کاشی چسبی زیبا شیک لوکس

کاشی‌های چسبنده در حال حاضر بسیار رایج هستند تا کاشی‌های سنتی، این کاشی ها چسبندگی قوی دارند و روی سطح دیوار در سرویس های بهداشتی و حمام و … مورد استفاده قرار می گیرند. ما تعداد زیادی کاشی چسب دار لوکس و زیبا داریم و برای سفارش این نوع کاشی می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

کاشی چسبی زیبا

استفاده از کاشی های چسبنده برای تغییر فضای دکوراسیون یک گزینه عالی است و داشتن طرح های بسیار متفاوت و زیبا تاثیر زیادی در تقاضا دارد.

این کاشی ها با روش های مختلف نصب عرضه می شوند نصب کاشی های چسبدار در مقایسه با سایر کاشی ها آسان است.

تنوع کاشی بسیار زیاد است و در ابعاد و طرح های مختلف برای رسیدن به مرحله تولید طراحی شده است.

طراحی چسب کاشی سرویس بهداشتی زیبا نقش مهمی در دکوراسیون و طراحی داخلی منزل یا هر فضایی که مورد استفاده قرار می گیرد ایفا می کند.

یکی از انواع کاشی های چسبی کاشی های بین کابینی می باشد که در استفاده از کاشی های چسبی برای پوشش فضای بین کابینت نیز بسیار رایج است و برای زیباسازی فضای آشپزخانه استفاده می شود.

لازم به ذکر است که با توجه به مکانی که کاشی خود را برای آن انتخاب می کنیم، باید ابعاد مناسبی وجود داشته باشد. به عنوان مثال، برای یک فضای کوچک، باید کاشی هایی با اندازه های کوچکتر از فضاهای بزرگتر خریداری کرد.

 

کاشی چسبی زیبا

 

کاشی چسبی شیک

کاشی و سرامیک به طور گسترده در طراحی داخلی استفاده می شود. برای تغییر دکوراسیون می توان به جای کاشی های قبلی از کاشی های چسبدار سفید شیک استفاده کرد که هم زمان و هم هزینه کمتری دارند و در نهایت تغییر بزرگی در فضای داخلی ایجاد می کنند.

ویژگی خوب این محصول این است که امکان نصب این کاشی ها بدون داشتن کاشی های قبلی وجود دارد.

طرح و رنگ کاشی ها می تواند تاثیر زیادی در زیبایی فضای مورد استفاده مانند آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی داشته باشد.

کاشی چسبی لوکس

چسب هایی که امروزه در بازار موجود است بر اساس تکنولوژی روز دنیا و بر اساس استانداردهای جهانی تولید می شوند و از این رو دارای ویژگی های لازم از جمله زیبایی، دوام و ماندگاری بوده و نظر هر مشتری را به خود جلب می کنند.

بهترین راه برای رسیدن به فضایی زیبا و شیک استفاده از کاشی چسب کابینت لوکس است.

این کاشی ها در سایزهای مختلف در بازار موجود هستند این ویژگی باعث استفاده از آن ها در هر مکانی شده است و از آنجایی که از مواد اولیه مرغوب در تهیه آن استفاده می شود، امری لوکس محسوب می شود.

دارا بودن ویژگی هایی مانند: تنوع در اشکال هندسی، طراحی خاص و تجمل گرایی این امکان را برای افراد با سلایق مختلف فراهم کرده است تا بتوانند انتخاب خوبی در این زمینه داشته باشند.

این سرامیک ها به دلیل زیبایی، مقاومت در برابر رطوبت و سایش و البته کیفیت منحصر به فرد مناسب برای استفاده در مناطق تجاری و پرتردد هستند.

از آنجایی که در تولید کاشی ها از خاک سفید استفاده می شود، طراحی زیبا و چشم نوازی دارند که آن ها را زیبا کرده و خریداران را به خود جلب می کند.

کاشی چسبی لاکچری

کاشی های چسب لاکچری به دلیل استحکام و دوام بیشتر در فضاهای مرطوب مانند کاشی آشپزخانه جدید، سرویس های بهداشتی و خدماتی مورد استفاده قرار می گیرند و در محیط های مرطوب به دلیل داشتن قابلیت تمیز شدن مورد استفاده قرار می گیرند.

سرامیک چینی نوعی سرامیک است که توسط بسیاری از تولیدکنندگان مورد استفاده قرار می گیرد و در دو نوع پولیش و لعاب به بازار عرضه می شود و به دلیل استحکام و ویژگی خاص قابلیت استفاده در کف و نمای ساختمان را دارد.

کاشی چسبی شفاف

کاشی های چسبی شفاف نوعی کاشی چسبی هستند که به دلیل شفافیت فضاهای داخلی و خارجی در ساختمان ها موجود می باشند.

امروزه انواع کاشی های سفید آشپزخانه با چسب شفاف در دنیا تولید می شود و این کاشی ها نسبت به کاشی های معمولی انواع و طرح های متنوع تری دارند و در آمریکا و انگلیس بیشترین استفاده را دارند صادرات کاشی در طرح های جدید و کاربردی، امروزه در دنیا رواج یافته و رونق زیادی دارد.

 

کاشی چسبی شفاف

 

کاشی چسبی ظریف

کاشی های چسب دار ضخامت های متفاوتی دارند و با توجه به محل نصب می توان از ضخامت های متفاوتی استفاده کرد.

به طور کلی کاشی های مورد استفاده در دیوار یک کاشی آشپزخانه لعابدار چسبنده ظریفی هستند، اما به دلیل اینکه نوع ضخیم آن دوام بیشتری دارد از آن در کف استفاده می کنند.

کاشی‌های دیواری که کاشی‌های تزئینی محسوب می‌شوند، مانند کاشی‌های دیوارهای نشیمن و پذیرایی و محیط‌های اداری نازک‌تر هستند و برای سبکی با اندازه بزرگ‌تر تولید می‌شوند که می‌تواند سطح وسیعی از نماها و دیوارها را پوشش دهد.

فقط زیبایی کاشی را نباید در نظر گرفت. «بلکه علاوه بر زیبایی باید به کاربرد آن و قسمتی که آرزوی نصب آن را داریم نیز توجه کرد و ویژگی های مکانی که از آن استفاده می شود را در نظر گرفت.

مجموعه ما با توجه به استانداردهای روز دنیا و کیفیت بالا سابقه ای طولانی و درخشان در تولید انواع کاشی دارد و با در نظر گرفتن سلایق مختلف توانسته کاشی های زیبا و بادوام را به بازار عرضه کند.

آدرس شعب حضور ما در سایت برای علاقمندان به خرید حضوری درج شده است. قابل توجه است که متقاضیان، برای خرید فرم داخل سایت را پر کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما