کاشی طلایی نقره ای قهوه ای

“کاشی” یک کلمه فرانسوی است که به معنای “کاشی پخته شده از خاک رس” است که در کاشی طلایی نقره ای قهوه ای گنجانده شده است. کاشی در واقع مصالح ساختمانی است که عموماً به شکل مربع یا مستطیل نازک است و البته اشکال پیچیده تری نیز دارد.

مواد تشکیل‌شده از کاشی‌ها شامل سنگ، فلز، شیشه و … می‌باشد. موارد استفاده از کاشی بیشتر در سقف‌ها، کف‌ها یا مراکز تجاری و یا سایر سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولید کاشی در دوران باستان شروع شده است، از جمله بابلی ها، آشوری ها و مصری ها، جایی که اگر مصر را دیده باشید ، کاشی های کوچک با رنگ های زیبا وجود دارد که 2600 سال عمر می کند. کاشی اولیه اسلامی به سفال ایران اضافه شد.

 

کاشی طلایی و نقره ای

اکنون در علم امروز کاشی هایی مانند طلا و نقره به صورت خودکار در کشورهای اروپایی و آمریکا تولید می شوند. اولین کوره رباتیک با 1910 ربات متصل، در اوایل قرن بیستم ساخته شد. کاشی ها از مواد مختلفی ساخته می شوند که آنها را خاص می کند، کاشی لعابدار ممکن است براق، مات، ساده و غیره به نظر برسد برخی از کاربردهای کاشی شامل محیط های شیمیایی، کارخانه ها، آزمایشگاه ها و کاشی های خاص است.

کاشی سفید با رگه طلایی

و تعداد زیادی الگوی مختلف روی کاشی ها با نخ طلایی کاشی سفید وجود دارد.

کاشی ها دو قسمت دارند:

گوشواره ای که قلب کاشی و اسکلت را تشکیل می دهد.
لعاب روی کاشی از شیشه و مواد تشکیل شده است کاشی ها را می توان به دو دسته لعاب دار یابدون لعاب تقسیم کرد که رنگ کاشی لعاب دار در بافت آن است. این رنگ به طور طبیعی در خاک رس رنگ می شود. خاک رس را به کاشی اضافه می کنند تا قبل از پخته شدن آن را رنگ کنند.

کاشی طلایی سفید

در برخی از کاشی های لعابدار مانند کاشی طلای سفید، پس از پخته شدن بدنه کاشی روی سطح لعاب، مخلوطی از سرب و سیلیکات و رنگ وجود دارد. کاشی های لعاب دار دارای طرح و بافت جذاب تر و سطح متنوع تری نسبت به کاشی های لعابدار بدون طرح و رنگ می باشند که می توان آنها را به صورت زیر دسته بندی کرد:

کاشی کف
نقاشی دیوار
کاشی چینی
کاشی گرانیتی
کاشی لعاب دار
کاشی معرق
چندین نوع کاشی دیگر نیز وجود دارد که هر کدام کاربرد خاصی دارند، به عنوان مثال کاشی هایی که خاصیت ضد اسیدی دارند و در مکان هایی که سمی یا اسیدی هستند استفاده می شود.

کاشی طوسی طلایی

کاشی های کف که در طرح های مختلف وجود دارد مانند کاشی خاکستری طلایی این نوع کاشی فقط برای استفاده در کف ساختمان ها استفاده می شود. کاشی‌های کف معمولاً در فر بسیار بالا هستند زیرا باید اصطکاک را تحمل کنند و محکم‌تر از کاشی‌های دیوار بسته‌بندی می‌شوند و ضخامت بیشتری دارند، در مجموع کاشی‌هایی که گرم می‌شوند می‌توانند در جاهایی که مقاومت بیشتری نیاز است استفاده شوند.

کاشی طوسی طلایی

کاشی کرم طلایی

اگر به دیوارها نگاه می کردید، شاید کرم طلایی را دیده باشید این کاشی ها برای مصارف داخلی و خارجی استفاده می شود.

این کاشی ها به دلیل اینکه کمتر با دیوار مجاورت می کنند و خاصیت جذب آب بیشتری دارند و لعاب استفاده شده شفاف تر است به درجه کمتری نسبت به کاشی کف می پزند. نکته این است که جذب آب برای کاشی دیوار ضروری است نه نقطه منفی و کاشی هایی مانند کاشی های دیواری که آب را جذب می کنند نباید در نمای بیرونی ساختمان استفاده شود. نکته مهم: کاشی دیواری نباید روی کاشی کف استفاده شود.

کاشی سفید با نوار طلایی

شاید برای شما سوال شده باشد که آیا کاشی ها واقعا کیفیت خوبی دارند؟ آره. کاشی سفید با شمش طلا یکی از انواع کاشی چینی و پخته شده با مواد اولیه مرغوب با خشت سفید و درجه یک است.

این پوشش در دمای 1200 درجه سانتی گراد و با فشار بالا ساخته می شود بنابراین مقاومت بالایی دارد و در برابر سایش سطحی مقاومت بالایی دارد. کاشی در مکان های پرتردد مانند کف مراکز تجاری یا پیاده رو استفاده می شود.

 

کاشی مشکی طلایی

بیشتر مردم وقتی صحبت از گرانیت می شود به گرانیت فکر می کنند، بدون کاشی های گرانیتی، که طلای سیاه هستند. این کاشی مانند کاشی پرسلانی مقاومت بسیار بالایی دارد و در دمای بالا پخته می شود. و همچنین جذب آب پایینی دارد. این کاشی است که صیقلی یا جلا داده نشده است.

کاشی مشکی با رگه طلایی

نقوش به کار رفته روی کاشی به صورت های مختلف است، مشکی با نوار طلایی، انواع رایج چاپ روی کاشی را می توان به سه دسته تقسیم کرد:

روش چپ یا شابلونی: روشی قدیمی است که روی شابلون ریخته می شود و با تیغه روی سطح کاشی که کیفیت پایینی دارد تکثیر می شود.
روش روتو یا لیزر: این روش به دلیل استفاده از لیزر از کیفیت بالاتری نسبت به روش فلت برخوردار است. این روش ابتدا روی یک استوانه با حکاکی لیزری اجرا می شود و سپس روی سطح کاشی چسبانده می شود و طرح چاپ می شود.
روش دیجیتال: در حال حاضر یکی از بهترین روش های چاپ در جهان است که از پیرین های مخصوص استفاده می شود و روی سطح کاشی اجرا می شود. و این یک طراحی فوق العاده است.

کاشی مشکی با رگه طلایی

کاشی سیاه طلایی

روش‌های پخت کاشی با رنگ و کیفیت مرتبط است، مثلاً رنگ طلایی سیاه کاشی‌ها روی کاشی لعاب‌دار انجام می‌شود. و بسیار محبوب است. پخت یکباره کاشی به دو روش پخت و سه روش پخت انجام می شود. هر کدام مزیت و کاربرد خاص خود را دارند. به عنوان مثال کاشی هایی که درجات بالاتر پخته می شوند استحکام بیشتری دارند.

برچسب کاشی طلایی

ممکن است اگاه نباشید که اگر تعدادی کاشی در خانه خود دارید که می خواهید به ان طرح و رنگ خاص بدهید، می توانید از برچسب کاشی طلا استفاده کنید.

برای خرید فرم داخل سایت را پر کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما