کارخانه سرامیک سه بعدی پذیرایی ترسناک + تولید پخش عرضه

با توجه به افزایش تکنولوژی کارخانه سرامیک سه بعدی، سرامیک دیزاین چوب در ایران توزیع گسترده ای را در تصاویر سه بعدی که بر روی سرامیک چاپ می شود را به راحتی در کف ساختمان نصب می کند.

این تصاویر برای این ساخته شده اند که در اولین تماس احساس ترس و استرس را به شما القا کنند و به دلیل تحسین بصری که کار کرده است که به دلیل نوع عکس است، ممکن است لنگید و بی اختیار متوقف شوید.

نمونه خارجی سرامیک سه بعدی در ایتالیا می باشد و کشور بعدی تولید کننده این محصول ایران است و با توجه به فاصله زیاد قیمت تومان و یورو خرید کالای ایرانی کاملا موجه بوده و می توانید انجام دهید آن را از مغازه های کاشی و سرامیک در شهرهای مختلف.

 

این سرامیک در طرح ها و مدل های مختلف به نمایش گذاشته شده است که با بسته بندی حرفه ای آن توانستیم به کشورهای همسایه و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کنیم.

این محصول مناسب برای تزیین لابی ورودی منزل، هتل ها، رستوران ها، استخر، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و در سایزهای 60 و 80 در 80 در 80 تولید شده است که در کنار هم قرار گرفته و یک تصویر بزرگ را تکمیل می کند.

سرامیک سه بعدی پذیرایی ترسناک

در تولید سرامیک های سه بعدی و سرامیک بزرگ، استقبال ترسناک از مواد با کیفیت که باعث مقاومت در خط و خش و ضد اسیدی می شود در اولین برخورد با سرامیک سه بعدی از کیفیت و شفافیت بالا شگفت زده می شوید و شما اگر تصویر چاپ شده ترسناک باشد شگفت زده خواهید شد.

در چاپ این سرامیک ها از دستگاه های پیشرفته استفاده می شود و به صورت لب به لب چاپ می شود تا در صورت عدم وجود درز و خط بین سرامیک، فاصله ای بین سرامیک های دیواره کناری وجود نداشته باشد، تصویر زنده و جذاب است و منظره چاپ شده مجذوب می شود. .

در سرامیک خارجی از ویژگی ضد یخ با دال کریستالی روکش شده بر روی سطح می توان به خوبی در نمای ساختمان استفاده کرد تا از رنگ آمیزی تصویر بر روی بمباران زمان استفاده شود از ترکیباتی برای جلوگیری از رطوبت ناشی از نور خورشید و اسید استفاده شده است.

کارخانه سرامیک سه بعدی پذیرایی ترسناک

در محصولاتی که در کارخانه سرامیک و سرامیک آشپزخانه سه بعدی تولید می شود، از بهترین خاک های سرامیکی در بسته بندی سرامیک استفاده می شود تا به رنگ و لعاب آن آسیبی نرسد.

شما می توانید کارخانه تولید سرامیک ترسناک را در ابعاد مورد نیاز خود سفارش دهید و هر نوع عکسی را که می خواهید با هر اندازه ای از شرکت تهیه کنید.

کارخانه سرامیک سه بعدی پذیرایی ترسناک

تولید سرامیک سه بعدی پذیرایی

ما می توانیم تا ارتفاع 240 سانتی متر و عرض 300 سانتی متر تولید کنیم که قطر 13 میلی متر سرامیک های این کارخانه است. سرامیک های سه بعدی از روکش لعاب لعابدار شیشه ای براق برای ایجاد خطاهای دید و کیفیت بالایی که برای کف و دیوارها قابل استفاده است تولید می شود.

دریافت تخفیف هنگام خرید بستگی به اندازه و نحوه سفارش شما دارد. معمولاً اگر از تصاویر چاپ شده موجود استفاده کنید، می توانید کمتر از آنچه که می خواهید برای چاپ عکس دلخواه خود هزینه کنید و تولید سرامیک به طرح و نقش دلخواه شما زمانی مقرون به صرفه خواهد بود که تعداد زیادی از آن را چاپ کنید و اندازه خریداری شده، مقرون به صرفه باشد. همچنین میزان تخفیف را تعیین کنید و در صورت سفارش بیشتر می توانید سرامیک های اصلی را با قیمت کمتر تهیه کنید.

کاشی و سرامیک و سنگ گوهره عموماً از شیب هایی هستند که قیمت و کیفیت بیشتری نسبت به درجه 3 دارند، اما برای تولید سرامیک های سه بعدی ترسناک باید از درجه یک درجه یک برای حفظ کیفیت استفاده کنیم و محصولی با درجه یک تولید کنیم. درجه پایین تر باعث می شود کمتر چشمگیر باشد.

پخش و عرضه سرامیک سه بعدی پذیرایی

معمولاً در تولید کترینگ های سرامیکی سه بعدی و سرامیک های رنگارنگ از تصاویر منظره و طبیعت برای ایجاد صلح استفاده می شود و برای طرح های ترسناک نیز مناظر گودال، گودال عمیق، تمساح، کف دریا، کوسه با دهان باز چاپ می شود. تولید شده.

در مقایسه با تصاویر اپوکسی و سرامیکی باید توجه داشت که کیفیت اپوکسی بسیار پایین است و از بنر چاپ زیر آن استفاده شده است که به نور حساس است و پس از مدتی کیفیت آن کاهش یافته و تغییر رنگ می دهد، پس بهتر است استفاده شود. سرامیک های با کیفیت در عوض برای افزایش این وضوح.

 

پخش و عرضه سرامیک سه بعدی پذیرایی

در تصاویر سه بعدی زاویه عکس و شدت رنگ در برخی قسمت ها باعث نمایان شدن تصویر می شود. چشم انسان سه بعدی می شود و تصور می کند تصویر زنده و عمیق است.

تولیدکنندگان سرامیک های سه بعدی ایرانی این محصول را با سایز مورد نیاز شما تولید می کنند و این محصول ایرانی توانسته بسته بندی های حرفه ای تولید کند و تصاویر با کیفیتی بر روی سرامیک تولید کند که با فروش به داخل شهر کسور پول را از کشور خارج می کند. ما توانسته ایم سرامیک ایرانی را عرضه کنیم تا ارزش کشور را داشته باشد.

هنگامی که وارد اتاقی با سرامیک سه بعدی روی دیوار می شوید، برای لحظه ای از این تصویر واضح خیره خواهید شد که به شما نشان می دهد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما