مدل کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی جدید

یک روز ممکن است بخواهید خانه خود را با رنگ و لعاب جدید تغییر دهید، بنابراین یکی از مهمترین کارها انتخاب بهترین مدل های سرامیک و کاشی از سرویس بهداشتی مناسب با خانه است.

انتخاب کاشی و سرامیک برای منزل می تواند تاثیر بسزایی در روحیه افراد و مهمانان داشته باشد و همچنین می تواند در قضاوت دیگران در مورد شما تاثیرگذار باشد، اگرچه قضاوت خوبی نیست، اما لازم است بهترین انتخاب را داشته باشید. حفظ احساس شخصیت و موقعیت اجتماعی

 

اولین قدم برای خرید کاشی و سرامیک منزل برای کف مناسب است مانند سرامیک کف، محل استفاده و همچنین معماری طراحی آن مثلاً برای فضاهای کوچک نمی توان از رنگ های تیره استفاده کرد زیرا فضاسازی می کند. باریک و خفه کننده به نظر برسید

همین نکته کوچک اشتباه بسیاری از افراد در انتخاب کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی است.

نکته بعدی انتخاب محل استفاده است، بنابراین نمی توانید کاشی های حمام را در آشپزخانه نصب کنید، به خصوص مکان هایی که گرم می شود، مانند فر روی میز، باید از کاشی مناسب برای این فضا استفاده کنید.

شرکت ما که در زمینه تولید و عرضه انواع کاشی و سرامیک با ارائه جدیدترین مدل های سال و با بهره گیری از مهندسان مختلف تلاش می کند بهترین و زیباترین کاشی و سرامیک را تولید کند و از محصولات این شرکت استفاده شود. در شهرهای مختلف

سرویس بهداشتی مدل کاشی و سرامیک

مدل کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این صنعت کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی است و جدیدترین مدل این شرکت مانند کاشی لعابدار به منطقه صادر می شود.

اول از همه توجه داشته باشید که با استفاده از سقف برای کف، سرامیک و پوشش استفاده شده برای دیوار، کاشی گفته می شود، پس دانستن این موضوع شما را برای خواندن ادامه داستان آماده می کند.

برای خرید سرامیک هایی که در کف خانه استفاده می شود، یکی وزن کاشی است که فشار آن بیشتر و بیشتر می شود و برای کسانی که به آن اهمیت می دهند اهمیت دارد.

رنگ کف سرامیکی یکی از نکات مهم در انتخاب آن است، استفاده از رنگ‌های تیره خانه شما را تیره‌تر و کوچک‌تر نشان می‌دهد، اما کثیفی کف را به‌راحتی نشان نمی‌دهد و همچنین امروز که رنگ خاکستری و خاکستری است، خانه شما را مدرن‌تر نشان می‌دهد. تیره ترند است.

نکته بعدی برای خرید سرامیک کف، میزان اصطکاک است، بسیاری از افراد دوست دارند از سرامیک های صاف و صیقلی استفاده کنند که این مزیت تمیز کردن آسان است، اما به احتمال زیاد روی آن سر خوردن مخصوصا برای کودکان بسیار زیاد است.

اگرچه می توانید با پوشاندن فرش ماشینی سرامیک خود این اصطکاک را از بین ببرید، اما زیبایی سرامیکی را نیز از بین برده اید.

مزیت استفاده از سرامیک های چیدمان که صیقلی نیستند (مثلاً طرح چوب) این است که اصطکاک بیشتری ایجاد می کند و راه رفتن آن خوشایندتر است، اما در عوض خاک را به سرعت جذب می کند و در برجستگی ها و گودهای آن جمع می شود و سخت می شود. تمیز.

 

مدل کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

در انتخاب کاشی برای دیوار نکات زیادی وجود دارد که باید خلاصه شود.

اول اینکه میزان جذب رطوبت در کاشی سرویس ها مهم است، هر چه کاشی رطوبت گیر بیشتر باشد، زودتر سیاه و شکسته شود، کیفیت قبلی خود را نخواهد داشت و در نهایت باید دوباره تعویض شود.

کاشی های انتخاب شده برای سرویس بهداشتی باید در برابر مواد اسیدی و خورنده مقاوم باشند، همچنین بهتر است در سرویس های بهداشتی از رنگ های روشن استفاده شود تا کثیفی بهتر دیده شود و در نهایت رنگ روشن سرویس بهداشتی بزرگتر اما رنگ تیره باشد. فضا مدرن تر اما کوچکتر است.

در مورد کاشی آشپزخانه باید بگوییم که بهتر است رنگ کاشی آشپزخانه را با وسایل آشپزخانه ست کنیم تا هماهنگی خاصی با یکدیگر داشته باشند. بهتر است از رنگ های ملایم استفاده کنید تا بتوانید به راحتی آن را با همه چیز ست کنید.

برای پشت اجاق گاز و میکروفر توکار باید از کاشی های میکرو نسوز یا پرقدرت استفاده شود. در صورت عدم توجه، کاشی های کناری روی اجاق گاز پس از مدت کوتاهی جدا شده و شکسته می شوند.

همچنین کاشی آشپزخانه باید در برابر مواد شوینده و چربی مقاوم باشد و باید توجه داشته باشیم که استفاده از کاشی های صاف و صیقلی در آشپزخانه باعث سهولت در نظافت و زدودن آلودگی ها می شود.

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی جدید

امروزه مردم هنگام ساخت خانه جدید خود و یا تغییر دکوراسیون آن به سرامیک و کاشی بهداشتی جدید توجه زیادی به کاشی می کنند و سعی می کنند از مدل های جدید استفاده کنند.

برای خرید کاشی باید به درجه بندی آن دقت کنید و سعی کنید از کاشی های درجه یک استفاده کنید، این کاشی ها با استفاده از مواد درجه یک ساخته شده اند و کاملاً یکسان هستند بدون هیچ گونه لکه، لغزش، گودی و لبه.

 

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی جدید

 

شرکت ما فقط کاشی های درجه یک تولید می کند و آنها را برای فروش در اختیار خریداران قرار می دهد.

این شرکت از مواد خارجی برای لعاب دادن کاشی ها و سرامیک های خود استفاده می کند که کیفیت بالای محصولات ما را در میزان جذب رطوبت پایین آن نشان می دهد.

کاشی و سرامیک های این شرکت به اندازه کاشی آشپزخانه در برابر گرما و سرما مقاوم است و در بسیاری از مکان ها با h قابل استفاده است.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص خرید محصول و نیز کسب اطلاعات بیشتر با پر کردن فرم زیر به کارشناسان ما اجازه دهید با شما تماس حاصل فرمایند، همچنین کسانی که قصد دریافت نمایندگی از این شرکت را دارند ما آماده همکاری با آنها را خواهیم داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما