوت کاشی ها چیست؟ معمولاً کاشی و سرامیک مانند کاشی و سرامیک گرانیتی از جهات مختلفی شبیه به هم هستند که در بسیاری از موارد نمی توان آنها را تشخیص داد، اما در حقیقت از چند جهت تفاوت هایی وجود دارد که به یک قطعه سنگ مصنوعی می پردازیم که طول و عرض آن با هر یک متفاوت است. دیگر. ضخامت کاشی چند میلی متر است و یک طرف کاشی ضلع سرامیکی آن است و طرف دیگر آن قسمتی است که سطح آن صیقلی و صیقلی است، کاشی ماحولا برای مکان های مختلفی مانند حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه کار می کند.

 

 

جامدات غیر آلی و سرامیکی فلزی گفته می شود که از ترکیب خاک رس و فلدسپات در حرارت بالای سرامیکی تولید می شوند. سرامیک ها بسیار مقاوم و غیر قابل انتقال هستند. خاک رس مورد استفاده برای تولید سرامیک باعث نرمی و انعطاف پذیری می شود. این کاشی نسبت به سرامیک در برابر سرما و گرما مقاومت کمتری دارد، بنابراین برای محیط های داخلی مناسب تر است. کاشی به دلیل میزان جذب آب که دارد بهترین انتخاب برای دیوارپوش است اما به دلیل مقاومت کم که برای کف مناسب نیست تنوع و رنگ کاشی بیشتر از سرامیک است اما سرامیک مقاومت بیشتری در برابر سرما و گرما دارد و برای کف و محیط های بیرونی استفاده می شود. از انواع سرامیک چینی می توان در محیط باز، طراحی نما، کف حیاط، پارکینگ استفاده کرد.

قیمت کاشی و سرامیک

برای خرید کاشی و سرامیک باید به چند نکته توجه کرد. اولین نکته قیمت کاشی و سرامیک است که از مراکز معتبر فروش کاشی و سرامیک خریداری خواهید کرد. نکته دوم به برچسب هایی است که روی کاشی ها حک می شود. لطفا در مورد این پرکولاتورها توجه کنید. شما می توانید اطلاعاتی مانند درجه، PEI، جذب آهن، ضریب اصطکاک، مقاومت در برابر یخ و چند رنگ را پیدا کنید. بالاترین عیار کاشی و سرامیک که از قیمت بالاتری نسبت به سایر کاشی ها برخوردار است محصول ویژه کف می باشد. مورد دوم PEI است که میزان ساییدگی کاشی و سرامیک را نشان می دهد و نشان دهنده استحکام کاشی ها در برابر سکون است.

 

قیمت کاشی و سرامیک

 

با مشاهده لوگوی W.A بر روی کاشی و سرامیک، می توانید به مناسب بودن این محصول برای مناطق مرطوب پی ببرید. علامت C.O.f این علامت حد کاشی را به لام نشان می دهد به طوری که هر چه تعداد کمتر باشد میزان کشیدگی بیشتر می شود.

محصولات سرامیکی دو دسته سنتی و فناوری جدید هستند. سرامیک های سنتی شامل متراکم می شوند: سفال سفید، چینی سفید، ظروف متخلخل رنگی: گازها، سرامیک ها و مواد سفالی که رنگارنگ هستند. سرامیک های با فناوری جدید شامل وارداتی به شرح زیر است: سرامیک های سرامیکی الکترونیکی و الکتروتکنیکال مورد استفاده در فضای کشتی سرامیکی مورد استفاده در نیروگاه هسته ای

خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

در انتخاب مدل و خرید کاشی و سرامیک و سرویس بهداشتی آشپزخانه باید یک سری نکات را رعایت کرد تا به نتیجه دلخواه رسید. مهم ترین قسمت هر خانه آشپزخانه آشپزخانه قلب خانه است که همه اعضای خانواده در آن زمان بیشتری را در آن می گذرانند تا زیبایی و جذابیت این محصول انرژی بالایی را منتقل کند. هنگام خرید کاشی و سرامیک نکات مهمی مانند انتخاب کاشی، تعیین محل نصب، تعیین بودجه قبل از خرید کاشی با توجه به دکوراسیون، دقت در انتخاب کاشی و سرامیک کف وجود دارد. هنگام خرید باید به مواد کاشی آشپزخانه توجه کنید کاشی نسوز مقاوم در برابر حرارت و فر بهترین گزینه برای سرویس بهداشتی کاشی و سرامیک است، کاشی های مناسب برای محیط مرطوب بهترین انتخاب برای سرامیک هستند. کف سرویس بهداشتی با درصد لاغری پاپین. قبل از خرید کاشی و سرامیک باید توجه داشته باشید که کاشی و سرامیک در محل مورد استفاده برای دیوار از کیفیت بالایی برخوردار است اما در برابر خط و سایش و شکستگی مقاوم نیست بنابراین استفاده از آن در کف توصیه نمی شود زیرا کف آشپزخانه و کف سرویس به سرعت خیس می شوند و ممکن است به دلیل طغیان فردا خطرات جانی و مالی داشته باشند. برای اینکه کاشی و سرامیک اشکلی خوب باشد، قالب گیری به سه روش برش عمودی، قالب گیری فشاری انجام می شود.

 

خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

 

فروش کاشی و سرامیک آشپزخانه

با گسترش فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی، فروش کاشی و سرامیک از جمله سرامیک آینه ای بسیار راحت شده است. شما می توانید برای محیط های مختلف مانند آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و … در کمترین زمان ممکن خرید کنید. سرامیک و کاشی انواع مختلفی دارند: کاشی و سرامیک بدون لعاب: سرامیک بعد از پخت در فر استفاده می شود.

چنانچه قصد خرید کاشی و سرامیک دارید می توانید محصولات زیبایی را در سایت ما مشاهده کنید و طبق سلیقه و دکوراسون منزلتان آنها را انتخاب و خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما