کارخانه کاشی استخری جدید + تولید پخش عرضه

در شهرک های صنعتی انواع جدیدی از کارخانجات کاشی استخری وجود دارد که این محصول را در طرح ها و اندازه های مختلف تولید و در فروشگاه های استان ها توزیع می کنند و به صورت مستقیم در بازار به مشتریان خود عرضه می کنند.

این محصول معمولاً دارای سطحی صاف و براق برای شفافیت بیشتر آب استخر است تا افراد هنگام شنا بتوانند فضا را ببینند و به راحتی موانع یا هر وسیله ای را در آن مکان تشخیص دهند و از برخورد جلوگیری کنند. برای جلوگیری از آنها و همچنین گل و لای ایجاد شده از گرد و غبار را روی سطح خود نگه نمی دارند و مردم نگران کثیف شدن زود هنگام این مکان ها نباشند.

این محصول در برابر رطوبت و ضربه های ناشی از تردد زیاد روی آن ماندگاری بالایی دارد و میزان آب زیادی را روی سطح خود تحمل می کند و همچنین می توانید از ملات یا چسب محکم متناسب با بافت آن برای نصب استفاده کنید تا زمانی که خیس است، حذف نمی شوند تا مردم مجبور به تعویض مجدد آن با هزینه زیاد شوند که البته تخریب و بازسازی این مکان ها زمان زیادی می برد.

 

 

کاشی استخری جدید

استخر جدید با طرح های مدرن در انواع تولید کاشی البرز ساخته شده است.

این محصول با رنگ و لعاب خاصی پوشانده شده است که مقاومت آن را در برابر فشار و رطوبت افزایش می دهد زیرا همیشه در معرض آب زیاد است و برای افزایش عمر آن بهتر است در دمای متناسب با مواد اولیه آن باشد. باید در معرض حرارت قرار گیرد تا پس از تولید در برابر ترک خوردگی و شکستگی قوی باشد و در هنگام حرکت افراد و حرکت آنها کم رنگ نشود و زیبایی خود را حفظ کند.

این محصول به دلیل داشتن سطح صیقلی و یک دست از چسبندگی انواع جلبک هایی که در اثر راکد ماندن آب به مدت طولانی به وجود آمده اند جلوگیری می کند و به راحتی می توان کف استخرها را با کمترین نیرو تمیز کرد.

بهتر است از جاروهای پلاستیکی دسته بلند برای ریختن گل روی آن استفاده کنید و سپس از پارچه تمیزی که قبلا استفاده نشده است آن را با مواد شوینده مناسب آغشته کنید و با دست تمام قسمت های آن را بپوشانید سپس آن را تمیز کنید 15 دقیقه دبگر بشویید.

اگر هوا بارانی است و از رسیدن نور مستقیم خورشید به سطح آن جلوگیری می کند، می توانید رطوبت موجود را با یک دستمال نخی پاک کنید.

کارخانه کاشی استخری جدید

از آنجایی که حوض های آب در حیاط و محوطه باز تعبیه می شوند و در طول روز تماس مستقیم با نور خورشید دارند، به همین دلیل از این محصول به دلیل دمای بالای پخت مواد اولیه آن در کف و دیوارها استفاده می شود. دمای بالا را تحمل می کند و زود گرم نمی شود و در تابستان حتی در ظهر کمی گرم می شود و بلافاصله بعد از غروب آفتاب خنک می شود زیرا دما را برای مدت طولانی بالا نگه نمی دارد.

 

کارخانه کاشی استخری جدید

 

معمولا رنگ و طرح این محصول با مایع حیاتی انسان به نام آب همخوانی دارد تا طراحی شیک تری به محیط اطراف ببخشد و با نگاه به آن حس نشاط و شادابی را در افراد ایجاد کند. به همین دلیل افراد ثروتمندی که بیشتر در مناطق شمالی کشور زندگی می کنند دارای ویلا هستند. آنها از این محصول در ساخت استخرهای بزرگ در منازل مسکونی خود در زیرزمین منازل خود استفاده می کنند تا در تعطیلات آخر هفته و یا در فصل تابستان علاوه بر شنا چند ساعتی در کنار خانواده خاطرات خوشی را رقم بزنند. از بیماری های مختلف مانند روماتیسم یا آرتریت زانو محافظت می کند.

تولید کاشی استخری

آب، کلر و آهک زیادی در خود دارد و به مرور زمان در جاهایی که راکد می ماند باعث رسوب این مواد شیمیایی در یک نقطه و آسیب به کف و دیوارها می شود پس بهتر است از این محصول در خود استفاده کنید. به دلیل بافت لطیف و نرمی که دارد، انواع مواد معدنی نمی توانند روی آن انباشته شوند و با برخورد به سطح آن، می لغزند و دوباره به حرکت خود ادامه می دهند و از آلودگی و ترک خوردن کف و دیوارها جلوگیری می کنند.

این محصول با توجه به شرایط نصب آن عمل آوری می شود به طوری که در کوره های بزرگ با دمای بالا گرم می شود و سپس در قالب های مخصوص به شکل مربع یا مستطیل برش داده می شود و پس از خنک شدن با لعاب غلیظی که روی آن قرار گرفته است می پوشانند. از قبل آماده شده است. روی آن را چند لایه می پوشانند تا در برابر رطوبت تحمل بالایی داشته باشد و از نفوذ آب به داخل آن جلوگیری کند که در این صورت ملات سیمان زیر آن خشک می ماند و آن را محکم نگه می دارد.

 

 

تولید کاشی استخری

پخش و عرضه کاشی استخری

تولیدکنندگان وظیفه توزیع و عرضه کاشی استخر به مراکز فروش را بر عهده دارند.

ساختمان ها از این محصول برای ساخت انواع حوض در حیاط منازل و یا ویلاها استفاده می کنند زیرا به راحتی نصب می شود و با چسب مخصوص یا ملات سیمان به روش سنتی به راحتی در کنار یکدیگر نصب می شوند. سطح پایین و بلند را با دستگاه های مخصوص صاف کنید تا در حین داخل شدن مشکلی ایجاد نشود.

برای ثبت سفارش خود می توانید فرم موجود در داخل وب سایت ما را پر کنید تا مشاورین ما برای انتخاب بهترین گزینه محصول مورد نظر شما را راهنمایی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما