پخش کاشی لعابدار سنتی قدیمی شوش + عمده ارزان

یکی از پرکاربردترین مصالح مورد استفاده در ساختمان کاشی است که توزیع عمده انواع کاشی اعم از لعابدار و گرانیتی، کاشی سنتی و قدیمی شوش با قیمت ارزان می باشد که کاشی مصالح به کار رفته در نازک کاری ساختمان می باشد و پوششی برای کف و دیوارهای ساختمان است.

مواد تشکیل دهنده کاشی معمولا از خاک رس و سفال استفاده می شود و در حال حاضر در انواع مختلفی از مواد ساخته می شود که دست مشتری را برای خرید باز نگه می دارد.

کاشی ها با توجه به مواد تشکیل دهنده خود از نظر استحکام و مقاومت متفاوت هستند و بدون شک روی قیمت کاشی تاثیر می گذارند اما جنس اصلی کاشی عبارت است از:

 

مهمترین قسمت بدنه کاشی سرامیکی است که سرامیک و استخوان کاشی در نظر گرفته می شود.
قسمت دیگر کاشی لعابدار است که شکل ظاهری دارد و از موادی مانند شیشه و مواد معدنی ساخته شده است.

مواد مصرفی و نوع تولید کاشی تاثیر مستقیمی بر دوام و استحکام کاشی ها دارد که برای مکان خاصی مناسب است.

نکته دیگر ظاهر کاشی است که با توجه به موادی که برای تولید آن استفاده می شود برای کاربردهای خاصی طراحی شده است و افراد باید با توجه به مصرف خود از آن خرید کنند.

پخش کاشی لعابدار سنتی

یکی از معتبرترین تولیدکنندگانی که این هنر دستی و انواع کاشی های لعابدار سنتی را انجام می دهد، این مجموعه است.

اگر در ساخت مساجد و اماکن تاریخی دقت کرده باشید حتما متوجه شده اید که کاشی با لعاب سنتی در طرح خود در طرح های بسیار متفاوتی ساخته شده است که زیباتر هستند و برخی از آنها عبارتند از:

کاشی هفت رنگ: کاشی هفت رنگ از هفت رنگ قرمز، شنی، زرد، فیروزه ای، آبی و سیاه و سفید تشکیل شده است که سبک رنگارنگ آن زیبایی خاصی به منظره مکان مورد نظر و همچنین ابعاد آن در فرم می دهد.

کاشی معمولی: کاشی از کنار هم قرار دادن تعدادی کاشی در ابعاد کوچک درست می‌شود و معمولاً برای استفاده در نمای ساختمان از ترکیب آن با آجر استفاده می‌شود و کاشی را در برابر سرما و گرما مقاوم‌تر می‌کند.
کاشی مینایی: یکی از پرطرفدارترین کاشی‌ها کاشی مینروا است که در طرح‌های سنتی و به رنگ آبی فیروزه‌ای است که معمولاً در ساخت بناهای قدیمی استفاده می‌شود که این روزها چندان از این نوع کاشی ساخته نمی‌شود و تولید آن حدودا منسوخ شدن
این ها تعدادی از کاشی های قدیمی و سنتی است که برای مکان های سنتی استفاده می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. اما این روزها با توجه به پیشرفت تکنولوژی کاشی های متنوعی تولید شده است که در ادامه به توضیح برخی از آنها می پردازیم.

 

پخش کاشی لعابدار سنتی

فروش ارزان کاشی لعابدار سنتی قدیمی

اگر به دنبال مرکزی هستید که کاشی لعاب سنتی را با قیمت ارزان بفروشد، این مجموعه یکی از بهترین مراکز است. همانطور که گفته شد کاشی ها انواع مختلفی دارند که پنج تای آن عبارتند از:

کاشی و سرامیک: کاشی و سرامیک از خاک رس، شموت، کائولن و دولومیت ساخته می‌شود که توسط ماشین‌ها و سیستم‌های خاصی ساخته می‌شود و برای مصارف داخلی مانند پوشش دیوار و کف مناسب است.
کاشی معرق: در ابعاد کاشی و سرامیک و معرق و نوع لعاب کاری تفاوت وجود دارد. کاشی معرق سایز کوچکتری نسبت به سرامیک دارد و لعاب سرامیکی حالت لغزنده ای دارد که موزاییک فاقد لغزنده است و لغزنده ندارد.

کاشی چینی: جدیدترین نوع کاشی، کاشی چینی است که از استحکام بالا و زیبایی بیش از هر نوع کاشی امروزی استفاده می شود و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است.
کاشی بهداشتی: کاشی بهداشتی همانطور که از نامش پیداست برای حمام و سرویس بهداشتی مناسب است، زیرا با توجه به مواد اولیه و ساخت، جذب رطوبت کمی دارد که یکی از مزایای آن است.
کاشی شیشه ای: این نوع کاشی این روزها بسیار پرطرفدار است و برای مکان هایی که نیاز به نور دارند استفاده می شود و علاوه بر این ظاهر بسیار زیبایی دارند.

خرید عمده کاشی لعابدار سنتی شوش

این سایت یکی از مراکز تولید کاشی لعابدار سنتی و کاشی گرانیت شیشه ای در مرکز شوش می باشد که می توانید از آنها به صورت عمده خریداری نمایید. در این مقاله می خواهیم به مزایا و معایب کاشی بپردازیم پس با ما همراه باشید.

از مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– کاشی به دلیل استفاده از مواد اولیه طبیعی بسیار سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت است. – کاشی ها برخلاف سایر کاشی ها مواد مضر ندارند و در تولید خود از مواد شیمیایی سنگین استفاده نمی کنند.

– مقاومت و استحکام بالایی در برابر هوای سرد و گرم دارد به طوری که ممکن است در طول سال ها آسیب زیادی به آن وارد نشود – نیازی به مراقبت ندارد، یعنی نظافت به راحتی و سریع انجام می شود.

 

خرید عمده کاشی لعابدار سنتی شوش

– مراحل نصب بسیار راحت و در کوتاه ترین زمان ممکن و قابل نصب بر روی انواع سطوح – و در نهایت قیمت مقرون به صرفه باشد. از معایب کاشی نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– عایق مناسبی در برابر صدا نیست.

– برخی از مدل های آن لیز است و ممکن است هنگام راه رفتن روی آن لیز بخورید.

اگر برای خرید به راهنمایی بیشتر نیاز دارید می توانید فرم مربوطه را پر کنید تا کارشناسان این مجموعه در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنماییهای لازم را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما