انواع کاشی و سرامیک ایرانی

با پیشرفت علم و فناوری و نقش غیرقابل انکار در توسعه و پیشرفت علم صنایع مختلف و توسعه صنایع مختلف شاهد نوآوری، دستاوردهای جدید و محصولات بدیع و کاربردی در زندگی بشر هستیم.

از جمله علم و دانش شاخص علوم نرم افزار افزارو، سخت افزار کامپیوتر و دیجیتال و تاثیر غیرقابل انکار بر پیشرفت سایر صنایع از جمله صنعت، I.R.، صنعت ساختمان و مشاغل مرتبط از محاسبات مهندسی پیچیده تا طراحی دیجیتال سازه های ساختمانی، مصالح جدید است. فرمول ها، ابزار و مصالح ساختمانی مانند آسانسور و غیره.

 

بازار کاشی و سرامیک ایران در جهان می‌تواند بسیار سوداور و سوداور باشد و اگر به این حوزه وارد شوید شما یک صادرکننده فعال خواهید بود که همیشه بهره‌مند می‌شوید. در این مقاله ما در مورد صادرات کاشی‌های سرامیکی صحبت می‌کنیم تا افرادی که مشتاق هستند روی این محصول کار کنند، بتوانند تا حدودی وارد این محصول شوند. در ایران محصولات و فراورده های خوبی با ظرفیت صادرات عالی وجود دارد. مهمترین نقطه برای انتخاب یک محصول مناسب این است که پایه و مواد اولیه کافی در ایران وجود دارد و نیازی به وارد کردن مواد اولیه برای تولید نمی‌باشد. یکی از محصولات دارای چنین بنزین، کاشی سرامیکی بوده و استان‌هایی چون یزد، قزوین، اصفهان، تبریز، عمده‌ترین تولید‌کنندگان کاشی سرامیکی در ایران هستند.

یکی از صنایع مرتبط با ساخت و ساز و تولید انبوه مسکن، صنعت سرامیک و کاشی است. از آنجایی که مواد اولیه برای تولید کاشی و سرامیک در کشور ما موجود است، شاهد رشد کمی و کیفی هستیم.

با توجه به مصرف بالای کاشی و سرامیک در ساخت OSAS، همچنین بهره مندی از دستاوردهای علمی جدید، شاهد نوآوری و خلاقیت در عرضه محصولات جدید در بازار مصرف کاشی و سرامیک هستیم؛ به عنوان مثال کاشی های سه بعدی، فتیل، دودی، سرامیک استخری و … کاشی طرح کاغذ دیواری.

از طرفی انبوه سازان برای کاهش هزینه ساخت و ساز به جای سنگ ساختمانی از کاشی و سرامیک لعابدار استفاده می کنند. در سال های گذشته فضای زمین یا پارکینگ های مسکونی، دیوارهای پارکینگ و دیوار پله ها، کف پذیرایی آپارتمان، اتاق خواب و خواب. فنر با سنگ استفاده می شد اما امروزه با ورود سرامیک های مرغوب و مقاوم جایگزین بسیار مناسبی برای سنگ ساختمانی است و هم اکنون در بسیاری از نقاط کشور عزیزمان انبوسازان به جای ساختمان از سرامیک های مستحکم مانند چینی و گرانیت استفاده می کنند. سنگ.

 

 

یکی دیگر از کاربردهای کاشی و سرامیک با طرح آجر، طراحی سنگ در نمای بیرونی ساختمان ها به ویژه در خانه های ویلایی است.
یک قطعه آجر سفید نیز در داخل خانه استفاده می شود

مراکز تجاری، اداری، رهگذران و مراکز خرید نیز از سرامیک چینی و گرانیت استفاده می کنند.

یکی دیگر از مزایای طرح های جدید مدل سه بعدی آن است.کاشی ها اغلب چینی و گرانیتی بوده و دارای طرح های جذاب و زیبایی لاک هستند.این مدل به عنوان جایگزینی برای سنگ های آنتیک در نمای داخلی استفاده می شود و می توان از آن در فضای داخلی استفاده کرد. طراحی با کاشی و کاغذ دیواری و سنگ آنتیک.

 

 

کاشی های سه بعدی را می توان در فضای پشت آینه سرویس بهداشتی یا همان فروشگاه نیز استفاده کرد که با ست شدن به طرح گل در وسط کاشی سرویس بهداشتی و همخوانی با رنگ آینه زیبایی دو چندانی به فضای داخلی دارد.

متنوع ترین کاشی و سرامیکهای آشپزخانه با رنگ و مدلهای بی شماری توسط مجموعه ما بدون واسطه و با بهترین کیفیت به صورت عمده و آنلاین در اختیار مشتریان سراسر کشور گذاشته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما