کاشی سرامیک سه بعدی یزد

یکی از محصولات صنایع باستانی در ایران که یکی از هنرهای ایرانی است، کاشی و سرامیک در ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و کارخانه سرامیک سه بعدی یزد یکی از بخش های توزیع انواع سرامیک های سه بعدی می باشد.

از آنجایی که کاشی بیشتر در نماها و دیوارها استفاده می شود، وزن کمتری را تحمل می کند و در نتیجه با سرامیک متفاوت است، اما سرامیک در کف ساختمان به دلیل تحمل وزن بالاتر استفاده می شود.

 

 

کاشی سرامیک سه بعدی

در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان های مسکونی و منازل از مدل کاشی و سرامیک سه بعدی استفاده می شود و این مدل از سرامیک ها به دلیل زیبایی و جذابیت منحصر به فردش محبوبیت زیادی دارد.

انواع کاشی و سرامیک سه بعدی

به عنوان کف و دیوار ساختمان های مسکونی و منازل، انواع کاشی و سرامیک در طرح های متنوعی طراحی می شود که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و می توانید از این سرامیک های زیبا در قسمت های مختلف مانند استخر، لابی هتل و ساختمان های مسکونی استفاده کنید.

قیمت کاشی و سرامیک سه بعدی

ایران در تولید کاشی و سرامیک آشپزخانه در رتبه چهارم جهان قرار دارد. قیمت کاشی و سرامیک در ایران به مدل و کیفیت آنها بستگی دارد.

سرامیک ها از عناصر خاک، خاک رس، پودر و آب تشکیل شده اند. امروزه برخی از سرامیک ها به دلیل طرح های متفاوتی که دارند وجود دارد. طرح های سه بعدی دارند و جلوه بسیار بالاتری نسبت به سرامیک های معمولی دارند و قیمت بالاتری هم دارند.

نوع دیگری از سرامیک ها با روکش های شیشه ساخته می شوند که جلوه ای بسیار زیبا و خاص دارند و سطح آن ها لغزنده است و همچنین قیمت بالاتری نسبت به سرامیک های معمولی دارد.

انواع دیگر سرامیک‌ها با سرامیک‌های سه‌بعدی لعاب‌بندی می‌شوند و لعاب‌بندی می‌شوند که در آن نسبت به سایر سرامیک‌ها زیباتر هستند، اما از مقاومت سایشی کمتری نسبت به سایر سرامیک‌ها برخوردارند.

 

کاشی سرامیک سه بعدی سرویس بهداشتی

همانطور که می دانید کاشی و سرامیک سه بعدی در قسمت های مختلف منزل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد و سرویس بهداشتی یکی از قطعات با این سرامیک هاست که تصویر بسیار زیباتری را به نمایش می گذارد.

کاشی و سرامیک سه بعدی سرویس بهداشتی در طرح ها و رنگ های متنوع موجود است که می توان از آن برای کف یا دیوار سرویس بهداشتی منزل استفاده کرد و آن را زیباتر کرد.

عکس کاشی سرامیک سه بعدی

با دیدن تصاویر انواع و نقش های مختلف کاشی و سرامیک سه بعدی مورد استفاده در محیط های مختلف می توانید تصمیم بگیرید.

 

عکس کاشی سرامیک سه بعدی

 

مدل کاشی سرامیک سه بعدی

امروزه شیک ترین و جدیدترین مدل ها و طرح ها برای کاشی و سرامیک سه بعدی طراحی می شود که به دلیل وجود سه بعدی بسیار محبوبیت دارد و این مدل ها در قطعات 60 در 60 و 80 در 80 ساخته می شوند.

سرامیک و کاشی اصلی ترین مصالح ساختمانی هستند که نقش مهمی در طراحی دکوراسیون خانه ها و مکان ها و زیبایی آن ها دارند.

برای انتخاب کاشی‌ها و سرم‌هایی که می‌خواهید برای مکان‌هایی که می‌خواهید استفاده کنید، باید به مواردی مانند مدل و اندازه، طرح و رنگ و کیفیت توجه کنید.

 

خط تولید کاشی و سرامیک سه بعدی

به دلیل طراحی منحصر به فرد کاشی و سرامیک های سه بعدی در هر محیطی، زیبایی محوطه دو چندان است و از مزایای آن ها ضد خش و ضد اسید است.

در تولید کاشی و سرامیک سه بعدی از پیشرفته ترین دستگاه های دیجیتال استفاده می شود و این کاشی ها از زیبایی و مقاومت بالایی برخوردار هستند که علاوه بر استحکام ضد آب و قابل شستشو با مواد شوینده در برابر لک لک و چربی نیز می باشند.

 

خرید کاشی و سرامیک سه بعدی

جالب است بدانید کاشی و سرامیک سه بعدی اولین بار در ایران ساخته شده و نمونه خارجی آن را فقط در ایتالیا می توان یافت. کاشی و سرامیک سه بعدی در ایران به دلیل زیبایی بسیار چشمگیری که این کاشی ها دارند بسیار بالاست و برای کف و دیوار محیط هایی مانند مترو، فرودگاه، کاشی شنا، مجتمع های مسکونی و تجاری، سرویس بهداشتی و حمام بسیار مفید است. سرویس های بهداشتی، آشپزخانه و غذاخوری و …

 

سرامیک سفید سه بعدی

از آنجایی که کشور ما یکی از اولین کشورهای تولید کننده کاشی های سه بعدی کف است، از این رو معروف ترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده این سرامیک ها در ایران وجود دارند که انواع کاشی و سرامیک در رنگ های مختلف سفید، کرم، آلاچیق و … را تولید و عرضه می کنند. رنگ های دیگر

 

سرامیک سفید سه بعدی

 

سرامیک سه بعدی صدفی

در میان طرح‌ها و رنگ‌های کاشی و سرامیک لعاب‌دار، رنگ‌های سه‌بعدی، سفید و چندساله پرطرفدارتر هستند، زیرا این سرامیک‌ها جلوه زیباتری نسبت به بقیه رنگ‌ها دارند و در مکان‌هایی مانند حمام، توالت، استخر و … بیشترین کاربرد را دارند. کابینت بین کابینت.

به طور کلی سرامیک های رنگی بسیار پرطرفدار هستند و انتخاب رنگ آنها با توجه به ناحیه انتخابی مورد نظر انجام می شود. به عنوان مثال، سرامیک های کوچک قرمز و نارنجی رنگ استفاده می شود، اما سرامیک های ملایم و روشن به دلیل محبوب ترین سرامیک ها محبوب ترین آنها هستند.

در سایت فروشگاهی ما انواع و اقسام متنوعی از سرامیکهای سه بعدی در طرحها و رنگهای مختلف با بهترین کیفیت و مزایای فوق العاده وجود دارد که شما می توانید با مناسب ترین قیمت این سرامیکها را از طریق سایت ما سفارش داده و خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما