کاشی آشپزخانه جدید سفید ساده + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف

یکی از پرکاربردترین ابزار در ساخت، کاشی سفید جدید آشپزخانه و کاشی گرانیت در طرحی ساده است که هزینه خرید و استفاده از آن انواع خواص و کاربردی های مختلف را دارد هزینه های متفاوتی را در بر دارد.

همانطور که قبلاً سفالگری به وجود آمده است، به انسان اجازه می دهد تا انواع مختلفی از وسایل  ساختمانی مانند سرامیک و کاشی  تولید کند.

این مدل از محصول دارای انواع و اندازه های مختلفی می باشد که هرکس بسته به محیط خود از آن استفاده می کند.

استفاده از این کاشی ها در محیط آشپزخانه باعث می شود که کثیفی ها را به راحتی از روی سطح با دستمال پاک کرده و شستشو دهید، به همین دلیل از گذشته تا به امروز بسیار مورد استفاده قرار گرفته اند.

 

 

خواص کاشی آشپزخانه

باید بدانید که این محصول کاشی آشپزخانه و کاشی طلایی مشکی دارای خواص ویژه ای است که امروزه از سفال و یک لایه لعاب تولید می شود. بسیاری از آشپزخانه‌های صنعتی معمولاً لبه سقف را کاشی می‌کنند تا در صورت وجود هرگونه آلودگی و کثیفی تمیز شوند.

بهتر است از کاشی هایی با اندازه و اندازه بزرگتر استفاده کنید زیرا نصب آن آسان است و کارایی کار را افزایش می دهد.

کاشی هایی که در اندازه های کوچک تولید می شوند، بیشتر جهت زیبایی و تزئینی دارند و برای زیبایی بیشتر در ردیف و در میان کاشی ها قرار می گیرند.

برخی افراد محصول کاشی را با سرامیک اشتباه می گیرند، در حالی که این دو کاملاً کاربردی هستند و از نظر کیفیت از هم جدا هستند، زیرا کاشی ها وزن کم و سبک هستند، بنابراین بیشتر برای پوشش دیوارها استفاده می شود. سرامیک به دلیل وزن بیشتر و استحکام بالاتر برای دریافت کف و جاهای دیگر استفاده می شود.

 

خواص کاشی آشپزخانه

 

کاربرد و مصارف کاشی آشپزخانه

بهتر است توجه داشته باشید که کاربرد و کاربرد کاشی آشپزخانه و کاشی لعاب‌دار بزرگ راه‌های مختلفی است که می‌توان از آنها برای پوشش بهتر دیوارهای سرویس بهداشتی یا سرویس بهداشتی و جلوگیری از ایجاد رطوبت به یک بزرگ استفاده کرد وسعت

این مدل بادوام و بسیار مقاوم در برابر آتش است این مدل خطر آتش سوزی را تهدید نمی کند.

این محصول به دلیل کاربردهای متنوع و مقاومتی در دیوارهای پارکینگ و برخی از تونل های شهری استفاده می شود، زیرا در برابر رطوبت، گرما و سرما مقاوم است و ترک و شکستگی کمتری دارد، لذا افراد زیادی از آن استفاده می کنند.

کاشی آشپزخانه جدید

توجه داشته باشید که اگر دکوراسیون آشپزخانه شما مدرن است، بهتر است از کاشی با طرحی جدید برای زیباتر جلوه دادن محوطه استفاده کنید.

اگر آشپزخانه شما دارای طراحیکلاسیک است، بهتر است از کاشی‌هایی با رنگ و طرح قدیمی‌تر و کاشی‌های گرانیت شیشه‌ای برای ایجاد هماهنگی در محیط خود استفاده کنید.

کاشی آشپزخانه سفید

کاشی گرانیتی آشپزخانه جدید با توجه به سلیقه و نیاز هر فردی در رنگ های مختلف سفید براق و مات تولید می شود که استفاده از آن کاملا سلیقه ای است اما بهتر است توجه داشته باشید که تمیز کردن آلیاژها از نوع براق راحت تر است.

کاشی ها معمولاً تحت فشار زیاد پرسی تولید می شوند تا مقاومت آن در دمای 1200 به بالا افزایش یابد این اطمینان حاصل می کند که محصول هیچ گونه تغییر محیطی را متحمل نمی شود.

این مدل از کاشی ها رنگ های بسیار متنوعی دارد و هر فردی بسته به دکوراسیون داخلی و رنگ کابین می تواند نوع کاشی مورد نظر خود را انتخاب کند.

کاشی آشپزخانه سفید

 

کاشی آشپزخانه ساده

اگر شما از کسانی هستید که فضاهای ساده را دوست دارید، بهتر است از مدل کاشی های تزئینی آشپزخانه که در رنگ ها و طرح های ساده ساخته شده است استفاده کنید تا زیبایی را به مکان بیاورید.

همانطور که گفته شد، این مدل علاوه بر کاشی های ساده، از نوع کاشی های طرح دار نیز موجود است و افراد می توانند از آن ها به عنوان ارجاع متقاطع بین کاشی های کابینت استفاده کنند که برخی از آن ها فانتزی و برجسته هستند.

برخی از کاشی ها طرح های سنتی و زیبایی دارند و اکثر کافی شاپ ها و افرادی که رستوران های سنتی دارند از این مدل ها استفاده می کنند که محیط را بسیار زیباتر و خاص تر می کند، بنابراین اگر به دنبال نوع خاصی هستید می توانید از این طرح های سنتی استفاده کنید. برای آشپزخانه های شما

برخی دیگر شبیه نما یا نماهای آجری هستند که از این طرح ها برای زیباتر جلوه دادن آشپزخانه به صورت ردیفی استفاده می کنند.

 

کاشی آشپزخانه ساده

 

قیمت خرید کاشی آشپزخانه

نوع موادی که استادکار برای ساخت انواع کاشی های کف آشپزخانه استفاده می کند، هزینه خریدهای متنوع را به همراه دارد.

بهتر است قبل از خرید از سایز کاشی آگاه باشید، زیرا محصول را در اندازه به فروش می رساند و همچنین مراقب باشید که در بسته بندی مناسب قرار داده شود تا در هنگام جابجایی ترک نخورد.

جالب است بدانید که این نوع دارای برندهای متعددی است که در استان های مختلف کشور تولید می شود به گونه ای که استان های یزد، اصفهان و قم از بهترین تولید کنندگان این محصول هستند و بسیاری از آنها فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص داده اند.

برای خرید می توانید فرم داخل سایت را پر کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما