قیمت کاشی و سرامیک گرانیتی

همانطور که می دانید در گذشته کاشی و سرامیک به اندازه امروز تنوع نداشت، از نظر رنگ، ویژگی های رشد فناوری جدید کمک بزرگی به کاشی و سرامیک بوده است. همه به یاد داریم که در گذشته کاشی هادرا در اندازه های کوچک و رنگ های محدود تولید می شد، اما در حال حاضر سرامیک و کاشی صنعت ساختمان هنری غیرقابل قبولی محسوب می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

 

کاشی و سرامیک گرانیتی

زیبایی زیبا و بی نظیری است که در مقابل غبارها زندگی می کند و در برابر دوآلیسم مقاومت می کند. همانطور که دیدیم، از سنگ های گرانیت الهام گرفته شده است.
این سرامیک توانسته است جایگزین سنگ گرانیت شود که محصولی ارزشمند است و نیاز به استخراج معادن و برش دارد که هزینه را برای مصرف کننده نهایی افزایش می دهد. بنابراین ساخت طرح های سرامیکی گرانیت طرفداران زیادی را به همراه داشته است، زیرا قیمت مناسب تری نسبت به سنگ گرانیت دارد و مقاومت خوبی دارد که می تواند جایگزین مناسبی برای سنگ گرانیت باشد.

یکی از معایب سنگ گرانیت این بود که هنگام استفاده در بنایی امکان جداسازی ماسه سنگ و سیمان سفید بسیار زیاد بود زیرا در زمستان سنگ در معرض سرما و در تابستان در معرض گرمای شدید قرار می گرفت. این بیشتر در مناطق گرم و خشک اتفاق می افتد، گرانیت را می شکند، سنگ را می شکند، گرد و غبار را می شکند و غبار را می شکند. انجام داد.

از آنجایی که از کیفیت بالای سنگ در زمینه استفاده شده است، مشخص شده است که برای ساخت حجم زیادی از سنگ از آن استفاده می شود. برای ساخت سنگ جدید استفاده شده است. برای ساخت سنگ جدید استفاده شده است.

می توان گفت که تنوع تولیدکنندگان سرامیک بسته به فضای مورد استفاده معمولاً در ابعاد بزرگ کاشی و سرامیک استفاده می شود و در کف ساختمان از رنگ های سرامیک و روشن استفاده می شود.

این نوع سرامیک از رنگ های مختلف و رنگ های مختلف و طرح های متنوع ساخته می شود. فرمان یازدهم امکان استفاده در مکان های مختلفی از جمله: سرویس بهداشتی، حمام، پارکینگ و غیره را فراهم می کند.

 

کاشی و سرامیک گرانیتی

 

 

انتخاب رنگ سرامیکی و سلیقه افراد خانه را باید در نظر بگیرید و میزان گرمی و سردی آن بسیار قابل توجه است. احساس می کنید فاصله در رنگ های گرم به شما نزدیک است. بنابراین می توانید یک دیوار آجری را در فضای بزرگی از رنگ های گرم مانند قرمز و زرد و نارنجی انتخاب کنید.

رنگ های سرد مانند: سبز، آبی و بنفش. این رنگ ها آرامش بخش و خوب و زیبا هستند. آنها یادآور آسمان، آب، یخ و برف هستند که برای محیط های کوچک مناسب است. از آنجایی که رشد شما را در یک فضای سرد رنگ آسان می کند، می توانید از آن در مکان هایی مانند استخر، حمام و مکان هایی که نیاز به استراحت و استراحت دارید استفاده کنید.

بنفش، اگر قرمز باشد، بیشتر بنفش است، اگرچه بیشتر یک شوک سرد است.

رنگ آبی برای اتاق های با دمای بالا و مناسب در اتاق انتظار، خون رسانی را کاهش می دهد و محیط خواب را به رنگی مناسب تبدیل می کند.

رنگ های بژ، کرم، سفید، خاکستری و رنگ کاذب خنثی هستند و می توانند تاثیر معکوس بر روحیه افراد بگذارند.

 

کاشی و سرامیک گرانیتی

 

بنابراین از انجا که کشور ما محصولات بسیار خوبی برای تجارت و صادرات دارد، ما می توانیم از این فضا استفاده کنیم تا خودمان را به عنوان تولید کننده کاشی سرامیک در جهان معرفی کنیم، تا متقاضیان برای خرید محصول به ما مراجعه کنند. اگر شما تولید کننده نیستید، می توانید از ظرفیت تولید در کشور ما و بدون سرمایه اول ما استفاده کنید و با یک نام تجاری مناسب ما می توانیم به بازار و کسب برخی از درامد. ما این مسیر را در گروه برند احد ایران و بدون سرمایه اولیه پیشنهاد می کنیم تا با استفاده از ظرفیت های تولیدی کشور وارد عرصه تجارت و صادرات شده و از درامد ان بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما