کاشی آشپزخانه سفید طلایی

مصالح ساختمانی مثل کاشی آشپزخانه سفید و طلایی شکل های مختلفی دارند و طراحی آن ها به گونه ای است که هر فردی می تواند بنا به سلیقه خود نوعی از این کاشی را انتخاب کرده و در محل مورد نظر قرار دهد.

آشپزخانه یکی از قسمت های اصلی خانه است و باید به آن توجه ویژه ای داشت و مهم ترین وسیله ای که آشپزخانه را زیبا می کند نوع کاشی آن است زیرا کاشی ها در رنگ های مختلف تولید می شوند.

کاشی علاوه بر ظاهر زیبا باید ویژگی های دیگری نیز داشته باشد تا مورد استقبال مردم قرار گیرد.

شاید در نگاه اول به ظاهر کاشی توجه کنید اما باید به نکات دیگری نیز توجه کنید تا خرید خوبی را داشته باشید.

 

 

کاشی آشپزخانه سفید

یکی از بهترین و پرکاربردترین رنگ هایی که برای کاشی های آشپزخانه استفاده می شود رنگ بسیار زیبا  سفید است.

به طور کلی رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که طرفداران زیادی دارد و نماد پاکی  است و بهترین انتخاب برای آشپزخانه استفاده از کاشی های سفید است.

استفاده از کاشی های سفید باعث می شود فضای آشپزخانه بزرگتر به نظر برسد زیرا رنگ روشن باعث بیشتر دیده شدن محیط می شود.

مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کرد کیفیت کاشی است و کاشی ها بر اساس کیفیت طبقه بندی و به فروش می رسند، مثلا کاشی با درجه کیفی یک یا کاشی با درجه کیفی چهار که هر کدام کیفیت خاصی دارند و کیفیت کاشی بسیار بهتر است.

کاشی هایی که روی زمین نصب می شوند از نظر کیفیت و نحوه ساخت با کاشی هایی که روی دیوار نصب می شوند متفاوت است زیرا کاشی کف باید وزن زیادی را تحمل کند تا بتواند وزن زیادی را تحمل کند.

 

کاشی آشپزخانه سفید

 

کاشی آشپزخانه طوسی سفید

یکی از زیباترین ترکیب هایی که برای کاشی استفاده می شود، ترکیب خاکستری و سفید برای کاشی های گرانیت آشپزخانه است.

رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که به راحتی با هر رنگ دیگری هماهنگ می شود و تن روشنی ایجاد می کند.

درجه ساییدگی کاشی ها نیز با یکدیگر متفاوت است، بنابراین درجه ساییدگی کاشی براق بسیار بیشتر از کاشی مات است.

کاشی باید به میزان بسیار کم آب را جذب کند و در صورت خیس شدن سریع خشک شود و سرعت خشک شدن بسیار مهم است.

یک کاشی باکیفیت باید در برابر لغزش مقاوم باشد و دارای خطوط ریز باشد تا در هنگام خیس شدن از لیز خوردن جلوگیری کند.

کاشی آشپزخانه سفید مشکی

یکی از ویژگی های خوب کاشی های آشپزخانه سیاه و سفید مقاوم بودن آن در برابر سرما است به گونه ای که در برابر سرما یا دمای بالا مقاوم است زیرا ممکن است این کاشی در جایی نصب شود که مستقیماً با گرمای گاز ارتباط دارد. اجاق گاز، بنابراین باید تحمل شود. مراقب گرما و سرمای شدید باشید.

کاشی را می توان بر روی قسمت های مختلف نصب کرد و علاوه بر کاشی، نصب صحیح و شیک هر چه بیشتر آن نیز اهمیت دارد.

مصالح مورد استفاده برای نصب نیز باید از بهترین ملات باشد تا کیفیت کاشی حفظ شود و به مرور زمان باعث کنده شدن یا ریزش کاشی از دیوار نشود.

در هنگام خرید کاشی دقت کنید که خمش نداشته باشد زیرا ممکن است در حین تولید به درستی قالب گیری نشود و کاشی خم شود و خم شود پس به این نکته نیز توجه کافی داشته باشید.

کاشی مرغوب در برابر شکنندگی مقاوم است و با کوچکترین ضربه ای به راحتی نمی شکند و نکته ای که اکثر افراد هنگام خرید بر آن تاکید دارند مقاومت کاشی در برابر شکستگی است.

همچنین جنس رویه آن باید به گونه ای باشد که اگر دستمال نخی روی آن کشیده شود اثری از پارچه خیس باقی نماند و اگر دستمال زبری روی آن کشیده شود خراشیده نشود که این نکته بسیار مهمی است. زیرا کیفیت کاشی را نشان می دهد.

لعابی که روی کاشی ریخته می شود نیزتاثیر فوق العاده ای در کیفیت کاشی دارد، زیرا لعاب به عنوان محافظ کاشی عمل می کند و از تراشه یا از بین رفتن رنگ کاشی جلوگیری به عمل می آورد.

 

کاشی آشپزخانه سفید مشکی

 

روکش کاشی آشپزخانه

امروزه با توجه به افزایش قیمت تعمیرات یا ساخت و ساز، افرادی که قصد تعویض کاشی آشپزخانه را دارند می توانند از انواع روکش استفاده کنند.

روکش ها از نوعی هستند که به راحتی قابل نصب هستند و قیمت آن نسبت به کاشی مناسب تر است و درانواع و مدل های متنوعی تولید می شود که هر فردی با هر سلیقه ای می تواند به راحتی آن را انتخاب کند.

نصب کردن کاشی فقط با ملات و سنگ تراشی انجام می شود، اما روکش کاشی فقط با مقداری چسب نصب می شود و برخی از آنها با چسب مخصوص نصب می شوند و نوع دیگر در پشت روکش چسب قرار می گیرند.

این کاور در ابعاد و اندازه های متفاوت به وجود می آید و در صورت بزرگ بودن سایز قطعه می توانید به راحتی آن را برش زده و نصب کنید.

یکی از ویژگی های قابل توجه این روکش این است که می توان آن را با مواد شوینده شستشو داد و در صورت افتادن هر نوع لکه چربی روی آن به راحتی می توانید آن را بشویید و تمیز کنید و جنس آن بسیار شبیه به کاشی و از دیس بلند است.

خرید روکش کاشی آشپزخانه

برای اطلاع از نحوه خرید کاشی آشپزخانه سنتی می توانید به سایت های مختلف مانند سایت ما مراجعه کنید.

در این سایت انواع کاشی با طرح های زیبا و کیفیت بسیار قابل قبول و تنوع بسیار زیاد وجود دارد و می توانید به راحتی با مدیران فروش سایت تماس گرفته و محصول مورد نظر را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون به صرفه سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما